quote:
Eeeeeeeuuhhh..ja...maar naar Californië was van mijn ATV.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
whehehehe
4 weken ook![]()
![]()
![]()
je bent toch pas nog geweest???
Ik zie die PI lekker toch nietquote:
ATV oooooookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeeeuuhhh..ja...maar naar Californië was van mijn ATV.Nu 3 weken relaxen in Zuid-frankrijk en nog een weekje niks doen.
Wat een gelul! Als ik het licht aanlaat heb ik er echt binnen no-time honderden in huis!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
dus voor jan lul mn tenen gestoten in het donker
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_muggen_onzin.html
Ik werk 40 uur in de week maar krijg 38 uur betaald, de rest is extra vrij dagen. Toch lekker 2 weken in het jaar extra.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
ATV oooooook![]()
ik moet ook de ambtenarij in zeg
![]()
Yep, lekker met het vliegtuig erheen, auto gehuurd. Beetje aan het strand liggen en rosé drinken. Misschien nog wat dingen bezichtigen en wat wandelen. Hangt ervan af hoe warm en druk het is.quote:heerlijk gijs.... St.Maxime weer?
Als ze allemaal zo rekenen geloof ik best dat er zoveel problemen zijn bij het UWV.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur in de week maar krijg 38 uur betaald, de rest is extra vrij dagen. Toch lekker 2 weken in de week extra.
Ik hoop dat je je vergist hebtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur in de week maar krijg 38 uur betaald, de rest is extra vrij dagen. Toch lekker 2 weken in de week extra.![]()
[..]
Yep, lekker met het vliegtuig erheen, auto gehuurd. Beetje aan het strand liggen en rosé drinken. Misschien nog wat dingen bezichtigen en wat wandelen. Hangt ervan af hoe warm en druk het is.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo rekenen geloof ik best dat er zoveel problemen zijn bij het UWV.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Als ze allemaal zo rekenen geloof ik best dat er zoveel problemen zijn bij het UWV.
quote:Ik snap dat je dat bestand wil, maar de vorige keer lukte het me ondanks uren stoeien ook niet.
Laat maar zitten.
Surfer zal wel lekgestoken wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
dus voor jan lul mn tenen gestoten in het donker
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_muggen_onzin.html
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Atuniel het volgende:
Net een reactie van een klant
[..]
Die is ook al klaar vandaag
Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een gelul! Als ik het licht aanlaat heb ik er echt binnen no-time honderden in huis!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Surfer zal wel lekgestoken worden
Muggen houden van zweetvoeten.
Toch moet dat diep ergens knagen aan je............... ! Laat maar ook.........quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Atuniel het volgende:
Net een reactie van een klant
[..]
Die is ook al klaar vandaag
quote:
de ergste zweetvoeten die ik ooooit geroken heb waren die van surferquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de ergste zweetvoeten die ik ooooit geroken heb waren die van surfer![]()
![]()
we waren toen met de boot naar Engeland..... dan slaap je met z'n 2en in zo'n klein kajuitje in een stapelbed....ik lag boven en hij onder.... (hmmmm klinkt geiler dan het was)
dus hij doet zijn schoenen uit en ik ruik me toch een partij kaas
![]()
![]()
![]()
!! kheb zn schoenen gewoon in de gang gezet
was echt niet te harden!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gozer loopt al de gehele week op slippers op het werkGeen gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |