Je kan toch ook een spontane stijve krijgen, zonder dat je denkt aan sex?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Yorrit het volgende:
ja dat wordt meestal niet echt gewaardeerd...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Zwaffel het volgende:
je zou blij moeten zijn als de kerels naar je loeren.
Mits ze er kotsneigingen van krijgen
Droogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:21 schreef sanger het volgende:
waarschijnlijk net zo warm als op het gewone strand
Dat heb je met die warmtequote:
reden 1 waarom ik niet naar een naaktstrand gaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
haahahah je zou maar een stijve krijgen op het naaktstrand
Wat heeft oud en dik zijn te maken met geen seks hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieën, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.
Wat een logica.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op een naaktstrand is iedereen naakt...
als mensen seks hebben zijn ze bijna altijd naakt...
dus op een naaktstraand hebben mensen seks..
simpel toch
winderigquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef andreabonne het volgende:
heykes , ik zou es naar een naaktstrand willen gaan maar ik ben nogal verlegen , kijken de mannen daar niet te veel? Kent er iemand goede plekjes?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:06 schreef -gozah- het volgende:
Ik ben 2 weken geleden voor het eerst op het naaktstrand geweest op scheveningen ( iets voorbij het zwarte pad ). Is mij prima bevallen. Zeker een plek om aan te raden. Ook ik was iets verlegen maar dat bleek nergens voor nodig te zijn. Na een paar minuten voelde ik me al helemaal op mijn gemak. Iedereen is daar gewoon aan het genieten van het strand en het mooie weer. Niemand bemoeit zich echt met elkaar en laat elkaar gewoon met rust. Zeker als je wat hoger op het strand gaat liggen heb je geen last van eventuele kijkers. De eerste keer in mijn blote kont naar de zee lopen voelde wel iets vreemd maar ook dat was ik heel snel kwijt. Ik kan het je zeker aanraden, alleen de eerste stap is misschien wat lastig. Ik ben blij dat ik die stap heb gemaakt en ga volgende keer weer daar naar toe. Gewoon doen dus .....
Dat krijg je simpelweg niet op een naaktstrand...tja of je moet met jezelf gaan liggen spelen.....maar gewoon van te kijken krijg je dat nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
haahahah je zou maar een stijve krijgen op het naaktstrand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |