precies ... pas als iemand 10 keer binnen 1 uur heeft gebeld, ga ik er van uit dat het belangrijk genoeg is om op te nemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:48 schreef frankium het volgende:
Mensen die persee de telefoon op moeten nemen
laat lekker gaan dat ding, als het belangrijk is bellen ze wel weer..
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef Natalie het volgende:
Dus omdat je een nummermelder hebt moet je 's avonds terugbellen? Da's grote onzin. Wat ga je zeggen: 'Hoi, ik zag dat je gebeld had. Wat is er?'
Als ze je iets te melden hebben, dan bellen ze zelf maar terug. Makkelijk zat, hoor.
Leg uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Verdorrie, geniet je van je vrije dag. Voor iedereen verzwegen dat ik vrij heb, wordt ik toch thuis gebeld. Idioot! Je weet toch dat ik aan het werk ben. Als ik vanavond thuiskom kost het mij weer een kwartje om jullie terug te bellen.
nog vreemder, hij wordt thuis gebeld en is dus thuis maar kan pas bellen als hij vanavond thuis komtquote:
Je kunt ook gewoon wachten tot ze je weer bellen? Als ze je echt nodig hebben, doen ze dat welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb een nummermelder, iedereen weet dat ik hun nummer heb gezien.
Zij willen jou sprekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb een nummermelder, iedereen weet dat ik hun nummer heb gezien.
Een kwartjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Verdorrie, geniet je van je vrije dag. Voor iedereen verzwegen dat ik vrij heb, wordt ik toch thuis gebeld. Idioot! Je weet toch dat ik aan het werk ben. Als ik vanavond thuiskom kost het mij weer een kwartje om jullie terug te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |