Serieus? daar had ik zelf nog niet over nagedacht eigenlijk... hoezo gaat het sneller dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef bellerophon81 het volgende:
Je moet de kaart in een envelope stoppen, dan gaat het sowieso sneller...
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef EsDe het volgende:
[..]
Serieus? daar had ik zelf nog niet over nagedacht eigenlijk... hoezo gaat het sneller dan?![]()
[..]
![]()
Enveloppen zijn aerodynamischer. Die ondervinden minder weerstand bij de luchtpost en zijn daardoor sneller op plaats van bestemmingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef EsDe het volgende:
Serieus? daar had ik zelf nog niet over nagedacht eigenlijk... hoezo gaat het sneller dan?![]()
hmmm nouja je kon gewoon in het hotel posten...bij de receptie stond een brievenbus... (riu hotel) leek mij dat dat juist wel snel zou gaan, maar niet dus...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Ik heb geen ervaring met Mexico maar heb elders meegemaakt dat als een kaart bij postkantoor brievenbus wordt gedropt dat sneller gaat dan een gokje met straat brievenbus.
haha gaaf, wist niet dat zoiets bestond!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef DutchTrain het volgende:
Een foto maken met je mobiel en die door TNTTPG laten afdrukken en verzenden:
http://www.tpgpost.nl/voo(...)sypostcard/index.jsp
Er zijn ook wel wat winkels waar je je digitale foto's naar toe kan mailen, waarna zij er een kaart van maken en versturen
Dat is toch niet leuk. Krijg je er een Nederlandse postzegel of Port Betaald op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef DutchTrain het volgende:
Een foto maken met je mobiel en die door TNTTPG laten afdrukken en verzenden:
http://www.tpgpost.nl/voo(...)sypostcard/index.jsp
Leuke vakantiekaarten stuur jijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef bellerophon81 het volgende:
Ja het is mij verteld dat dat sneller gaat, waarschijnlijk omdat ze dan niet kunnen zien wat het is en dan een iets hogere prio eraan geven. (Zelfde efect als je er een rouwrand er omheen hebt, dan krijgt het hele hoge prioriteit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |