en de dame in kwestie is?? 12?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:58 schreef Faratjuh het volgende:
Vrouwen, je kan niet zonder ze...maar zeker ook niet met! Ik was dus net met me vriendin uit, gezellig. Daarna vroeg ze of ik even wat bij haar kwam drinken, nja ok. Ze moet meestal 11 uur naar bed (:')). Even later, rond een uurtje of half 11 belde een vriend van mij: hey man, we gaan even chillen, waarop ik antwoord: ok is goed man, kom 11 uur dan. Nja hij was er om 11 uur...me vriendin zegt: lekker hoor, ik mag tot laat op. Kut kut kut, nja vriend van mij smst: kom man, ik ben er. Ik antwoorde met sms: jonge ik kom hier niet weg, gvd ik wil weg. Nja zij had het door dat ik dat had gesmst...onwijs kwaad natuurlijkmaar ze wist het niet zeker.
blablabla, en ergens werd t woord relatie genoemd
Bijna 16quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
en de dame in kwestie is?? 12?
11 hooguit??
Daar was ik dus mee bezig...maar het is niet gelukt trouwensquote:
Kan pas bij een maand of 10, 12.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Bijna 16![]()
[..]
Daar was ik dus mee bezig...maar het is niet gelukt trouwens![]()
Bijna 16? En dan MOET ze om 11u naar bed?? dude....quote:
Hoezo mee bezig?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef Faratjuh het volgende:
Daar was ik dus mee bezig...maar het is niet gelukt trouwens![]()
Nee hoor, bij haar nietquote:
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Kindervriend het volgende:
Veel gayer dan TS kun je ze tegenwoordig niet meer vinden hoor.
Blijkbaar doet ze geen VMBO, want dr is niet geneukt, VMBO'ers zijn veul onnozellerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:05 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, bij haar niet. Het is zo'n breezahtje, niet dat het mij boeit hoor...En nee, niet om stoer te doen. Maar dit wordt 100 procent zeker niet iemand waarmee ik zou gaan trouwen. Wél met iemand die géén VMBO doet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Kindervriend het volgende:
Veel gayer dan TS kun je ze tegenwoordig niet meer vinden hoor.
Je kiest voor 'chillen' met je vrienden, wat waarschijnlijk inhoudt dat jullie elkaar aftrekken en daarna gaan X-Boxen ofzo. Óf je had bij je meid kunnen blijven en haar stevig kunnen neuken. Nou, ik zou het wel weten maat.quote:
Dat weet ik. Maar het is toch me vriendin. Ook al is het tijdelijk, ik heb haar niet eens gebald. En dat wil ik wel doen: daarna zou ik me minder druk maken. Maar ze gaat maandag op vakantie, en komt waarschijnlijk terug met een SOA.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Jezus laat haar de tyfus krijgen,wat moet je met z'on raar belspel chickie
Gelukkig vertrouw je dr wel....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is toch me vriendin. Ook al is het tijdelijk, ik heb haar niet eens gebald. En dat wil ik wel doen: daarna zou ik me minder druk maken. Maar ze gaat maandag op vakantie, en komt waarschijnlijk terug met een SOA.![]()
Ah kom op hey, als je al zo over haar praat, waarom ben je nu dan wel bij haar? Dan ook nog het niveau erbij halen, terwijl haar niveau hoger ligt dan dat van jou. Zij had immers drommels goed door hoe de vork in de steel zat en jij meent te denken dat zij het niet door had. Weet je wat het is met vrouwen? Als jij niet voor 100 % voor iemand kiest, dan heeft ze dat onherroepelijk door en krijg je flink gezeik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:05 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, bij haar niet. Het is zo'n breezahtje, niet dat het mij boeit hoor...En nee, niet om stoer te doen. Maar dit wordt 100 procent zeker niet iemand waarmee ik zou gaan trouwen. Wél met iemand die géén VMBO doet.
Het is niet me echte vriendin. Gewoon een vriendin om een vriendin te hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ah kom op hey, als je al zo over haar praat, waarom ben je nu dan wel bij haar? Dan ook nog het niveau erbij halen, terwijl haar niveau hoger ligt dan dat van jou. Zij had immers drommels goed door hoe de vork in de steel zat en jij meent te denken dat zij het niet door had. Weet je wat het is met vrouwen? Als jij niet voor 100 % voor iemand kiest, dan heeft ze dat onherroepelijk door en krijg je flink gezeik.
Haha.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Kindervriend het volgende:
Kijk! In onderstaande blokhut trekken TS en zijn sms maatje elkaar af!
[afbeelding]
Dude...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:05 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
En jij hebt iets tegen mensen die op het VMBO zitten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:58 schreef Faratjuh het volgende:
Vrouwen, je kan niet zonder ze...maar zeker ook niet met! Ik was dus net met me vriendin uit, gezellig. Daarna vroeg ze of ik even wat bij haar kwam drinken, nja ok. Ze moet meestal 11 uur naar bed (:')). Even later, rond een uurtje of half 11 belde een vriend van mij: hey man, we gaan even chillen, waarop ik antwoord: ok is goed man, kom 11 uur dan. Nja hij was er om 11 uur...me vriendin zegt: lekker hoor, ik mag tot laat op. Kut kut kut, nja vriend van mij smst: kom man, ik ben er. Ik antwoorde met sms: jonge ik kom hier niet weg, gvd ik wil weg. Nja zij had het door dat ik dat had gesmst...onwijs kwaad natuurlijkmaar ze wist het niet zeker.
Nja, na 10 min niks te hebben gezegd...."geef je telefoon" maar dat wou ik niet, ik heb niks te verbergen maar dat wil ik gewoon niet. Nou nog kwaaier! Ging ze weg, ik dacht nja wc'tje ofzo...gaat ze naar me vriend en vraagt wat stuurde hij net? Hij had het natuurlijk door, en zei dat ik niks stuurde. Ik ga naar buiten, kijken wat er aan de hand was....kijkt ze me aan...Het is NU UIT!!!! grrr zij naar binnen...ik op straatNja en ik weg.
DUS GVD...GELOOF ME NOU DAT HET NIET ZO IS, OOKAL IS HET WEL ZO...MAAR DAT JE GEEN BEWIJS HEB!![]()
En dat ze me telefoon niet kreeg, is ze ook boos over...en dat waren de 2 redenen dat er een relatie beïndigd is...
Jou Word spellingschecker dee ook weer zijn werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:15 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dude...
[..]
En jij hebt iets tegen mensen die op het VMBO zitten?
Gezien je taalgebruik zou je daar heel wat kunnen leren!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Het is niet me echte vriendin. Gewoon een vriendin om een vriendin te hebben![]()
[..]
Haha.
Ja dat ben ik al. Die is helaas op vakantie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef Integrity het volgende:
[..]Ik hoop dat jij eens een keer flink gek op iemand wordt
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Jou Word spellingschecker dee ook weer zijn werk.
Is de kinderboerderij nu gesloten dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Ja dat ben ik al. Die is helaas op vakantie.
Die van jou mag het ook wel eens gaan doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Jou Word spellingschecker dee ook weer zijn werk.
Terwijl je al een meisje had? Lekkere vent ben jij !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Ja dat ben ik al. Die is helaas op vakantie.
Haha,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Is de kinderboerderij nu gesloten dan?
Ach.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Terwijl je al een meisje had? Lekkere vent ben jij !
Niks ach. Als het andersom was geweest was ze een teef en een hoer geweest. Zat je nu te janken en te krassen in R&P....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:20 schreef Faratjuh het volgende:
Ach.
Bron?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef Tjahzi het volgende:
gewoon niet tegen haar liegen, gewoon waarheid vertellen, maarja het is algemeen bekend dat vrouwen stress bouwen om niks. Hier weer een bewijs.
Kan hij mooi in de tijd die hij nu over heeft iets aan zijn spelling doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Integrity het volgende:
Korte samenvatting:
Faratjuh haalt zijn reserve-vriendinnetjes van het VMBO, wat eigenlijk van een te laag niveau is voor hem. Het voordeel is wel dat hij zijn frustraties kan uiten op FOK! en dat is hem zeker iets waard. Hij probeert overigens wel te seksen met zijn vriendinnetjes onder het motto: "bij gebrek aan beter".
Uiteraard heeft hij wel iemand waar hij echt gek op is, maar zij is helaas op vakantie. De kinderboerderij is namelijk gesloten.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:24 schreef Godlike02 het volgende:
Heerlijk als een Topic zich tegen TS gaat wenden.![]()
In dit geval ook nog eens helemaal terecht.
Wat een puberaal eikeltje
Of gewoon een office cursus volgen, zodat hij zijn spellingscontrole aan kan zetten. Dan rest hem alleen de d's en t's nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kan hij mooi in de tijd die hij nu over heeft iets aan zijn spelling doen
Precies!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Integrity het volgende:
[..]
Of gewoon een office cursus volgen, zodat hij zijn spellingscontrole aan kan zetten. Dan rest hem alleen de d's en t's nog.
Ik denk dat zijn vriend dat geluid maakt als TS hem aan het rukken is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef Blinky het volgende:
Wie is grrr trouwens?
het staat in de keuken en t straaaaaaaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Jezus laat haar de tyfus krijgen,wat moet je met z'on raar belspel chickie
Ik ga een hotdog etenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
het staat in de keuken en t straaaaaaalt![]()
neneneneneee ik zeg niet dat het een magnetron isoeps nou heb ik t verklapt
wat zegt de jury....1 moment hoor , ow nou degenen die nu inschakelen zijn in het nadeel![]()
belkippen zijn tov man![]()
Een troetelbeertje?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
het staat in de keuken en t straaaaaaalt![]()
neneneneneee ik zeg niet dat het een magnetron isoeps nou heb ik t verklapt
wat zegt de jury....1 moment hoor , ow nou degenen die nu inschakelen zijn in het nadeel![]()
belkippen zijn tov man![]()
een huishoudSTERquote:
Hij is ook wel stil geworden.quote:
nou kom op zeg dat is net al gezegd!!quote:
Of hij smeekt zijn 'vriendin' het niet uit te maken, omdat hij nog steeds bezig is haar te kunnen gaan 'ballen' ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is ook wel stil geworden.![]()
Zal hij naast zijn vriend zijn gekropen?
Of krassen in de tuin (binnen maakt zo een troep en dat zal mama niet leuk vinden)?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou kom op zeg dat is net al gezegd!!
ik heb nog maar een paar minuten en ik MOET een winnaar hebben het gaat hier namelijk wel over 5 keiharde europese eurootjes mensen![]()
Gedistquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Arjann87 het volgende:
Is dit het niveau van sommige members? Wel grappig, proberen stoer te doen...maar het nét niet zijn. Zijn vriendin heeft hem gewoon gedist. Gedist door een VMBO'er (om maar even op het niveau te blijven). Nu moet je jezelf toch echt uit gaan lachen vanwege dat je VMBO'ers uitgescheld.
Gaat het goed met je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, wat een renkerdekenkertriest wijf. 'Geef me je telefoon!' je had d'r een flinke stoot voor d'r smoel moeten verkopen met d'r grote bek
Daar heb je een punt. Want je mobiel kan je als privacy zien, en die schendt ze dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gedist,je laat toch nooit je mobiel afpakken man
Ja vind ik wel.of je moet jaren bij mekaar zijn,dan is het weer andersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Want je mobiel kan je als privacy zien, en die schendt ze dan.
Ik heb dat ook soms hoor. Dan wilt men in mijn telefoon kijken, terwijl ik me daar niet echt lekker bij voel. En nee, ik ben niet onzeker edoch ik iets te verbergen heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.of je moet jaren bij mekaar zijn,dan is het weer anders
Ach, laat ze lekker. Als hun dat een relatie noemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:09 schreef RedDevil085 het volgende:
Van dit soort topics krijg ik buikpijn en niet bepaald van het lachen... Wat een trieste bedoeling zeg... TS en zijn vriendin hebben elkaar echt verdiend.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
--> PUB
Nee, het niveau van dit topic (om over de OP maar te zwijgen) is inderdaad stukken hoger.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Arjann87 het volgende:
Is dit het niveau van sommige members? Wel grappig, proberen stoer te doen...maar het nét niet zijn. Zijn vriendin heeft hem gewoon gedist. Gedist door een VMBO'er (om maar even op het niveau te blijven). Nu moet je jezelf toch echt uit gaan lachen vanwege dat je VMBO'ers uitgescheld.
Als je niet weet wat woorden als "edoch" betekenen, gebruik ze dan ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef Arjann87 het volgende:
En nee, ik ben niet onzeker edoch ik iets te verbergen heb.
Ook eens in R&P gekeken, en daar wat vaktermen opgepikt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:19 schreef Camplo het volgende:
Zo te horen een borderliner dus je bent beter af nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |