Zit al in de download Ik bedoel die was ik al aan het aanschaffenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Probeer eens Skyclad. Dat zijn de godfathers van dit soort muziek.
Of in het geval van Skyclad, in Noord-Engelandquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zit al in de download Ik bedoel die was ik al aan het aanschaffen![]()
Wat ik trouwens heel sterk heb met deze muziek is dat als ik mijn ogen dicht doe ik me ook zo inleef dat ik me ook echt voel alsof ik door die scandinavie'se wouden loop
Klopt heb ik het album Iron vanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:21 schreef smesjz het volgende:
Ensiferium is ook wel leuk.
En Sabbat... Ik persoonlijk vind de Litouwse bands Ha Lela and Zpoan Vtenz erg goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Probeer eens Skyclad. Dat zijn de godfathers van dit soort muziek.
Dat weet ik niet die moet ik immers nog beluisterenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Of in het geval van Skyclad, in Noord-Engeland![]()
Misschien helemaal niet folk, meer klassiek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:36 schreef Antagonist het volgende:
Misschien niet helemaal folk maar ze gebruiken wel Folk elementen
17 koppig metal collectief![]()
HAGGARD
[afbeelding]
Beledig in Extremo niet!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef D-FENS het volgende:
In Extremo. Soort van Rammstein meets Asterix
Je eigen folk metal band ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef Conorach het volgende:
Wacken! Folk Metal!Vergeet daar de Wiking Burger niet! Essen wie die Germanen!
Ik vind het relaxte van folk metal dat het nog geen "standaard" heeft zoals bijvoorbeeld de Trve ende Kvlt black metal. Het bevordert het bier-zuipen en lallen een stuk beter en het zet een superrelaxte sfeer neer
En als je 17 september in de buurt van Rotterdam bent, kom dan even langs de Baroeg (zie signature)
er is weinig metal aan Blackmore's Night.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef Eldiablo het volgende:
Damn, dat jullie "Blackmore's Night" vergeten... ook hele lekkere folkmetal
Binnenkort komt onze nieuwe website online, daar zullen mp3's te horen zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je eigen folk metal band ?
Heb je wat eigen materiaal wat je ergens kan uploaden ofzo?
Oke cool post het hier als hetzover isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:28 schreef Conorach het volgende:
[..]
Binnenkort komt onze nieuwe website online, daar zullen mp3's te horen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |