abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56699475
oh yeah!
het was laanngg wachten maar hopelijk was het dit ook waard!
ben echt super benieuwd!
pi_56706726
Oh Nuuuuhuuuuuumb..... Hoop dat vriendlief snel wat uitvindt, want Margo wil HEUL graag weten of ie die week alleen festivals geeft en later terugkomt voor headlining shows of dat ze dr hele trip naar Aruba beter kan proberen te cancelen omdat de man die week na Pinkpop nog andere clubshows doet in de omgeving...
pi_56706785
Mja en de vraag is ook of 'ie 3 april alleen promo gaat doen of nog ergens een show weggeeft
pi_56711180
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef Gosjke het volgende:
Oh Nuuuuhuuuuuumb..... Hoop dat vriendlief snel wat uitvindt, want Margo wil HEUL graag weten of ie die week alleen festivals geeft en later terugkomt voor headlining shows of dat ze dr hele trip naar Aruba beter kan proberen te cancelen omdat de man die week na Pinkpop nog andere clubshows doet in de omgeving...
Haha, nou hij begint volgende week pas, dus je moet nog ff geduld hebben Maar dit soort artiesten boeken meestal ook wel een Paradiso ernaast...
pi_56712073
Ja.. dat vermoedde ik ook. Tenzij dit puur festival wordt en dan later dit jaar terug voor een clubtour.

Wat ik alleen moet weten is: doet ie een clubshow de week ervoor of erna. Want ik moet namelijk 2 juni (lekker krap) in Aruba zijn.. En ik zit erover te denken om mijn studie te riskeren door die stage een week naar achteren te schoppen of helemaal te cancellen... (te veel leuke optredens deze zomer en te veel money troubles om de reis te betalen)
pi_56712438
Je moet er sowieso niet met money troubles heen gaan Gosjke, want rijker kom je waarschijnlijk toch niet terug ( dat is tenminste mijn ervaring met vakanties ver weg, veel te veel leuke vreemde dingetjes )...
pi_56714508
Ik weet 't.. maar het is een fixed iets.. Mijn rooster is 3 jaar geleden gemaakt tot en met september 2009. Je mocht toen 1 buitenlandse stage kiezen die je wel leuk leek.. Dat werd bij mij dus Aruba of NY, ik lootte voor Aruba. Maar goed.. mijn stage hebben dus net in het hoogseizoen geplaatst --> vliegtickets dubbel zo duur, geen goedkope woningen te krijgen, huur in nederland gaat gewoon door, enz enz. Dus wil er nu eigenlijk onderuit, maar mijn uni is ongeveer zo flexibel als een stalen balk.
En gezien het feit dat ook de leuke optredens zich hier opstapelen... Blijf ik liever hier.
pi_56715565
'Kun je dan niet naar Antwerpen toe of zo? Zit je binnen drie uur in A'dam en toch in het buitenland
pi_56718041
Haha, had ik ook al aan gedacht! Maar nee.. helaas. Dat is die flexibiliteit die ik bedoelde. Mag niet van stageplaats wisselen zonder dat 't me studievertraging oplevert...
pi_56776120
Nieuwe single klinkt zeker lekker ... alleen het refein klinkt een beetje als 'I don't wanna be' ... of ligt dat aan mij?
pi_56778520
Nee.. dat was ook mijn 1e gedachte. Ik vind het hele nummer een hoog IDWTB gehalte hebben. Qua gitaarwerk, backing vocals, de bridge, opbouw en zelfs af en toe qua melodie.
Hij gaat me ook net iets te snel vervelen al. Op YouTube is een leuke piano-akoestische versie te vinden, die vind ik al een stuk beter.
pi_56820730
Vind het wel een terechte mega-hit, alleen wel een beetje snel, album release is toch pas in april?
pi_56821304
Ja,.. 1e week van april. In Amerika gaan ze zelfs nog uit van half april, maar aangezien ie hier begin april al is.... Misschien toch een week eerder dan?

En Numb, je weet 't he.. als je iets opvangt over juni en je mag t zeggen, PM me desnoods, want the clock keeps ticking
pi_56821898
Haha, zal het doorgeven hoor... 15 april is trouwens de releasedatum in NL hoor ik net van vriendlief
pi_56971756
Een goede start voor de nieuwe single van Gavin DeGraw; het nummer ‘In Love With A Girl’ is verkozen tot Alarmschijf op Radio 538 en is tegelijkertijd ook de nieuwe Megahit van 3FM deze week.

‘In Love With A Girl’ is de eerste single van Gavin’s nieuwe album ‘Gavin DeGraw’, dat op 15 april zal verschijnen.

Gavin zal dit jaar meerdere keren naar Nederland komen. In april verwachten we hem in Amsterdam voor een promotiebezoek en op zondag 1 juni treedt hij op tijdens het Pinkpop Festival te Landgraaf.

En idd, in de persmailing van bmg staat ook 15-4. Minder dan 2 maanden
pi_57005148
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
pi_57008034
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef nemesis4 het volgende:
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
*evil* Ik wil ook jouw baan

Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
pi_57014338
Denk dat die info sowieso wel snel naar buiten gaat komen. Gewoon sites zoals bol e.d. in de smiezen houden...
pi_57028224
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

*evil* Ik wil ook jouw baan

Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
Nee sorry, alles is nog confidential. Zal wel snel officieel naar buiten komen denk ik.
pi_57028383
Zal wel moeten met release half april...
pi_57039490
Eerste nieuwe nr's klinken best fijn eigenlijk. Had ie nog maar zijn oude band bij zich
pi_57040576
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
pi_57041388
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Was een freelance bassist he. Meestal hebben ze per tour gewoon andere bandleden.

http://www.myspace.com/whytunes
pi_57043506
Ja Wijnand doet niet meer mee. Maar Margo heeft zn nieuwe bassist al gebio'd en hij is niet interessant Vooral 24 en getrouwd was minder.
pi_57043748
Stiekeme groupies dat jullie zijn
pi_57043888
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Don't remind me!
Maar nee, zoals al gezegd werd.. niet gedumpt. Gavin had 'm graag meegehad, maar hij heeft zelf besloten dat ie zich momenteel liever met tig van zijn andere bands en artiesten bezighoudt (o.a. het nieuwe album van The Weepies) en zijn dus "als goede vrienden" (om het maar ff cliche en sneu te zeggen) voorlopig allebei andere wegen gegaan.
Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus )

Maar goed.. alleen de oude gitarist is er nog en al 't nieuwe bandspul lijkt me nog niet zo leuk als zijn vorige band. Maar zoals ze altijd zeggen... "Het gaat om de muziek". Dus daar ga ik nu mijn mantra van maken
pi_57063410
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Gosjke het volgende:

Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus )
Het scheelt al een hoop als je weet dat ie het niet om artiestieke redenen doet
pi_57135784
Van: Gavin DeGraw
Datum: 03 mrt 2008, 20:20
Onderwerp: Gavin Heads to Europe!
Bodytekst: Gavin has heard the requests of his European fans! A short round of dates has been announced; check out the Tour section (https://tickets.gavindegraw.tv/index.php?location=eu) of GavinDeGraw.tv now and get your tickets while they last!

Join the GDG Newsletter (https://signup.gavindegraw.tv/?module=NewsletterSignup) for all the latest Gavin news
pi_57135929
Beetje jammer dat ie dan weer geen club show speelt hier maar wel in die 4 andere landen.
*zucht*
Ik weiger naar Londen te gaan, rotpubliek. Misschien Kopenhagen ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')