Gaaf he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef NX het volgende:
OMG! Dead Rising, dat is echt hard... dat is niet normaal...![]()
Zeker! Deze game ga ik ook zeker halen net als Saints Rowquote:
Kan je ook nog iets posten zonder SR te noemen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker! Deze game ga ik ook zeker halen net als Saints Row.
Nee want dat staat in zn ondertitel en zn sigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kan je ook nog iets posten zonder SR te noemen?
Dan begrijp jij dit soort spellen niet. Waar jij kritiek op hebt is juist het hele idee achter dit spel. Als je geen chaos wilt moet je Splinter Cell of Assassins Creed gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb N3 gespeeld.
Camera is kut, voiceacting is kut, gameplay heeft niks om het lijf, volkomen onoverzichtelijk, je ziet niet wat je doet.
Ik houd enorm van hack and slash, maar dit is chaotisch, je kan mij niet wijsmaken dat jullie wel wisten wat jullie aan het doen waren. Het is gewoon niet te zien. Komt geen enkele vorm van strategie bij kijken.
Ben wel een beetje teleurgesteld geraakt in de game. Het is lomp en kort door de bocht, maar zelfs dat doet het niet goed. Ik weet niet of ik hem nog wel ga halen.
Yep,.. het oog wil ook wat !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
helaasch, Xbox 1 graphics
Ik denk dat jij eens bij jezelf af moet gaan vragen wat kwaliteit is. Deze chaos maakt het spel namelijk onspeelbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef Emerica het volgende:
[..]
Dan begrijp jij dit soort spellen niet. Waar jij kritiek op hebt is juist het hele idee achter dit spel. Als je geen chaos wilt moet je Splinter Cell of Assassins Creed gaan spelen.
Voice acting daarintegen is wel kutIk denk dat ze de lipsync van de Japanse versie kwakkeloos hebben overgenomen en gewoon Amerikaanse stemmen eronder hebben geplakt.
Helaas niet ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kan je ook nog iets posten zonder SR te noemen?
Je ziet niet wat je doet? Ik heb er totaal geen probleem mee aangezien het zo arcade als de pest is en ik totaal geen moeite heb gehad om mijn poppetje te volgen. Je hoeft alleen maar te hakken en te springen hoor? Lijkt me niet zo moeilijk...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens bij jezelf af moet gaan vragen wat kwaliteit is. Deze chaos maakt het spel namelijk onspeelbaar.
Ik heb echt wel genoeg hack and slash gespeeld om te weten was kut en wat niet kut is. N3 is niet volkomen klote, maar absoluut niet goed. Je ziet niet wat je doet. Dus niet goed te spelen.
Dat N3 een kwaliteitsgame is staat na deze demo gespeeld te hebben absoluut vast. Ik herken jouw problemen dan ook totaal niet. Voor het genre is dit een erg goede game.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens bij jezelf af moet gaan vragen wat kwaliteit is. Deze chaos maakt het spel namelijk onspeelbaar.
Ik heb echt wel genoeg hack and slash gespeeld om te weten was kut en wat niet kut is. N3 is niet volkomen klote, maar absoluut niet goed. Je ziet niet wat je doet. Dus niet goed te spelen.
Ik heb het gespeeld en vond het ook prima....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
Ook meteen de LOTR demo even geprobeerd, en die besturing is inderdaad niks mis mee. Dat geeft goede hoop voor toekomstige RTS games op de Xbox 360 en andere consoles
Ninety Nine Nights ofzo, hack & slash spelletjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld en vond het ook prima....
Maar WTF is N3?
Ohhh diequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Ninety Nine Nights ofzo, hack & slash spelletje
Gruwelijk VET! Tis gewoonweg ziek maar het ziet er superb uit!quote:
Ik weet niet waarom, maar ik merk dat er toch wel behoefte is naar zulke spellen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker! Deze game ga ik ook zeker halen net als Saints Row.
Jij krijgt mensen mee in je hypequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef Sjotime het volgende:
Ik raak mijn FOK! award titel kwijt hier bij die gasten...... zitten me een partij te hypen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |