quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
You can't fuck with my abs.
Nee dat de wastafels van tegenwoordig zo fucked up laag zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
je klacht is dat je een josti bent?
Niet drinkbare sixpacks zijn zooooo overratedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
OOoh!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee dat de wastafels van tegenwoordig zo fucked up laag zitten.![]()
Toch tenminste fotofuck.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Ja je moet wat. Het is niet persoonlijk, sorry.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef Mr.J het volgende:
Toch altijd leuk dat mensen zich zo vermaken met een foto van mij.
Oei, daar komen de vooroordelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bodybuilders en schijnboxen![]()
Dat krijg je er nou van als je dom bent en een klein pikkie hebt.![]()
Vond hem op zich wel aardig, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja je moet wat. Het is niet persoonlijk, sorry.
OK grappig! Sterkte met je voet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vond hem op zich wel aardig, dat dan wel weer.![]()
Waarom denk je niet eerst na voor je op "Invoeren" klikt? Nu moest je weer gaan editten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wou je imponeren met je schijn-box-bewegingen? Je spiegelbeeld![]()
Wou kijken of ik 't nog in me had, snelheid enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wou je imponeren met je schijn-box-bewegingen? Je spiegelbeeld![]()
Het reageren in een topic is een pulsieve daad, dit gebeurd meestal zonder nadenkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom denk je niet eerst na voor je op "Invoeren" klikt? Nu moest je weer gaan editten.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wou kijken of ik 't nog in me had, snelheid enzo.
Dat gedeelte was dus wel ok. Alleen de coordinatie was een beetje weggezakt na al die jaren.
Ik zie het.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het reageren in een topic is een pulsieve daad, dit gebeurd meestal zonder nadenken![]()
Zijn we samen stupide.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:24 schreef PeZu het volgende:
vd week had ik ook zo'n briljane actie, uit woede schop ik iets weg, lag een kandelaar op de grond met zo'n mooie ijzeren roestige punt erop (ongeveer 4cm) om de kaarsen op te fixeren....
na een paar tellen denk ik hee wat is het nat op de vloer, ik kijk aah een dikke plas bloed, had niks gemerkt omdat ik redelijk pissed was
resultaat een klein gaatje in mijn voet en een spier geraakt..
maar das nu wel weer over
Waarom laat je dan een foto van jezelf zien die er ook geen ruk mee te maken heeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Oei, daar komen de vooroordelen.![]()
Maareh, we dwalen af. Wat hebben bodybuilding en een foto van mij te maken met een stomme actie in de badkamer. Niets volgens mij, dus lekker back on topic en laat de frustraties die meteen geuit worden bij het zien van een beter ontwikkeld lichaam dan de jouwe eens voor wat 't is.
Waar laat ik een foto van mijzelf zien dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom laat je dan een foto van jezelf zien die er ook geen ruk mee te maken heeft?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Ik ken het gevoel, zo heb ik mezelf ooit een keer bijna aan een kroonluchter opgehangen toen ik stond te schijntwirlen voor de spiegel.
Mijn username; wat doe je!quote:
wrom denk je dat ik om een paint vroeg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef Mr.J het volgende:
Het is Croupouque, niet serieus nemen dus.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:41 schreef Mr.J het volgende:
Zit nu met mijn poot in de afwasbak met koud water, hoop dat dat de zwelling wat tegen zal gaan. Ik kan alles nog bewegen dus heb denk ik niets gebroken.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch tenminste fotofuck.
[afbeelding]
wel met je rechtertietquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waar laat ik een foto van mijzelf zien dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |