Radio vond ik een gaaf nummer. Maar ook niet van de kwaliteit als een hoop nummers van zijn voorgaande albumsquote:Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe iedereen reageerde op Radio... en dat vind iedereen ook tof nu..
'iedereen'?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe iedereen reageerde op Radio... en dat vind iedereen ook tof nu..
Radio is ècht niet slechtquote:Op zondag 30 juli 2006 20:25 schreef Hankster het volgende:
[..]
'iedereen'?
Rudebox en Radio zijn gewoon echt slechte nummers...
Live is het inderdaad echt niks, helaas. Juist het refrein had ie moeten zingen, en dat doet ie niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef erikh het volgende:
[..]
tsja, ik moet zeggen je raakt eraan gewend maar vind het nog steeds geen geweldig nummer. Vind het ook echt geen nummer om op een concert te spelen, het knalt niet, het mist iets.
Robbie was echt uitzonderlijk dik op die dvd en slecht bij stem en TOCH is het een leuke dvd.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Hankster het volgende:
Ja, dat is zeker ook iets wat mij aanspreekt in Robbie's carrière: de kerel is heel veelzijdig bezig (ookal vind ik Rudebox en Radio 10x niks)
Eergister stond de Knebworth DVD op, gister avond weer naar Albert Hall gekeken: een wereld van verschil, maar beiden met evenveel klasse!
Ha, er komt gewoon een album van, hoor. (Staat ten minste wel gepland.)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Mapani het volgende:
Weet nog niet zo goed wat ik van Rudebox moet vinden. Vindt het wel een leuk tussendoortje zeg maar, maar hoop dat ie niet heel veel van dit soort nummers gaat maken, dat zou ik wel minders vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |