quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef 7th_wave het volgende:
aziatische vrouwen zijn strakker. slotje
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
aziaten zijn geen dragers van het recessieve gen voor roodharigheid.
dus kinderen van een westerling+aziaat zullen nooit roodharig zijn. sommige mannen spelen dus op safe en trouwen met een aziatische vrouw
heb nog nooit zon domme opmerking gehoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
aziaten zijn geen dragers van het recessieve gen voor roodharigheid.
dus kinderen van een westerling+aziaat zullen nooit roodharig zijn. sommige mannen spelen dus op safe en trouwen met een aziatische vrouw
Waarom? Er zijn ook lelijke aziaten hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Dickbride het volgende:
Je vind jezelf lelijk? BEn je nou niet een beetje te hard?
TS kan zich natuurlijk laten ombouwen. Dat maakt hem vast gewild!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
TS heeft weer eens zijn uitzinnige gave gebruikt om een eenvoudige waarneming te generaliseren en volledig negatief in een topic te plaatsen, waarbij hij er en passent in slaagt zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen.
Bescherming bieden == keihard nuecken??quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Clourhide het volgende:
Ze zijn klein, en schattig, en hulpeloos.![]()
En daardoor komt het oerinstinct van de man in werking ("bescherming bieden" - wat door feministen vertaald wordt als "onderdrukken, patriarchisme, sexisme").
Klopt, dat kan ik beamen!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een vriend van mij zegt dat aziatische meisjes helemaal gek worden tijdens de seks.Is dat zo?
Ja echt he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
TS heeft weer eens zijn uitzinnige gave gebruikt om een eenvoudige waarneming te generaliseren en volledig negatief in een topic te plaatsen, waarbij hij er en passent in slaagt zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen.
Ik doelde er ook op dat alle blanke mannen op Aziaten zouden geilen.. In ieder geval blijkt dat niet uit relaties die ze aan gaan..quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik streep ff wat in mijn OP.
En generaliseer ik echt zo erg? Er zijn wel een aantal (naar mijn smaak) mooie aziatische meisjes.
Maar het overgrote deel?![]()
Mischien boeien aziatische meiejes mij niet omdat ik zelf aziatisch ben? Zou het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |