Nee...........even gevraagdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:23 schreef Prowl het volgende:
Zijn het Gothics?
Ik had er zat hier iig, en agressief ook nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Ik hoor van een hoop mensen dat er wesepen zijn..
Dat vind ik vreemd.. omdat ik er geen 1 nog gezien heb hier in mijn omgeving..
Hoe kan dat nou![]()
Sure en Sinterklaas bestaat ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:34 schreef FBIFile het volgende:
Ga eens schoonmaken.
Helpt tegen ongedierte .
We hebben in de muur van de woonkamer een nest zitten van die rot beestenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Hoe kan dat nou![]()
Wel blij om hoor.. want dat zijn hufters![]()
Meteen ausradieren die gasten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:55 schreef Xanthe het volgende:
[..]
We hebben in de muur van de woonkamer een nest zitten van die rot beesten![]()
Dat dacht ik ook, tot 1 week terug toen wij gingen bbq'en, Kwamen er een stuk of 5 gezellig mee doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Hoe kan dat nou![]()
Wel blij om hoor.. want dat zijn hufters![]()
Vanavond gaat het gebeurenquote:
Is niet erg als ze zich zelf maar op de BBQ leggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot 1 week terug toen wij gingen bbq'en, Kwamen er een stuk of 5 gezellig mee doen.![]()
Veel s6 in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:34 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Vanavond gaat het gebeuren![]()
Had al even het vermoeden , maar konden het geluid niet traceren. Sinds een paar dagen ook steeds vaker wespen in de woonkamer. De hond is al geprikt , de dochter er al bijna op 1 gestaan en ik ben als de dood voor die beesten ivm. allergie voor wespen steken.
Gisteren hoorde ik er weer 1 in de woonkamer vliegen dus met de foetsie(geweldige uitvinding) dat beest geëlectrocuteerd. Maar ik bleef het gezoem van wespen horen en een soort geknaag-achtig geluid. Uiteindelijk met een glas op de muur gaan luisteren (enkel steens buiten muur en binnen een gipswandje) en ja hoor gezoem en dat zelfde rare geknaag-achtige geluid.
Mijn partner bij thuis komst het laten horen waren die beesten natuurlijk stil , maar een uurtje later hoorde hij ze ook. Na 2 tellen buiten hebben staan kijken was het meteen duidelijk dat het klopte want de beesten vlogen af en aan bij de buiten muur.
Gewoon bij dat gat in de buitenmuur gaan staan, iedere wesp die zich buiten waagtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:48 schreef valek het volgende:
[..]
Veel s6 in ieder geval.
Ben benieuwd of het gelukt is om die k*tbeesten te ausradieren.
of je electrisch vliegenmapper zo monteren dat ie voor dat gat komt te zitten. ervoor zorgen dat dat ding altijd aan staat, en ze worden een voor een gezaptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:51 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Gewoon bij dat gat in de buitenmuur gaan staan, iedere wesp die zich buiten waagt
*ZAP*
Duurt wel even natuurlijk maar lost het definitief op. Je kunt natuurlijk ook gif in dat gat spuiten maar als daar aan de binnenkant alleen maar een gipswandje aan zit, hmm..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |