Slaolie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef jogy het volgende:
Mijn rechteroor zit helemaal dicht en mijn huisarts is op fuckantie. Ik voel met je mee, TS.
Ja, moet ik maar eens gaan doen inderdaad, helaas hebben mijn oren de irritante gewoonte om van die harde oorvetbolletjes te maken die rondstuiteren in mijn buis, slaolie werkt wel een beetje maar er moet toch echt een spuit aan te pas komenquote:
OMFG!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef FIawless het volgende:
FF een goede neusspray halen, ben je er zo weer vanaf
De diagnose van de dokter was uitwendige oorontstekingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef DENSKIE het volgende:
idd een neusspray kan goed helpen, vooral bij een inwendige ooronsteking!![]()
soort van azijndruppels gekregen?quote:De diagnose van de dokter was uitwendige oorontsteking
Heb hier eigelijk veel last van, al van klein kind al ( heb toen buisjes gehad ).
Veel beterschap en hopelijk kun je weer gauw in het zwembad van je ouders plonzen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Yup, en antibiotica, joekels van tabletten.
quote:Ibuprofen slikken en gewoon 5 dagen geduld en het is weer over.
Dat zie ik niet direct zittenquote:Een flinke ui door midden snijden en in een washandje doen en tegen je oor aanhouden helpt.
Middeltje uit grootmoeders tijd
Dat kan je doen door een lege shampoo/afwasmiddelfles te vullen met lauwwarm water en iemand anders dan ff laten spuiten. Succesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, moet ik maar eens gaan doen inderdaad, helaas hebben mijn oren de irritante gewoonte om van die harde oorvetbolletjes te maken die rondstuiteren in mijn buis, slaolie werkt wel een beetje maar er moet toch echt een spuit aan te pas komen.
dit werkt ook goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je doen door een lege shampoo/afwasmiddelfles te vullen met lauwwarm water en iemand anders dan ff laten spuiten. Succes
Zeep erin doen ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je doen door een lege shampoo/afwasmiddelfles te vullen met lauwwarm water en iemand anders dan ff laten spuiten. Succes
Enig idee waar ik dit kan halen?quote:
etos, da, kruidvat, apotheek wellichtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef snake903 het volgende:
[..]
Zeep erin doen ofzo?
[..]
Enig idee waar ik dit kan halen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef snake903 het volgende:
[..]
Zeep erin doen ofzo?
[..]
gewoon lauwwarm water
Enig idee waar ik dit kan halen?
denk drogist
|