abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40780814
Chariot, Norway
http://www.youtube.com/watch?v=zY5033a5mBA

dat doet ie wel erg leuk...
pi_40805786
Morgen al, gaat snel

Iemand enig idee hoe laat het ongeveer is afgelopen (tsja, eigenlijk moet je er niet aan denken, maa rtoch ). Kan dan nl misschien met iemand meerijden die ook in Utrecht moet zijn, zou met dit weer geen overbodige luxe zijn
pi_40823588
Nouja als ie wéér dezelfde setlist gaat doen (*mompelt iets over luie flikker, doe eens wat nieuwe nummers ofzo*) dan zal ie 1,5 uur nadat ie begint klaar zijn. Begint om 20.00 uur ofzo, reken dan nog half uur voor VP, half uur voor ombouwen. Dus rond half 11, elf uur.
pi_40835152
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja als ie wéér dezelfde setlist gaat doen (*mompelt iets over luie flikker, doe eens wat nieuwe nummers ofzo*) dan zal ie 1,5 uur nadat ie begint klaar zijn. Begint om 20.00 uur ofzo, reken dan nog half uur voor VP, half uur voor ombouwen. Dus rond half 11, elf uur.
Duidelijk Ga me zo eens opkleden en dan naar Utrecht
pi_40855290
OMFG dat was dus de beste show ever! Qua geluid ietsje minder, vooraan was Gavin nogal slecht verstaanbaar maar dat werd later in de show steeds beter.
En hij had gewoon onze imaginary setlist gehad...zondag helemaal bordjes lopen maken voor Tracks of my Tears en You believe in Yesterday en wat doet ie! Ook nog Control erbij en Never the Same. Echt ik hou van de man!
Onze shirts waren ook te briljant al zeg ik het zelf. Dat ging echt te gesmeerd. Na de show kwam Rodney (drummer) ook zo naar ons toegelopen: you girls have to sign my shirt! And I want a picture with us and the shirt. Uhm Rodney is dat niet onze line? Zo in een scheur gelegen. Heb alles gefilmd weer zal morgen even alles uploaden.
pi_40856979
Het was dus echt supergaaf, Gavin weet wel hoe je een show moet neerzetten. More than anyone was het hoogtepunt van de avond, terwijl dat zeker niet mijn favoriete nummer van het album is. Ik heb me uitstekend vermaakt, als ie terugkomt ben ik er weer bij
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 02:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Qua geluid ietsje minder, vooraan was Gavin nogal slecht verstaanbaar maar dat werd later in de show steeds beter.
Ik zat op de tribune en daar had ik dus weer geen last van. Ik kon alleen niet zien wat er op die t-shirts stond (behalve dat 'player' shirt van Gavin, maar die viel niet te missen ).
pi_40861263
Op de shirts stonden:
Guitar Player met op de achterkant: I'll strum you like my guitar
Bass Player met op de achterkant: I'll finger you like my bass
Drum Player met op de achterkant: I'll bang you like my drums
en dan voor Gavin alleen Player met op de achterkant i'll stroke you like the keys on my piano.
Wat een melige bui met wat wijntjes al niet voor briljante ideeen oplevert

De shirts werden vanochtend ook nog genoemd bij Giel Beelen in de uitzending. Dat was een duidelijke mission accomplished
pi_40867090
Ik ben d'r vanaaf bij. Erg benieuwd! Niet alleen gillende dames toch? Mijn vriendin weet nog van niets... verrassing voor d'r
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_40877655
Gister viel het aantal gillende dames erg mee, het publiek was top Naast mij zaten een man van een jaar of 30, die had z'n moeder meegenomen
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de shirts stonden:
Guitar Player met op de achterkant: I'll strum you like my guitar
Bass Player met op de achterkant: I'll finger you like my bass
Drum Player met op de achterkant: I'll bang you like my drums
en dan voor Gavin alleen Player met op de achterkant i'll stroke you like the keys on my piano.
Wat een melige bui met wat wijntjes al niet voor briljante ideeen oplevert

De shirts werden vanochtend ook nog genoemd bij Giel Beelen in de uitzending. Dat was een duidelijke mission accomplished
Haha super
pi_40881695
Gister geweest. Wat een supershow zeg. Je merkt gewoon dat Gavin en de band het geweldig vinden om op dat podium te mogen staan en oprecht genieten van de aandacht/waardering/erkenning.

Prachtig.

Tekenend voor mij was het nonchalante lachje naar de zijkant toen microfoon even wegdraaide tijdens Follow Through en de "shit I've fucked up my lyrics" tijdens We Belong Together. Oprecht en spontaan. Niet gelikt, niet op de automatische piloot.

Ik had eerlijk gezegd wat meer piano verwacht ipv het rock-achtige arrangement dat om veel nummers heen gebouwd was. Op zich erg gaaf, maar een nummer als Belief zou ik ook heel graag puur en alleen op piano gehoord hebben.

Even een vraag aan de echte insider (Jill). Er werd een nieuw nummer gespeeld, is het niet?

Edit: Ik vond het geluid het beste wat ik ooit gehoord heb (op Heineken Music Hall na dan).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 21:39:21 ]
pi_40893031
Uhm Control neem ik aan dan. Never The Same en You Believe in Yesterday zijn al redelijk oud.
Hij deed vandaag I wanna be Free. Echt serieus gewoon weer nadat we 's middags in de auto zaten te bitchen dat ie die er eens moest ingooien. Duidelijk morgen aaf in het vliegtuig een hele imaginary setlist doorseinen naar m

Vandaag was qua geluid beter dan gisteren, vocals van Gavin stonden veeeeel beter. Het was alleen wat korter en vond Gavin btje te gespeeld overkomen..hij heeft daar af en toe een btje last van, vond gisteren wat spontaner.
pi_40946200
Kan iemand mij een lijst geven van alle B-sides van Gavin? Dan kan ik even kijken hoe ver ik ben
pi_40997686

Mocht iemand m gevonden/gezien hebben....we want him back

*nog steeds druk bezig met filmpjes uploaden*
pi_41005962
Laatste zooi video's:

Gavin DeGraw live from Utrecht, Holland on August 16th

Belief:
http://www.youtube.com/watch?v=dIu7ZqM4CNQ

Control:
http://www.youtube.com/watch?v=zNwAxrG57Xo

Chemical Party:
http://www.youtube.com/watch?v=GcRPCyO-HcU

I Wanna Be Free:
http://www.youtube.com/watch?v=Adw0AlMcfmc
pi_41108448
Hey leuk die videotjes
2e dag tijdens chemical party dat Gavin op de speakers klom, die heeele grote schim tegenover hem tijdens de flitsjes, that's me hahaha.

Heerlijk concert was dat toch zeg, met uitzondering van dat ene pokkeherrie nummer (nummer dat ik niet ken), veels te hard qua muziek maar helaas ook totaal overstuurd waar wij zaten.

Zo op film is Gavin veel beter te verstaan, grappig, ik hoorde helaas de drummer in het begin overal boven uit.

Jammer dat die filmpjes van youtube niet op te slaan zijn... (ik had zelf mijn fotocamera eens niet mee genomen, grote vergissing...).

[ Bericht 9% gewijzigd door DinoPK op 23-08-2006 22:04:56 ]
pi_41109606
Weet je wat werkt om die filmpjes op je computer te krijgen: Lieve Jill, zou je misschien die videootjes kunnen branden voor mij op DVD?
pi_41110241
Hahaah als je dat wilt dan, graag (tegen vergoeding natuurlijk). Altijd leuk als je zelf bij een concert bent geweest. Heb je het hele concert van de 2e dag op tape (al ziet de 1e dag er idd spontaner uit) ? mail mij anders even op pat_dino@hotmail.com , dan mail ik even terug van mijn normale adres.
pi_41110657
je hebt mail.
pi_41217063
Jill, heb je mijn mailtje terug nog ontvangen?
pi_41233562
yepz en je hebt mail terug
pi_45978235
Pijnlijk Chariot moment gisteren bij de X-Factor.
Gevolgt door een pijnlijk Jealous Guy moment, vond ik Gavin's cover daarvan toch beter.
pi_45979212
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Pijnlijk Chariot moment gisteren bij de X-Factor.
Gevolgt door een pijnlijk Jealous Guy moment, vond ik Gavin's cover daarvan toch beter.
Ja natuurlijk is Gavin's cover beter. Toch niet gek? Een gerenommeerd zanger tegenover een of ander conservatorium-lulletje.
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:29:19 #50
168280 BorisSoad
Talk to the hand
pi_46077897
Ik vind Gavin echt niks. De cd waar Chariot op staat heb ik, maar eerlijk gezegd is alleen Chariot een liedje wat mij ook maar een beetje raakte. Eerlijk gezegd kom ik niet eens in de verleiding om een liedje te downloaden, laat staan de cd te kopen.
Als je klaar bent met dit lezen besef je dat het onzin was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')