abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:12:39 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40266381
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:26 schreef 2walletjes het volgende:
Wat een schande, dat die bezorger die 100 adressen die ie op een dag heeft niet aanpast naar jouw wens.
Tevens heeft hij groot gelijk, 18 légitimeren.
Ik werk bij een pakketdienst, en je wil niet weten hoeveel mensen zegge eea niet gehad te hebben.
Ze dekken zichzelf in, en zeeeer terecht!
Gelukkig maar dat dit niet meer kan zodra iemand 18 is.

Bij veel andere pakket diensten moet je tekenen wanneer je het pakket hebt ontvangen. Wat is mis met dat tekenen (evt. in combinatie met het legitimeren van jezelf zodat kan worden gecheckt of de handtekening wel klopt).
Krekker is de bom!
pi_40267462
Ik ben 13 en ik neem zo vaak pakjes aan of geef ze af.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:15:37 #53
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_40268605
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef yosander het volgende:
Ik ben 13 en ik neem zo vaak pakjes aan of geef ze af.
Ja ik ook, zelfs dingen onder rembours enzo.

UPDATE: Ik ging met mn pappie ( ) naar het dichtstbijzijnde postkantoor om het pakketje op te halen, mocht het nog niet. We hadden beiden onze legitimatie niet mee, wat natuurlijk wel onze fout was. Maar zelfs als wij die legimitatie wel mee zouden hebben, zouden we het pakketje niet meekrijgen omdat mijn moeder (aan wie het pakketje gericht is) eerst één van ons zou moeten machtigen. Nu blijkt die leeftijd dus helemaal geen aars uit te maken .

EDIT, het is dus een pakje waar je voor moet tekenen hè, dus die postbode had gisteren mijn ID kunnen vragen en ik had mijn handtekening kunnen zetten, zonder problemen.
Fietstas.
pi_40269104
Wat een gedoe zeg
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:31:29 #55
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_40269168
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef TonyMalony het volgende:
Wat een gedoe zeg
JA . Mijn moeder gaat het vanavond ophalen, eindelijk van dat gezeik af .
Fietstas.
pi_40273034
slotje dan
I pwn u!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:03:37 #57
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_40274556
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef weasel85 het volgende:
slotje dan
Slotjes vragen .
Fietstas.
pi_40275236
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:21 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik hoop jou nooit aan de deur te krijgen zeg..wat een instelling , zoek anders een ander baantje,,,?
Maar snap ik jou goed dat ik dus jouw werk moet gaan doen ?
Jouw taak is bezorgen ,dus bezorg of moet ik de hele dag thuisblijven als ik een pakje verwacht (of moeten degene die ik dan opgeef als bezorgpunt de hele dag thuisblijven ?)
Maar ik zie wel hoeveel 'hersencellen 'je voor dat beroep nodig hebt
IDD, zendingen kunnen de gehele dag bezorgd worden.
Als je dan niet thuis kan blijven moet je 't op een ander adres laten leveren, waar wel iemand is, of gewoon naar de winkel lopen.
pi_40275656
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef BobbyB het volgende:
Op het juiste adres geven ze het niet aan iemand jonger dan 18, maar ze kunnen het wel bij de buren afgeven?
Ze kunnen het zelfs bij de buren afgeven en jou er niet van op de hoogte stellen.
Zodat je gaat mailen naar het bedrijf waar het vandaan komt, geen antwoord krijgt en vervolgens (als je een lieve buurvrouw hebt zoals ik) een lieve mevrouw aan de deur krijgt, die zegt dat ze 'het maar even komt brengen, want de postbode had gezegd dat je het op zou komen halen maar het is al een week geleden..'

Ze kunnen het zelfs zomaar voor je voordeur neerleggen, waar elke gek erbij kan. Terwijl de inhoud van het pakket een waarde heeft van 300 euro. Zodat je fijn bij thuiskomst (na 4 dagen ziekenhuis) het pakket aantreft en je afvraagt, hoe lang het daar gelegen heeft.

Alles kan! Goh, waarom zou ik toch alles onder rembours bestellen tegenwoordig?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_40275694
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef 2walletjes het volgende:

[..]

Als je dan niet thuis kan blijven moet je 't op een ander adres laten leveren, waar wel iemand is, of gewoon naar de winkel lopen.
Alsof je altijd weet waneer een pakketje wordt geleverd
Soms komen er ook onverwachte pakketjes (aangetekende stukken bv ) hoe wou je dat dan opvangen ?
Ik heb er geen moeite mee om naar de winkel te lopen hoor (maar meestal heb je een reden om iets te laten bezorgen )
Trouwens wees blij ,als iedereen ALTIJD thuis was ,maw je komt nooit voor niets , dan was de helft van de pakketbezorgers werkeloos
Hetzelfde gaat op als iedereen altijd naar de winkel gaat
Btw ik moet niets ...ik wil iets laten bezorgen (of juist niet ) en jullie bezorgen toch ?
pi_40275800
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef 2walletjes het volgende:
Je moet ze de kost geven die kneuzen die pakketten bestellen op huisadres en dan niet thuiszijn omdat ze moeten werken ofzo.
Ja, sorry dat ik wél een fulltime baan heb en af en toe eens iets wil bestellen.

Als jullie nou eens de avondbestelling weer in zouden voeren, of postkantoren op zaterdagen en/of 's avonds open zouden houden, dan zou het ophalen ook nog niet zo'n ramp zijn... Maar nee, alles om ervoor te zorgen dat het ontvangen van een pakket zo lastig mogelijk gaat he?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40275802
Je had je bek niet moeten ontdoen van je scheerschuim, dan had je kinderlijke kop niet zo opgevallen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:42:06 #63
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40275867
ik heb een schurfthekel aan die mensen die complete tuinsets bestellen en dan vervolgens 'hem niet zo mooi vinden'
GA VERDOMME NAAR DE WINKEL DAN!
Ik moet elke keer heen en weer slepen met die tyfuszooi.
Signature.
pi_40275888
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef eer-ik het volgende:
ik heb een schurfthekel aan die mensen die complete tuinsets bestellen en dan vervolgens 'hem niet zo mooi vinden'
GA VERDOMME NAAR DE WINKEL DAN!
Ik moet elke keer heen en weer slepen met die tyfuszooi.
Had je een vak moeten leren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:46:58 #65
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40276026
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

ooit gehoord van een bijbaan?
Signature.
pi_40276081
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef eer-ik het volgende:

[..]

ooit gehoord van een bijbaan?
Ja gut ja, dan ga je toch wat anders doen? Ik snap dat niet hoor, een baan als postbezorger kiezen en dan klagen over het feit dat je spullen moet bezorgen. Ja, duh. Ga dan lekker vakkenvullen ofzo.

Overigens heeft het slecht te bezorgen zijn vooral te maken van het verminderen van de diensten en services die TPG wil leveren aan particulieren. Ik zie het post bezorgen op zaterdag er ook nog wel aan gaan, kun je helemaal je lol op.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:52:40 #67
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40276193
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja gut ja, dan ga je toch wat anders doen? Ik snap dat niet hoor, een baan als postbezorger kiezen en dan klagen over het feit dat je spullen moet bezorgen. Ja, duh. Ga dan lekker vakkenvullen ofzo.

Overigens heeft het slecht te bezorgen zijn vooral te maken van het verminderen van de diensten en services die TPG wil leveren aan particulieren. Ik zie het post bezorgen op zaterdag er ook nog wel aan gaan, kun je helemaal je lol op.

Op zich vind ik het een prima baantje hoor, maar ik vind het serieus belachelijk dat mensen tuinsets kopen voor 10 personen en de volgende dag moet je het weer ophalen.
omdat de kleur niet mooi is en niet overeenkomt met het boekje.
Ja, hehe, moet je maar in de winkel gaan kijken voordat je iets bestelt.
luie kutmensen.
Koop een auto.

Overigens ga ik dit nog maar een week of 3 doen, dan op vakantie, en dan kap ik ermee.
dan wordt het weer druk

mierenneukmodus: TPG bestaat niet, het heet TNT
Signature.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:34:21 #68
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_40277396
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef eer-ik het volgende:

mierenneukmodus: TPG bestaat niet, het heet TNT
reply mierenneukmodus: TPG bestaat wel, die brengen je post rond, weet je wel.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:42:07 #69
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40277581
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:34 schreef Double-U het volgende:

[..]

reply mierenneukmodus: TPG bestaat wel, die brengen je post rond, weet je wel.
reply reply mierenneukmodus: wedden van niet?
http://www.tpg.nl/ kijk daar maar

TPG is dus overgenomen door TNT, daarom hebben we ook allemaal TNT bussen rijden nu, in plaats van TPG bussen.
Al die rooie bussen gaan exit.
Daarom ook zijn/worden alle rode brievenbussen vervangen door de oranje van TNT.

TPG bestaat dus niet
Signature.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:46:21 #70
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_40277669
Ik nam al pakketten aan toen ik 14 jaar was...
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 17:48:49 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40277735
Je had je ook niet moeten scheren, dan had je er ouder uitgezien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40278033
Het betreft niet alleen de post. er zijn er meer.
En bovenstaande bedoel ik natuurlijk wel inclusief proberen bij buren en netjes een kaartje achterlaten.

Neemt niet weg dat de bestellende gewoon een adres moet uitkiezen waar daadwerkelijk iemand is om te ontvangen, je wil toch pakk zsm hebben, en dan is iedereen tevree. De bezorger wil het ook t liefst in 1x kwijt.

En NEE, als iedereen thuiswas en alles werd bezorgt, dan zat niet de helft ven de bezorgers thuis, da's echt weer zo'n loze opmerking van iemand die niet weet waar ie 't over heb.
pi_40278105
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef 2walletjes het volgende:

Neemt niet weg dat de bestellende gewoon een adres moet uitkiezen waar daadwerkelijk iemand is
Eh nee, jij moet gewoon het pakket op het bestemde adres afleveren, dat is namelijk je werk. Daar wordt je voor betaald. Ik betaal verzendkosten en neem daarmee een dienst af. Isse siempel.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:09:12 #74
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40278235
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh nee, jij moet gewoon het pakket op het bestemde adres afleveren, dat is namelijk je werk. Daar wordt je voor betaald. Ik betaal verzendkosten en neem daarmee een dienst af. Isse siempel.
Wat verwacht je dan?
Dat als jij 3 weken op vakantie bent dat we dan 3 weken lang, elke dag komen proberen of je er nou wél een keer ben?
Lekker rendabel...
Signature.
pi_40278311
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?
Dat als jij 3 weken op vakantie bent dat we dan 3 weken lang, elke dag komen proberen of je er nou wél een keer ben?
Lekker rendabel...
Neehoor, na 2 x proberen is het over, dat vind ik redelijk. Maar zorg er dan wel voor dat ik het pakketje op kan halen in het weekend, of 's avonds. Of geef me de keuze voor avondbezorging (met bijbetaling uiteraard). Maar al dat soort keuzes heb je nu gewoon niet.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:17:11 #76
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40278437
avondbezorging inderdaad niet.
Er zijn ook gewoon adressen, waar de mensen letterlijk nóóit thuis zijn.
In elk geval nooit als ik daar kom.
Die pakketten neem ik niet eens meer mee, gewoon briefje door de bus, ga maar halen.
Anders zit ik elke dag met die pakketten.
Schiet ook niet op
Alleen zaterdags neem ik een shitload van hun mee, anders niet.
Verder lever ik altijd de pakketten die naar het pastkantoor moeten, meteen 's middags in bij het kantoor, zodat ze de volgende ochtend direct klaarliggen.
Op zich zou het trouwens niet verkeerd zijn, om 's avonds die paar pakketten ook nog aan te bieden.
Moeten ze daar wel iemand anders voor nemen, anders maak ik te lange dagen
Signature.
pi_40278491
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef 2walletjes het volgende:

