Ik kom net uit mn bed, 5 minuutjes geslapenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef Blue Thunder het volgende:
wellicht eerder naar bed gaan? kan je ook meer slapen
Ik ben ook wel fris, nadat ik mijn kom uber sterke yerba mate heb opgedronkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
om 1uur naar bed gaan en om half 5 er weer uit en je bent om 08.00 helemaal fris! ik dan tenminste![]()
omdat ik deze account van een maatje heb gekregen, hij heeft al die shit veranderd in leipe shit...de rekelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:21 schreef Blue Thunder het volgende:
maar waarom heb je eigenlijk werkloos onder je nick staan als je moet werken? Wel ff updaten hoor
Ik heb alleen blikjes cola berenburg, met cafiene dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:37 schreef Inca het volgende:
Genoeg drank zuipen slaap je ook zo
Of dit:quote:Op maandag 24 juli 2006 04:41 schreef DeeCruise het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo klagen over het feit dat ze binnen 2 uur moeten slapen, opstaan en werken? Knal je pc uit en kruip je nest in lamlul...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:15 schreef DeeCruise het volgende:
Er zijn al zo fucking veel topics met een of andere niet boeiende reden waarom de zoveelste kansloze rukker niet kan slapen...
Wees eens origineel!
Je moet niet dom lull'n.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef 9christensen het volgende:
niks mis mee
Ik moet werken verdomme.quote:
Het is een ziektequote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:41 schreef DeeCruise het volgende:
Ik heb al eens iets in een topic als dit getypt....Ik zoek even...
-edit-
GEVONDEN!
Het is dus of dit:
[..]
Of dit:
[..]
Om 2 uur pas.... maar toch.quote:
Ik BEN aan het werk...quote:
meldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
omdat ik deze account van een maatje heb gekregen, hij heeft al die shit veranderd in leipe shit...de rekel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |