Ik heb een paar dagen geleden een LOTR-boxset gekocht op Ebay. Gisteren kreeg ik een nette melding dat hij was verzonden, ik kon het pakketje vandaag verwachten. De hele dag bij iedere auto die langskomt keek ik verwachtingsvol naar buiten, smachtend naar een busje met daarop in grote letters TNT geplakt, maar helaas. In de middag rond een uur of half vier, besloot ik mijzelf te gaan scheren. Toen ik hard bezig was al die haartjes van mijn huid weg te werken, ging de bel. Er ging een stoot adrenaline door mij heen, ik waste snel mijn gezicht om het scheerschuim in het afvoerputje te laten verdwijnen, trok een shirt aan en rende de trap af. Daar stond een vriendelijk uitziende jongeman met een mooi pakketje in zijn hand. Een gevoel van wist mij te vervullen, daar was mijn boxset, eindelijk.
Maar helaas, de eerste zin die deze vriendelijk ogende pakketbezorger met zijn boerenaccent kon uitkramen was: Hé, zijn je ouders thuis? Ik was alleen thuis, dus ik antwoordde met nee, die zijn niet thuis, maar het pakketje is voor mij, dus kan ik het niet in ontvangst nemen? Hierop antwoordde de pakketbezorger met: maar hé, jij ben nug geen aaachtiennn denk? Hierop antwoordde ik met: Nee, maar bij eerdere bezorgingen was dat absoluut geen probleem, kan ik deze niet in ontvangst nemen dan? Hij antwoordde met nee, pakte een briefje, krabbelde er wat op en gaf het aan mij. Één van mijn ouders zou het morgen na 13.00 kunnen ophalen bij het postkantoor
![]()
.
Mijn klachten: De pakketbezorger komt op het enige moment dat het mij niet uitkomt en hij wil het mij niet in ontvangst laten nemen omdat ik jonger ben dan achttien jaar.