En NEE, als iedereen thuiswas en alles werd bezorgt, dan zat niet de helft ven de bezorgers thuis, da's echt weer zo'n loze opmerking van iemand die niet weet waar ie 't over heb.
nee een eenvoudige rekensom...
Stel dat er per dag 100.000 pakketjes bezorgt worden
Stel er zijn 2500 bezorgers ,dat is dus (als voorbeeld ) 40 pakketjes per bezorger per dag (volgens jou is het 100 maar dat maakt niet uit )
en het komt volgens jou heel vaak voor dat je voor niets komt ?
Stel dat dit 30% is ...(waarschijnlijk VEELS te laag als ik jou zo hoor ) dan moet er dus 130.000 x langs de deuren gagaan worden per dag
Met nog steeds 2500 bezorgers ...dat is dus 52 pakketjes per dag
Als die 30% dus overbodig waren dan had je dus 100000 \52 = 1923 bezorgers nodig ?
Bijna 600 werkelozen (in dit voorbeeld dus )
En aangezien TNT geen liefdadigheids instelling is ..zullen ze uit kostenbesparing die mensen ook eenvoudig eruit gooien
Maar gelukkig ben jij een expert dus je zal het wel niet met me eens zijn
pi_40278820
IDD,
Naieviteit spant de kroon.
Als ze 40 pakkies hoefden te bezorgen werd jouw pakkie 6x zo duur, en liep je vanzelf wel naar de winkel.
Dat aantal ligt tussen de 100 en 140 denk ik, daarom is er weinig ruimte. als er dan pakweg 6 pakkies zoals jij er tussen zitten gaat die berekening niet op.
Gelukkig zijn 't meest bedrijven.
pi_40278869
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

vak leren?
Is mijn vak niet, ik dirigeer 100 van die jongens die het moeilijk hebben met lui die niet thuis zijn.
En als ik je icoon refereer aan jezelf zie je er ook niet bijster slim uit.
quote:
pi_40278905
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Doen ze ook, en als ze er niet zijn gaat 't gewoon mee terug.
En de afzender betaald de verzendkosten, da's de opdrachtgever.
Dat die die kosten doorberekend aan jou, staat er los van.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:46:38 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40279167
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?
Lekker rendabel...
Als ik op vakantie ben bestel ik nooit wat. Ik kijk zelf altijd of ik die dag vroeg of laat ben, maar goed.. ik werk niet full-time dus voor mij is het makkelijk praten. Maar idd.. die avondbezorging is helemaal niet zo'n slecht idee. Mijn vader (docent) komt soms ook thuis (rond een uur of 2) en dan zijn ze ookal langs geweest

Maar ook hier stoppen ze hem wel eens achter de otto In sommige gevallen vind ik dat prima, maar.. wat ik me nu afvraag.. duurdere dingen.. daarvoor moet toch getekend worden? Hoe kunnen ze die dan achter de otto plaatsen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40279302
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef 2walletjes het volgende:
IDD,
Naieviteit spant de kroon.
Als ze 40 pakkies hoefden te bezorgen werd jouw pakkie 6x zo duur, en liep je vanzelf wel naar de winkel.
Dat aantal ligt tussen de 100 en 140 denk ik, daarom is er weinig ruimte. als er dan pakweg 6 pakkies zoals jij er tussen zitten gaat die berekening niet op.
Gelukkig zijn 't meest bedrijven.
Zegt de term 'voorbeeld 'jou uberhaupt iets ?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:11:15 #83
67670 Skv
Cynist.
pi_40284453
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef TonyMalony het volgende:
Verder ook wel belachelijk van die berzorger eigenlijk, alsof zo'n pakje te zwaar is voor iemand van 14. Wat maakt leeftijd nou uit.
Wie weet was het wel een vergulde swarivski-dildo voor z'n moeder.
Zou niet relaxed zijn als je zoon er eerst op heeft lopen sabbelen, voor ze 'm diep haar paarsroze mergelgrot in kan proppen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:53:10 #84
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_40285706
wat een homo!
pi_40286397
Als je hem wel had gekregen, was je meteen LOTR gaan kijken?
pi_40291083
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Ja ik ook, zelfs dingen onder rembours enzo.

UPDATE: Ik ging met mn pappie ( ) naar het dichtstbijzijnde postkantoor om het pakketje op te halen, mocht het nog niet. We hadden beiden onze legitimatie niet mee, wat natuurlijk wel onze fout was. Maar zelfs als wij die legimitatie wel mee zouden hebben, zouden we het pakketje niet meekrijgen omdat mijn moeder (aan wie het pakketje gericht is) eerst één van ons zou moeten machtigen. Nu blijkt die leeftijd dus helemaal geen aars uit te maken .

EDIT, het is dus een pakje waar je voor moet tekenen hè, dus die postbode had gisteren mijn ID kunnen vragen en ik had mijn handtekening kunnen zetten, zonder problemen.
Als het een strikt persoonlijke en aangetekende zending is dan moet inderdaad de geadresseerde het pakket in ontvangst nemen, en mogen huisgenoten dat niet. Al moet dat volgens mij wel aangegeven zijn omdat we ook regelmatig aangetekende spullen krijgen waar iedereen hier in huis gewoon een krabbel voor kan zetten...
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef 2walletjes het volgende:

[..]

Maar wanneer ik aangeef dat zo'n bezorger niet nog eens twee keer voor de kat z'n kut hoeft te bezorgen omdat er niemand thuis is, en we het zo snel mogelijk willen ophalen dan kan dat opeens niet. Mag je eerst op de tweede bezorgronde wachten omdat het geen rembourspakketje is, die mislukt dus ook, en daarna mag je het misschien ophalen.
pi_40293441
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:34 schreef 2walletjes het volgende:

En als ik je icoon refereer aan jezelf zie je er ook niet bijster slim uit.
!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:48:03 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40301876
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als ik op vakantie ben bestel ik nooit wat. Ik kijk zelf altijd of ik die dag vroeg of laat ben, maar goed.. ik werk niet full-time dus voor mij is het makkelijk praten. Maar idd.. die avondbezorging is helemaal niet zo'n slecht idee. Mijn vader (docent) komt soms ook thuis (rond een uur of 2) en dan zijn ze ookal langs geweest

Maar ook hier stoppen ze hem wel eens achter de otto In sommige gevallen vind ik dat prima, maar.. wat ik me nu afvraag.. duurdere dingen.. daarvoor moet toch getekend worden? Hoe kunnen ze die dan achter de otto plaatsen?
Hoeft niet persé, maar vaak moet er idd voor getekend worden.
Ook zijn er koeriers die gewoon zelf tekenen, en dan het pakketje ergens dumpen, zo van: opgeruimd staat netjes.

Ik heb 1 keer voor iemand getekend, en het pakketje in de schuur gezet, nadat de persoon in kwestie de dag ervoor gezegd had: morgen ben ik er niet, teken er zelf maar voor, en zet maar in de schuur.
Ik dus gedaan, kreeg ik daarna dik gezeik, met de mededeling van mijn baas: als je dat nog 1 keer doet wordt je ontslagen
Signature.
pi_40315515
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Hoeft niet persé, maar vaak moet er idd voor getekend worden.
Ook zijn er koeriers die gewoon zelf tekenen, en dan het pakketje ergens dumpen, zo van: opgeruimd staat netjes.

Ik heb 1 keer voor iemand getekend, en het pakketje in de schuur gezet, nadat de persoon in kwestie de dag ervoor gezegd had: morgen ben ik er niet, teken er zelf maar voor, en zet maar in de schuur.
Ik dus gedaan, kreeg ik daarna dik gezeik, met de mededeling van mijn baas: als je dat nog 1 keer doet wordt je ontslagen
Bij zo'n baas zeker zelf ontslag genomen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')