En rechts de A-kerk van A-kerkhof in Monopolyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Mijn zicht op de Martini Toren en A-Kerk, vanaf het dak(terras)
Als je het quote venster een tijdje hebt laten staan, kan dat kloppen. Ik heb het gedeelte van de A-kerk zo'n 30 seconden later er bij gezetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef JohanTop het volgende:
[..]
En rechts de A-kerk van A-kerkhof in Monopoly![]()
edit://
hmzz ik had alleen Martintoren gelezen in jouw post en niet A-kerk.. Blijkbaar was ik even oost-indisch blind ofzo
Ansichtkaart-waardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Crack_david het volgende:
ik zie een loods en de kwikfit, ook mooi
Ik was laatst nog weer naar Pathe, maar sinds wanneer is dat kraakpand eigenlijk naar beneden gehaald?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef zijle het volgende:
Oké, bij deze dan mijn uitzicht vanaf ons balkon:
[afbeelding]
![]()
Ik eergister. The Fast And The Furious - Tokyo Drift.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
zijn er eigenlijk al meer mensen naar de mustsee bioscoop geweest in Euroborg?
Ik zou er niet snel heen gaan.. Wat moet je daar? Nadat de film is afgelopen kan je niet meer naar 3 gezusters om verder te zuipenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
zijn er eigenlijk al meer mensen naar de mustsee bioscoop geweest in Euroborg?
klopt ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Caribisch carnaval ofzo toch?
Panorama. Mooooiii.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:41 schreef kamstra het volgende:
Hmm, een groningen topic
zal ik mijn uitzicht ook maar es posten:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |