abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56971756
Een goede start voor de nieuwe single van Gavin DeGraw; het nummer ‘In Love With A Girl’ is verkozen tot Alarmschijf op Radio 538 en is tegelijkertijd ook de nieuwe Megahit van 3FM deze week.

‘In Love With A Girl’ is de eerste single van Gavin’s nieuwe album ‘Gavin DeGraw’, dat op 15 april zal verschijnen.

Gavin zal dit jaar meerdere keren naar Nederland komen. In april verwachten we hem in Amsterdam voor een promotiebezoek en op zondag 1 juni treedt hij op tijdens het Pinkpop Festival te Landgraaf.

En idd, in de persmailing van bmg staat ook 15-4. Minder dan 2 maanden
pi_57005148
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
pi_57008034
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef nemesis4 het volgende:
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
*evil* Ik wil ook jouw baan

Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
pi_57014338
Denk dat die info sowieso wel snel naar buiten gaat komen. Gewoon sites zoals bol e.d. in de smiezen houden...
pi_57028224
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

*evil* Ik wil ook jouw baan

Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
Nee sorry, alles is nog confidential. Zal wel snel officieel naar buiten komen denk ik.
pi_57028383
Zal wel moeten met release half april...
pi_57039490
Eerste nieuwe nr's klinken best fijn eigenlijk. Had ie nog maar zijn oude band bij zich
pi_57040576
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
pi_57041388
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Was een freelance bassist he. Meestal hebben ze per tour gewoon andere bandleden.

http://www.myspace.com/whytunes
pi_57043506
Ja Wijnand doet niet meer mee. Maar Margo heeft zn nieuwe bassist al gebio'd en hij is niet interessant Vooral 24 en getrouwd was minder.
pi_57043748
Stiekeme groupies dat jullie zijn
pi_57043888
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Don't remind me!
Maar nee, zoals al gezegd werd.. niet gedumpt. Gavin had 'm graag meegehad, maar hij heeft zelf besloten dat ie zich momenteel liever met tig van zijn andere bands en artiesten bezighoudt (o.a. het nieuwe album van The Weepies) en zijn dus "als goede vrienden" (om het maar ff cliche en sneu te zeggen) voorlopig allebei andere wegen gegaan.
Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus )

Maar goed.. alleen de oude gitarist is er nog en al 't nieuwe bandspul lijkt me nog niet zo leuk als zijn vorige band. Maar zoals ze altijd zeggen... "Het gaat om de muziek". Dus daar ga ik nu mijn mantra van maken
pi_57063410
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Gosjke het volgende:

Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus )
Het scheelt al een hoop als je weet dat ie het niet om artiestieke redenen doet
pi_57135784
Van: Gavin DeGraw
Datum: 03 mrt 2008, 20:20
Onderwerp: Gavin Heads to Europe!
Bodytekst: Gavin has heard the requests of his European fans! A short round of dates has been announced; check out the Tour section (https://tickets.gavindegraw.tv/index.php?location=eu) of GavinDeGraw.tv now and get your tickets while they last!

Join the GDG Newsletter (https://signup.gavindegraw.tv/?module=NewsletterSignup) for all the latest Gavin news
pi_57135929
Beetje jammer dat ie dan weer geen club show speelt hier maar wel in die 4 andere landen.
*zucht*
Ik weiger naar Londen te gaan, rotpubliek. Misschien Kopenhagen ofzo...
pi_57144205
Dat wordt dus eerst een nieuwe auto, dan pas kijken voor een eigen huis

Nee hoor we laten verder geen grote financiele keuzes afhangen van een artiest, doe jij ook niet he Margo
pi_57152509
Ik?
Noooooooit

Technisch gezien is t niet één artiest
pi_57207879
Tracklist volgens Amazon:

1. In Love With A Girl
2. Next To Me
3. Cheated On Me
4. I Have You To Thank
5. Cop Stop
6. Young Love
7. Medicate The Kids
8. Relative
9. She Holds A Key
10. Untamed
11. Let It Go
12. We Belong Together
pi_57214680
^ klopt
pi_57262107
En de release is naar 6 mei geschopt? Ook hier?
pi_57262528
Zou wel apart zijn als wij een eerdere release krijgen dan de VS. Al vraag je je dan wel af wat ie in godsnaam in April al komt promoten hier. Want de single kennen we nou wel en dat album komt dan dus nog lang niet.
pi_57266091
Snap ook niet waarom het zo lang moet duren als dat ding al lang en breed klaar is.
pi_57266595
Omdat platenmaatschappijen hele trage en soms wat slecht te volgen dingen zijn. No offense aan bepaalde andere mensen in dit topic

Ik was toevallig op een website van Peter Cincotti en daar werden ook zowel de man zelf als zijn fans gek dat de Amerikaanse releasedatum destijds iedere keer met een paar weken naar achter werd geschopt zonder dat ze er iets aan konden veranderen of er een duidelijke reden voor was. Voel dat we daar met Gavin ook heen gaan. Vooral omdat ie zelf hardnekking eind April roept en zijn platenmaatschappij 'm dan weer overrule't met begin mei.. *zucht* Hij is wel te pre-orderen bij Amazon voor 10 dollar...
pi_57300940
Ik zie op allerlei sites al een poosje half april staan. Dus ik geloof dat wel eerlijk gezegd; bovendien zag ik op de site van 538 gister dat hij begin april in NL is voor promo, dus dan zal de release van het album wel vlak erna zijn...
pi_57301129
Dat dacht ik dus ook, maar aangezien zijn platenmaatschappij nu zelf zegt dat het 6 mei wordt...
Zou ie dan in NL eerder uitgebracht worden dan in de VS? Apart. Anders strookt het idd niet met die promo data, maar zijn schema is wel vaker raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')