Ik heb dit soort shit ook twee keer gehad. Echt een zeurende stekende pijn in dat gedeelte waar m'n blinde darm zit. Dit kwam trouwens op na het eten van vis in een vaag restaurant in Den Haag.
Ik ben toen, na een nacht wakker liggen en kronkelen, naar de huisarts gegaan omdat ik het niet vertrouwde.
Arts erop drukken; "Doet dit pijn? En dit?"
Ik: "Ehh au. Au."
Hij: "Nou, bij mensen met blindedarm mag ik vaak al bijna niet naar het plekje kijken... Volgens mij valt het wel mee. Hoe ben je hier gekomen?"
Ik: "Eh, op de fiets.."
Arts: "Oh, als je nog kan fietsen dan heb je geen blindedarmontsteking"
Volgens hem was het normaal dat je daar pijn kreeg bij irritaties van het darmstelsel. Kortom, ik werd heengezonden met het advies om een paar dagen rustig aan te doen en thee te drinken. En inderdaad duurde het een paar dagen.
Maar ga gewoon naar je huisarts. Wie weet. Waarschijnlijk drukt ie ff lekker op je buik en zegt ie hetzelfde. Maar misschien is er wel echt wat. Dus ga ga ga.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel