quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
You can't fuck with my abs.
Nee dat de wastafels van tegenwoordig zo fucked up laag zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
je klacht is dat je een josti bent?
Niet drinkbare sixpacks zijn zooooo overratedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
OOoh!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee dat de wastafels van tegenwoordig zo fucked up laag zitten.![]()
Toch tenminste fotofuck.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Ja je moet wat. Het is niet persoonlijk, sorry.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef Mr.J het volgende:
Toch altijd leuk dat mensen zich zo vermaken met een foto van mij.
Oei, daar komen de vooroordelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bodybuilders en schijnboxen![]()
Dat krijg je er nou van als je dom bent en een klein pikkie hebt.![]()
Vond hem op zich wel aardig, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja je moet wat. Het is niet persoonlijk, sorry.
OK grappig! Sterkte met je voet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vond hem op zich wel aardig, dat dan wel weer.![]()
Waarom denk je niet eerst na voor je op "Invoeren" klikt? Nu moest je weer gaan editten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wou je imponeren met je schijn-box-bewegingen? Je spiegelbeeld![]()
Wou kijken of ik 't nog in me had, snelheid enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wou je imponeren met je schijn-box-bewegingen? Je spiegelbeeld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |