Jij bedoelt Pure Francis? Volgens mij brengt Robbie Rudebox gewoon uit onder zijn eigen naam, tenminste, dat heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef mark_03 het volgende:
Het gaat toch om een eenmalig project, onder een andere artiestennaam? Gewoon een uitstapje
Niet? Ik dacht dat het best wel een goed verkocht album was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:12 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze het slecht vinden hoeft natuurlijk niet te zeggen dat ze geen smaak hebben. Ieder zijn mening. Ik vind het ook wel leuk dat hij eens wat anders probeert. Intensive Care was nu niet echt een succes.
Vind het niet eens een slecht album ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Het verkocht niet slecht, dat zeker niet.
Maar ga alle kritieken maar na, het zou voor zijn naam niet goed zijn als hij nog 1 of 2 van zulke albums zou uitbrengen. Het is anders (waarmee ik niet per definitie slechter wil zeggen), maar kan echt niet tippen aan een album als SWYW of IBEY. Ook niet aan Escapology trouwens. Het grootste deel van de verkoop heeft hij denk ik te danken aan dat Tripping een hit werd en zijn naam.
tsja, ik moet zeggen je raakt eraan gewend maar vind het nog steeds geen geweldig nummer. Vind het ook echt geen nummer om op een concert te spelen, het knalt niet, het mist iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |