alleen als je geld overboekt van je "normale" rekening naar een spaarrekening duurt dat 4 dagen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vind juist dat de postbank het relatief snel krijgt
En internetbankieren gebruik ik nu ook al ruim 3jaar volgens mij, en dat werkt tot nu toe ook perfect, op een enkele uitzondering na dat ze storing of iets dergelijks hebben.
Twee werkdagen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
alleen als je geld overboekt van je "normale" rekening naar een spaarrekening duurt dat 4 dagen.
Ik zit al jaren bij de postbank en heb redelijk veel betalingsverkeer, en ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef geenaam het volgende:
Het is ook een kutbank.. Laatst is 800 euri wel afgeschreven van de rekening maar is niet bijgeschreven bij de rekening waar het naar toe moest. Als we er niet achteraan gegaan waren was het gewoon weg. En dit gebeurt wel vaker..
En waar heb jij die wijsheden vandaan? Ik kan gewoon met MijnPostbank.nl het internationale overboekings formulier invullen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef apensnot het volgende:
Met de postbank kun je niet eens elektronisch naar het buitenland overmaken.
Edit: voor de rest wel oke.![]()
Wel goed gecontroleerd of je het juiste rekeningnummer had ingevoerd? Als het om een bankrekening gaat, kan de PB namelijk niet checken of nummer & naam met elkaar kloppen, dat kunnen ze alleen bij een girorekening.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef geenaam het volgende:
Het is ook een kutbank.. Laatst is 800 euri wel afgeschreven van de rekening maar is niet bijgeschreven bij de rekening waar het naar toe moest. Als we er niet achteraan gegaan waren was het gewoon weg. En dit gebeurt wel vaker..
waarom duurt het 3 in totaal dus. en waarom duurt het 3 dagen ipv 10 seconden?quote:
Dat is wel mogelijk, al twee keer gedaan naar Duitsland.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef apensnot het volgende:
Met de postbank kun je niet eens elektronisch naar het buitenland overmaken.
Edit: voor de rest wel oke.![]()
Alles klopte, maar ze hadden een fout gemaakt bij de postbank.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel goed gecontroleerd of je het juiste rekeningnummer had ingevoerd? Als het om een bankrekening gaat, kan de PB namelijk niet checken of nummer & naam met elkaar kloppen, dat kunnen ze alleen bij een girorekening.
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Een boeking naar een eigen rekening zou nog veel sneller moeten kunnen dan naar een andere rekening... Misschien dat ik het ergens kan navragen, ik vind het ook vervelend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom duurt het 3 in totaal dus. en waarom duurt het 3 dagen ipv 10 seconden?
2, domme lul! TWEE!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom duurt het 3 in totaal dus.
Ik ook heb dat inderdaad ook nog nooit gehad, dus ik denk inderdaad dat dat het is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zit al jaren bij de postbank en heb redelijk veel betalingsverkeer, en ik heb het nog nooit meegemaakt.
Misschien mogen ze je wel gewoon niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |