Over wie heeft ze meer dan 6 topics geopend? Over jou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
DAT is dan weer niet waar, maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat het tijd is om weer eens aan het werk te gaan.
Ik zou ze waarschijnlijk niet lezen en dan viavia op een meeting een mening over je opgedrongen krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer. Wat zou je van mij vinden als ik 6 topics zou openen om te bewijzen dat ik erg stabiel ben en niet zo lang over alles door zeur?
Ja. Ik geloof dat ik dat in het 1e of 2e topic al reeds uitgesproken heb, maar daar ging B_T toen nogal tegenin. Ik ben dus in ieder geval niet de enige die die mening nog steeds heeft zie ik nu...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen hier het idee heeft dat BT meer dan normaal geinteresseerd is in Kasta...
Ik zou zeggen, probeer het uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer. Wat zou je van mij vinden als ik 6 topics zou openen om te bewijzen dat ik erg stabiel ben en niet zo lang over alles door zeur?
Xennia heeft hem al gehad, ook zij maakt fouten, MUUS is te verstandig, Ik ben (o.a.) te oud naar zijn smaak en veel te lekker voor hem naar mijn smaak, en IJsmeis lijkt me tegenwoordig ook te wijsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want die heeft ie al gehad?Heeft ie daar foto's van? behalve van ijsmeis dan, daar heeft zowat iedereen al foto's van
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Xennia heeft hem al gehad, ook zij maakt fouten, MUIUS is te verstandig, Ik ben te oud naar zijn smaak en veel te lekker voor hem naar mijn smaak, en IJsmeis lijkt me tegenwoordig ook te wijs![]()
yep de keiharde waarheidquote:
Ik zou je een timide soepkip noemen. O wacht....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen hier het idee heeft dat BT meer dan normaal geinteresseerd is in Kasta...
ik ook, ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef nozem het volgende:
Ik wacht nog steeds op die strenge boer met hooivork die zegt:
"Zo, en nu bin het mooi wist'
Ik denk dat dat de hele onderliggende gedachte van deze topic is. Kasta en BT moeten gewoon eens afspreken om in levende lijve te ondervinden hoe de ander in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof dat ik dat in het 1e of 2e topic al reeds uitgesproken heb, maar daar ging B_T toen nogal tegenin. Ik ben dus in ieder geval niet de enige die die mening nog steeds heeft zie ik nu...
Ja, ik heb geloof ik toen gezegd van, als die 2 elkaar irl ontmoeten liggen ze (als kasta dat wil natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de hele onderliggende gedachte van deze topic is. Kasta en BT moeten gewoon eens afspreken om in levende lijve te ondervinden hoe de ander in elkaar steekt.
Ik weet het wel zeker. En dan kijkt The_ED heel sip omdat zijn vrouwtje vreemd is gegaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geloof ik toen gezegd van, als die 2 elkaar irl ontmoeten liggen ze (als kasta dat wil natuurlijk) liggen ze binnen een uur te neuken.
zo heel af en toe zitten wij toch op 1 lijn
Hij is door de gewillige vrouwen heen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Xennia heeft hem al gehad, ook zij maakt fouten, MUUS is te verstandig, Ik ben (o.a.) te oud naar zijn smaak en veel te lekker voor hem naar mijn smaak, en IJsmeis lijkt me tegenwoordig ook te wijs![]()
Misschien wel, en de onwilligen die uh...ja...die willen dus niet, dus eigenlijk is de waarschuwing van Herder B_T nogal nutteloosquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij is door de gewillige vrouwen heen?
Misschien waarschuwt ze zichzelf voor hem?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Misschien wel, en de onwilligen die uh...ja...die willen dus niet, dus eigenlijk is de waarschuwing van Herder B_T nogal nutteloos
Kasta moet niet zo zeuren maar gwoon ervoor gaan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:31 schreef milagro het volgende:
en ik weet wel zeker dat Kasta dat niet gaat willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |