Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n tour slopend is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:14 schreef PV het volgende:
Robbie Williams te uitgeput om op te treden
SHANGHAI (ANP) - Duizenden Aziatische fans van Robbie Williams moeten nog even wachten voordat ze hun idool kunnen zien. De Britse zanger heeft zijn geplande concerten in China en India afgezegd vanwege ,,stress en uitputting''. Dat meldden concertorganisatoren vrijdag.
Klinkt niet zo best![]()
Hij zat ook onder cortizonsteroiden die avond. Dat vertelde hij nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n tour slopend is.
vrij vitaal?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken.
bij Guy Chambers op de schrijftafel...quote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar blijven de nummers zoals Angels, Feel, Let Me Entertain You, She's The One enz.?
Make Me Pure?quote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah Robbie zit nu op niveau Justin TImberlakeHet past idd naadloos bij de troep die de laatste jaren in de Top 40 staat.
Waar blijven de nummers zoals Angels, Feel, Let Me Entertain You, She's The One enz.?
Oh vast wel. Ik zag het vandaag op TMF. Zo'n standaard Top 40 nummertje weet je wel...quote:
Zang is wel aardig. Muziek staat me totaal niet aan. Weer dance, bah.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:37 schreef Tesss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oExrJQhfNNI
De nieuwe clip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |