je hebt gelijk, ik heb thuis niks te vertellen inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
je vergeet nog een paar dingen....ze hebben thuis meestal niks te vertellen en komen hier de baas uithangen....
Ik / we staan gewoon open voor kritiek hoor. We zitten hier voor de users. En soms zijn we sjagerijnig en zijn we klootzakken of klootzakkerinnetjes. Tja... je zou zelf precies hetzelfde zijn, denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat was een experiment als reactie op het niet sluiten van de topic die over limburgers ging.
Een mod zei, dat ik me niet druk moest maken omdat het toch maar om stangen ging.
Dus ik dacht maak eens stang topic richting de mods en kijken of die gesloten wordt. Gezien die niet gesloten is, dan doen ze wat dat betreft zoals ze preken. In dit geval ben ik redelijk content.
hey man, BB6 komt eraanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
De fun is er een beetje af, Fok vormt voor mij geen uitdaging meer.
Nergens meer democratie te vinden tegenwoordig.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik heb thuis niks te vertellen inderdaad![]()
Ik heb hem nu al drie keer verteld dat hij een beetje zeurt. 4, bij deze.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
hey man, BB6 komt eraan![]()
ik ben net zo blij dat je hier weer post meerhoerman![]()
![]()
GEZALLICH
![]()
![]()
nope, en dan woon ik nog wel op m`n zelfquote:Op zondag 30 juli 2006 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nergens meer democratie te vinden tegenwoordig.![]()
Ik durf te wedden dat je een poedel hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, en dan woon ik nog wel op m`n zelf![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je een poedel hebt.
nee, ik woon in een huis en ik heb helemaal geen huisdieren trouwensquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef Snakey het volgende:
En op een woonboot woont.
Mmm, dan ben je cooler als ik dacht.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:28 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, ik woon in een huis en ik heb helemaal geen huisdieren trouwens![]()
Oh dat weet ik wel hoor, maar soms is het beter om een conclusie te maken (ook een mod) als ze hetzelfde ervaren. Als ze dan nog hetzelfde denken heb ik daar respect voor.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik / we staan gewoon open voor kritiek hoor. We zitten hier voor de users. En soms zijn we sjagerijnig en zijn we klootzakken of klootzakkerinnetjes. Tja... je zou zelf precies hetzelfde zijn, denk daar maar eens over na.
over cool gesproken...quote:
Volgens mij gegrijp ik je niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel hoor, maar soms is het beter om een conclusie te maken (ook een mod) als ze hetzelfde ervaren. Als ze dan nog hetzelfde denken heb ik daar respect voor.
Hoe groter hoe meer fouten er gemaakt en hoe meer verkeerde mensen aangesteld worden. Je zegt tegen het licht aangehouden wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarvoor zou je achter de schermen hier mee moeten lezen, maar het is echt niet dat vriendje vriendje benoemt als vriendje niet capabel gevonden wordt om mod of sowieso crew te zijn, daar is FOK! te groot voor. Het gebeurd natuurlijk wel dat vriendje benoemd wordt tot mod (of ander crew functie) maar dan absoluut niet zonder dat diegene tegen het licht gehouden is door FA's en Admins.
[..]
Proffesioneler? Ja hoor leg dat is nader uit dan, want dit is gewoon maar een forum...het enige verschil is dat hier veel mensen inloggen en voor de rest is het hier hetzelfde als bij andere forums...en nogmaals hoe groter hoe meer fouten er gemaakt worden, kleine forums zijn overzichtelijker en makkelijker, Het blijft allemaal vrijwilligerswerk hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef Snakey het volgende:
Dat is deels waar, net als het vriendje politiek, en dat zie ik veel gebeuren op fora wat (vaak) een spin off van FOK! is. Kijk maar op het forum van moemoe bijvoorbeeld.
Maar hier wordt er wel wat profesioneler mee om gegaan hoor. Dat is niet zichtbaar voor jou, maar in die uitspraak kun je me gerust in vertrouwen.
Onder welke steen heb jij gezeten.quote:
Maakt niet uit is ook moeilijk om in schrift uit te leggen wat ik bedoel.quote:
Leg eens uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ligt het nou aan mij of is tong_poh calvobbes part 2, the revenge?
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:24 schreef tong_poh het volgende:
Leg eens uit.
Nee, ik wil graag FA worden. En het eerste wat ik dan doe is je reet richting een ander zonnestelsel bannen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?
He beeb, ik heb je nog niet in BB gezien...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
He beeb, ik heb je nog niet in BB gezien...
Je bent nóg verzuurder dan vorig jaar, kan leuk worden dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |