abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2002 @ 19:34:49 #126
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5689126
* Gerdo ziet het gekibbel nog even aan maar besluit er dan toch maar wat van te zeggen:

Dames, soms een bakje koffie erbij? Koekje eventueel? Of zullen we toch eens kijken we nog een soort van reddingspoging kunnen ondernemen? Terwijl Erik Rickmans tegen hield, is die rare blauwe man er met Pluisje vandoor gegaan....

* Gerdo kijkt vragend naar de mannen die voor 'm staan

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  vrijdag 6 september 2002 @ 20:04:00 #127
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5689549
* De man in het blauw zet het op een rennnen. Snelt de trap af, het hotel uit. Hij springt in een auto en rijdt weg.

Jullie lieten hem zelf gaan, kan er ook niks aan doen

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5690049
* rickmans rent snel achter de auto aan

Het gaat wel hard, maar de vele hobbels en het slechte wegdek van Fok!eiland is het niet onmogelijk voor rickmans om de auto binnen zijn gezichtsveld te houden...

pi_5690577
Zeer beschaamd omdat erik de verkeerde persoon tegenhield rent hij rickmans achterna om te helpen de auto bij in te halen.

Rickmans en erik rennen zo hard als ze kunnen en het lijkt erop dat de auto steeds meer in zicht komt.

zondag 8 september 2002 @ 18:53:21 #130
34375 Gerdo
pi_5710183
* Gerdo ziet Rickmans en Erik rennend het Hotel verlaten en besluit dat het toch slimmer is een scootertje te pakken. Hij houdt een nietsvermoedend scootermeisje aan op straat...

Halt! In naam van de red-Pluisje-missie vorder ik deze scooter!

* Gerdo sleurt het meisje van de scooter en scheurt Rickmans en Erik achterna!

zondag 8 september 2002 @ 19:23:31 #131
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5710607
de sensei en zijn ninja's zetten de achtervolging in.. [OT] lekker handig verhaal volgen als je het hele weekend off-line bent... [OT]
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5711394
*zweet*

pff das nog een best eind lopen denkt rickmans, terwijl hij pluisje in een van de comfortabele stoelen zet van het hotel. Zeg, misschien een heel brutale vraag, maar mag ik een glaasje ranja van u?

zondag 8 september 2002 @ 20:14:14 #133
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5711411
* pluisje lebbert haar 3e glas ranja leeg

Mwah, ik heb wel wat over

* pluisje schenkt de meneer een glaasje ranja in en kijkt tevreden om zich heen

pi_5711423
Zeg mevrouw wat deed u daar eigenlijk in dat rare gebouwtje, vraagt rickmans
  zondag 8 september 2002 @ 20:17:55 #135
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5711460
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet

Dagobert deed opeens heel raar enzo, en nam me mee en opeens zat ik daar. Gelukkig kan ik nu morgen weer lekker terug naar mijn mooie paleis

zondag 8 september 2002 @ 20:29:10 #136
34375 Gerdo
pi_5711632
* Gerdo vraagt zich af of hij soms een post heeft gemist. Hij dacht toch echt dat men Pluisje nog aan het achtervolgen was...

Nou ja, maakt ook niet uit. Op de een of andere manier schijnen we haar gered te hebben: dus driemaal HOERA voor onszelf dan maar! Waar is die enge blauwe man eigenlijk gebleven? Wat een gedoe zo op de zondagavond zeg! Morgen weer gewoon wat ranja slobberen en perenijsjes verkopen...

* Gerdo kijkt tevreden nog eens terug op het afgelopen weekend.

Hebben we al Fok!Eilanders onze burgerplicht toch mooi weer gedaan!

pi_5711658
Ja dat is wel fijn denk ik...

* rickmans zou eigenlijk ook wel een eigen plekje willen hebben, maar dan moet ik weer helemaal terug naar mijn woonboot en daar is dat mensen.... neuh daar heb ik geen zin in, denkt rickmans

zondag 8 september 2002 @ 20:35:47 #138
34375 Gerdo
pi_5711753
* Gerdo denkt dat Rickmans wellicht zin heeft een poosje in de Perenijs strandbar te verblijven.

Aangezien er van hevige klandizie in mijn barretje geen sprake is, kun je daar misschien wat tot rust komen. Tussendoor aan een lekker ijsje lebberen, aan ranja slobberen...

Nou ja, ik hoor het nog wel. Ik ga nu maar eens kijken of mijn barretje er nog steeds staat. Wegens alle commotie rond Het Hotel ben ik er niet aan toegekomen mijn zaak nog een beetje bij te houdende afgelopen dagen. Er zal wel het een en ander aan huishoudelijke activiteiten plaats moeten vinden...

* Gerdo groet de aanwezige mensen en wandelt vredig in de richting van zijn stranbar.

pi_5711962
* rickmans groet pluisje

Het was gezellig, maar pas wel op voor vreemde mannen hoor op het eiland, voor je het weet moet ik weer het halve eiland voer rennen om je te redden

* rickmans rent achter Gerdo aan

Wacht op mij... wacht op mij....

zondag 8 september 2002 @ 20:54:27 #140
34375 Gerdo
pi_5712043
* Gerdo hoort geroep achter hem, draait zich om en ziet een dolenthousiaste Rickmans in zijn richting rennen. Gerdo houdt zichzelf staande en laat Rickmans naderen.

Dag meneer Rickmans! Wat kan ik voor je doen? Toch besloten een kijkje te komen nemen in mijn strandbarretje? Je bent in ieder geval van harte welkom!

pi_5712057
Ja dat lijkt me wel iets, kan tenminste wel wat afwisseling gebruiken
  zondag 8 september 2002 @ 21:00:54 #142
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5712173
Ja zeg nu ben ik helemaal alleen
pi_5712223
quote:
Op zondag 08 september 2002 21:00 schreef pluisje het volgende:
Ja zeg nu ben ik helemaal alleen
maar je mag heus wel langskomen hoor, zegt rickmans, volgens mij vindt Gerdo dat echt niet erg...
  zondag 8 september 2002 @ 21:03:11 #144
34375 Gerdo
pi_5712226
Lijkt me erg gezellig. De eenzame avonden in mijn strandbar beginnen me enigszins te vervelen, en nu vind ik natuurlijk troost in de grote hoeveelheden perenijs die ik naar binnen werk, maar een gesprek op z'n tijd is misschien een beter alternatief.

Ik weet alleen niet zeker of ik bij de intrek op het eiland nu ook m'n stretcher heb meegenomen, of dat die nog op het vaste land staat... Ik hoop het niet, want ik zou het vervelend vinden mijn gast geen goed bed aan te kunnen bieden.

We zullen zien, loopt u mee? Het is niet zo ver meer hiervandaan!

---
Edit:

Pluisje, natuurlijk vind ik het niet erg als je meekomt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
---

zondag 8 september 2002 @ 21:39:56 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5712903
* pluisje gaat vannacht lekker met de heren mee, zo alleen is ook maar alleen
  maandag 9 september 2002 @ 17:56:29 #146
34375 Gerdo
pi_5724161
* Gerdo vindt het erg leuk dat Rickmans en Pluisje gezellig met hem meegaan, maar maakt zich wel een beetje zorgen om de rommel die het in zijn strandbarretje is, de gasten moeten natuurlijk geen verkeerd beeld krijgen van de anders zo nette Gerdo.

Rickmans, Pluisje, ik zal alvast maar zeggen dat door die commotie van de afgelopen dagen mijn strandtentje er niet zo heel erg opgerukimd bij zal liggen. Hopelijk geen probleem om tussen een berg lege perenijs-verpakkingen te liggen?

maandag 9 september 2002 @ 18:35:01 #147
34375 Gerdo
pi_5724603
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:26 schreef PizzaPablo het volgende:
* PizzaPablo kijkt tussen door nog even naar de bar waarop de Festina perenijs meisjes in weinig kleding de eerste klanten voor enig vermaak zorgen. Een mooi gezicht zit hij te denken.
* al wandelend richting zijn strandtentje met Rickmans en Pluisje hoort Gerdo om zich heen opgewonden verhalen van mensen die in zekere PizzaHut zijn geweest. Gerdo richt zich tot de opgewonden mensen:

Ik wist niet eens dat we een PizzaHut hadden! Wat zegt U? Perenmeisjes? In de PizzaHut? Het moet natuurlijk niet gekker worden! MIJN perenmeisjes in een PizzaHut? Ik zal daar eens even wat van gaan zeggen, want dat kan natuurlijk niet hè!

* ontzet zet Gerdo en sprintje in richting de PizzaHut (waar is die tent eigenlijk???) en stormt als een dwaas de hut in, en richt zich tot een maffe VisVent en een oververhit Italiaans mannetje dat uit de keuken komt. Potverdorie!! Wat is hier allemaal aan de hand?? MIJN perenmeisjes in een PIZZAHUT???

Meisjes, kom mee, we gaan naar huis! Jullie laten je toch niet voor het karretje van zo'n maffe pizzabakker en een vis-verkoper spannen hè? Ik mag toch hopen dat jullie weten dat jullie beter verdienen!

* gewillig komen de meisjes va de bar en volgen Gerdo in de richting van de strandtent, alwaar Rickmans en Pluisje al op hem staan te wachten.

pi_5822481
* Het is nog vroeg in de morgen. Een legioen wakkere hotelkamermieren uit de Kerk wandelt het hotel binnen. Ze zijn op zoek naar ranja.
In de lobby vinden ze ranjakringen op de tafelbladen en een paar achtergebleven bekertjes met restjes ranja. In de keuken staat een slecht afgesloten jerrycan ranja die net als de rest wordt opgeslurpt. Tot er geen ranjamolecuul meer over is.
Op een kamer op de eerste verdieping vinden de mieren een ranjadoortrokken hotelkamer. De matras zit vol ranja-angstzweet, ranjatranen en onverdund ranjasnot. Alles wordt opgesmikkelt.
Verzadigd gaan de mieren terug naar de Kerk waar ze hun zoete vrachtje lossen. Een stel mieren blijft achter in het hotel want de ranja kan elk moment aangevuld worden. Je weet maar nooit... Ze krioelen controlerend door de kamers, hallen, zalen en keuken.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 02:28:16 #149
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_6117499
Gerdo's bar lijkt niet open te zijn.
Met mijn ziel onder mijn arm strompel ik dan maar naar de lobby van het hotel.

'Ranja on the rocks graag'
Is het laatste wat ik zeggen zal, damn you ranja.
Mij krijg je niet loslippig.

Kan ik ook cash betalen?

maandag 7 oktober 2002 @ 20:01:16 #150
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_6156655
* Marlo komt aangelopen met een glaasje met oranje ranja met steentjes erin.

Alstublieft

Stiekems een vrolijk klein beestje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')