Van de lak zal het wel af te krijgen zijn, maar hoe staat het met het dakje? van stof neem ik aan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef Bob-B het volgende:
Ja je leest het goed. De buren hebben een put laten slaan in de tuin, tot grondwater niveau. Lekker handig oppompen en dan de planten sproeien. En de tt cabrio van men ouders. Door het hoge ijzergehalte in het grondwater is het bijkomende effect dat de grijze metalic nu bruin is. Met spons en sop gaat het er niet van af. Is er een middeltje voor of gaat dit een duur grapje worden?
Het is niet te zien...maar het kan gaan lekken bedoel je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van de lak zal het wel af te krijgen zijn, maar hoe staat het met het dakje? van stof neem ik aan?
leestekens zouden hendig zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef miss_schaapje het volgende:
me pa had pas nieuwe auto gekocht gaat hij naar de benzine pomp waar je auto kan wassen door zon was straat staan er op zijn motor kap allemaal krassen brief en foto's na de verzekering gestuurt
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef miss_schaapje het volgende:
me pa had pas nieuwe auto gekocht gaat hij naar de benzine pomp waar je auto kan wassen door zon was straat staan er op zijn motor kap allemaal krassen brief en foto's na de verzekering gestuurt
Je mag de eerste 6 weken ofzo ook niet met een nieuwe auto in de wasstraat. De komt door de waslaag die erop zit, die is vrij zacht en dus erg krasgevoelig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef miss_schaapje het volgende:
Nee zou me voor kunnen stellen dat die ook helemaal verkleurd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is niet te zien...maar het kan gaan lekken bedoel je?
Ik snap het niet, we hebben allemaal aangrenzend een gemeente vijver met duizenden liters erin. Ook daarin kan je het water uit pompen. Door de put is bij alle buren het terras ondergelopen...en verkleurd en nog wel meerquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee zou me voor kunnen stellen dat die ook helemaal verkleurd.
We hebben zelf ook zo'n pomp in de tuin namelijk en alles wat nat is geweest heeft beetje die kleur.
? Kwam er bij het aanleggen van de put zoveel water naar boven dat de aangrenzende buren de terrassen ondergelopen zijn met water? Tsja... veel mensen denken natuurlijk dat het gewoon een gaatje boren is en een buis erin jassen, maar als je bedenkt dat je laten we zeggen een metertje of 10 de grond in moet.. daar komt toch wel veel troep uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Bob-B het volgende:
Door de put is bij alle buren het terras ondergelopen...en verkleurd en nog wel meerMen pa was toen al blij dattie het niet heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |