Stel je niet aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:51 schreef nexcro het volgende:
Hier vlak voor ons huis ie een veldje. Nu zitten er zo'n 8 van die kut kinderen al de hele avond te schreeuwen en te zingen schipper mag ik over varen ja of nee. En er is nog niet eens water om te varen ook
. Voor die kinderen, STERF!!! GA OM DE HOEK OP DAT ANDERE VELDJE STAAN SCHREEUWEN!!!!!
Goh, waarschijnlijk ben je z'on zielig persoon die de hele dag voor het raam staat te controleren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef nexcro het volgende:
[..]
JA dood moeten ze, ik had toen ik vanmiddag uit me werk kwam gewoon me auto geparkeerd, raam los laten staan. Nu lag er net een tak in. De daders stonden er nog geen tien meter vanaf gewoon toe te kijken hoe ik de tak ontdekte.
![]()
Wees blij dat het geen 8 kleine marokkaanse kinderen zitten die je moeder voor kankerhoer, kankernederlander uitmaken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:51 schreef nexcro het volgende:
Hier vlak voor ons huis ie een veldje. Nu zitten er zo'n 8 van die kut kinderen al de hele avond te schreeuwen en te zingen schipper mag ik over varen ja of nee. En er is nog niet eens water om te varen ook
. Voor die kinderen, STERF!!! GA OM DE HOEK OP DAT ANDERE VELDJE STAAN SCHREEUWEN!!!!!
ja, en stop ze daarna in een vuig putdekselquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
laat die kids gewoon ff fun hebben!
Ach jochie. Voeger veel gepest? Dat je daarom nu alles wat met kinderen temaken heeft wil verdringen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:07 schreef Mr.SubZero het volgende:
* Mr.SubZero heeft ook een tyfushekel aan die kutkinderen
verwringenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach jochie. Voeger veel gepest? Dat je daarom nu alles wat met kinderen temaken heeft wil verdringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |