`quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant?
[..]
Nee, 1974 toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Megalomaniac het volgende:
Gaat de cd toch Rudebox heten?
lezen is niet je sterkste kant he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Megalomaniac het volgende:
Gaat de cd toch Rudebox heten?
Robbie Williams topic #6: Do the Rudebox!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
lezen is niet je sterkste kant he?
heb je ze gehoord dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij wordt dit album echt een klassieker, zelfs al zijn alle liedjes crap
Je kan je ook niet als een niet lezende leek gedragen...quote:
nee...dat is niet JOUW sterkste kantquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
lezen is niet je sterkste kant he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:41 schreef kbeurden het volgende:
Rudebox nog steeds errug lekker nummer.Is ie al te downloaden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
Tuurlijk wel... waarom nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik morgenavond op veronica het concert op ga nemen, of niet.![]()
Ik kan het dus ook niet opnemen, want onze video heeft de gewoonte om de band er na ongeveer een uurtje uit te gooienquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... waarom niet![]()
Ik kan het niets eens opnemen, maar ik zou het erg graag opnemen hoor.![]()
huh wat waar wordt er uitgezonden??????quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan het dus ook niet opnemen, want onze video heeft de gewoonte om de band er na ongeveer een uurtje uit te gooien. Er is ook verder niemand thuis die de video aan kan zetten.
ja precies... had ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef Joyce86 het volgende:
Rudebox is een enorm tof nummer... in t begin vond ik m ook niet zo leuk. Maar hoe vaker je m luistert hoe toffer dat ie wordt..
Lovelight is trouwens ook een enorm leuk nummer.. klinkt een beetje als Jamiroquai maar dan veel beter. Dit album gaat ons denk ik wel verassen en een andere kant van Robbie laten zien. In Lovelight hoor je haast niet dat het Robbie is die zingt.. die man is veelzijdig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |