Duidelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja als ie wéér dezelfde setlist gaat doen (*mompelt iets over luie flikker, doe eens wat nieuwe nummers ofzo*) dan zal ie 1,5 uur nadat ie begint klaar zijn. Begint om 20.00 uur ofzo, reken dan nog half uur voor VP, half uur voor ombouwen. Dus rond half 11, elf uur.
Ik zat op de tribune en daar had ik dus weer geen last van. Ik kon alleen niet zien wat er op die t-shirts stond (behalve dat 'player' shirt van Gavin, maar die viel niet te missenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Qua geluid ietsje minder, vooraan was Gavin nogal slecht verstaanbaar maar dat werd later in de show steeds beter.
Haha superquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de shirts stonden:
Guitar Player met op de achterkant: I'll strum you like my guitar
Bass Player met op de achterkant: I'll finger you like my bass
Drum Player met op de achterkant: I'll bang you like my drums
en dan voor Gavin alleen Player met op de achterkant i'll stroke you like the keys on my piano.
Wat een melige bui met wat wijntjes al niet voor briljante ideeen oplevert
De shirts werden vanochtend ook nog genoemd bij Giel Beelen in de uitzending. Dat was een duidelijke mission accomplished
Ja natuurlijk is Gavin's cover beter. Toch niet gek? Een gerenommeerd zanger tegenover een of ander conservatorium-lulletje.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Pijnlijk Chariot moment gisteren bij de X-Factor.
Gevolgt door een pijnlijk Jealous Guy moment, vond ik Gavin's cover daarvan toch beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |