abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40296568
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:38 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Opera - Check. (Die gebruik ik al jaren)
Virusscanner - Ik doe al jaaaaaaaaaren niet zonder.
Mja Firewall heb ik dus wel, maar ik had een niet zo heel beste waar nog wel eens scriptkiddies doorheen kwamen, maar heb nu een betere.

Mja die defender heb ik hier ook draaien Geen idee wat ie precies doet maar het zal wel hehe Die activeX zooi heb ik er helemaal uitgetieft.

Maar thanx voor de tip, die SpywareBlaster werkt echt prima. Ben errrrug benieuwd of er nu nog iets doorheen komt.
Defender is netzoals spybot en adaware, scant op irritante zooi, maar het draait ook op de achtergrond met xp mee. Als je met behulp van een exe of via activex spyware(browsertoolbars en zo) installeert, krijg je meteen een popup of je het wilt of niet en als je het niet wilt verwijdert defender het zo goed mogelijk..
pi_40296591
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Roep dat niet de hard, ik had hier altijd Norton Personal Firewall op m'n server draaien en vraag me niet hoe maar af en toe kreeg ik requesters van hele vage bestandjes die probeerden te internetten. Vraag me niet hoe die scriptkiddies het voor elkaar krijgen, maar ze flikken het echt.

Op m'n server doe ik verder zelf dus helemaal *NIETS* en toch flikten ze het....
Ik zit hier achter een router...
pi_40296921
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:41 schreef zarGon het volgende:
Defender is netzoals spybot en adaware, scant op irritante zooi, maar het draait ook op de achtergrond met xp mee. Als je met behulp van een exe of via activex spyware(browsertoolbars en zo) installeert, krijg je meteen een popup of je het wilt of niet en als je het niet wilt verwijdert defender het zo goed mogelijk..
Gunstig inderdaad!!!!!
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:42 schreef zarGon het volgende:
Ik zit hier achter een router...
Ja kijk dan is het voor scriptkiddies meteen einde verhaal. Al denk ik dat ze vanaf een servertje ook niet veel kunnen doen, heb de interne netbios etc allemaal eruit gekeilt op de server.
pi_40298171
download hitman anders gewoon ff.... heb al 3x dat errorsafe gehad... en hitman heeft het er elke keer nog afgehaald....
pi_40298799
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:02 schreef stefan1187 het volgende:
download hitman anders gewoon ff.... heb al 3x dat errorsafe gehad... en hitman heeft het er elke keer nog afgehaald....
nog 1 keer kinderen:
Hitman pro is geen echte software. het heeft zelf geen scanengine en ga zo maar door.. het enige wat het doet is het downloaden van aparte software en daarmee scannen...

HITMAN MOET DOOD!

check die lijst dan op hitman pro.. even naar beneden scrollen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2006 15:37:31 ]
pi_40300567
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:35 schreef zarGon het volgende:
nog 1 keer kinderen:
Hitman pro is geen echte software. het heeft zelf geen scanengine en ga zo maar door.. het enige wat het doet is het downloaden van aparte software en daarmee scannen...

HITMAN MOET DOOD!

check die lijst dan op hitman pro.. even naar beneden scrollen
Hitman Pro is gewoon met zo'n macro bagger progje "gemaakt". Voor mensen die intensief dom zijn kan het wel handig zijn, maar toch ook niet. Want gaat er eenmaal wat mis erin (je krijgt hitman pro vrij makkelijk over de zeik) dan blijft de hele zooi hangen of zit je alsnog met spyware.
pi_40300668
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Hitman Pro is gewoon met zo'n macro bagger progje "gemaakt". Voor mensen die intensief dom zijn kan het wel handig zijn, maar toch ook niet. Want gaat er eenmaal wat mis erin (je krijgt hitman pro vrij makkelijk over de zeik) dan blijft de hele zooi hangen of zit je alsnog met spyware.
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:02 schreef stefan1187 het volgende:
en zoals hij het al zegt, hij voorkomt het niet, maar haalt het er elke keer ervanaf...
spywareblaster en spybot sd voorkomen dat die pagina opent..
pi_40300952
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:53 schreef zarGon het volgende:
en zoals hij het al zegt, hij voorkomt het niet, maar haalt het er elke keer ervanaf...
spywareblaster en spybot sd voorkomen dat die pagina opent..
Dat viel me inderdaad op ja, Spyware Blaster en Spybot Search & Destroy met immunize voorkomen beter dan genezen.

Ik heb Hitman Pro ook wel eens een blauwe maandag geprobeerd maar die zooi kwam bij mij ook steeds weer terug.

Mijn persoonlijke record staat op 416 spyware objecten, was een bijna verse Windows Installatie, verkeerde pakketje geopend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')