*evil* Ik wil ook jouw baanquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef nemesis4 het volgende:
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
Nee sorry, alles is nog confidential. Zal wel snel officieel naar buiten komen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*evil* Ik wil ook jouw baan![]()
Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
Was een freelance bassist he. Meestal hebben ze per tour gewoon andere bandleden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
Don't remind me!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
Het scheelt al een hoop als je weet dat ie het niet om artiestieke redenen doetquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Gosjke het volgende:
Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |