Jij bent dus zon paranoide angsthaas die helemaal gek wordt als er iemand langer dan 2 minuten achter hem loopt/fietst...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Frollo het volgende:
Zo gaar is dat. Ben je gewoon aan het fietsen, naar je werk, de boodschappenwinkel, whatever, komt er ineens iemand net iets te dicht achter je rijden, waardoor je de hele tijd diegene in je ooghoek ziet bewegen. Echt irritant!
Ik ga dan meestal even op de rem staan, zodat de irritante fietsert me inhaalt en het weer heerlijk rustig wordt in mijn ooghoeken.
Dus.
quote:
Nu heb ik voorlopig wel weer genoeg gereageerd in mijn eigen topic.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jij bent dus zon paranoide angsthaas die helemaal gek wordt als er iemand langer dan 2 minuten seconden achter hem loopt/fietst...
Mietje![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Frollo het volgende:
Zo gaar is dat. Ben je gewoon aan het fietsen, naar je werk, de boodschappenwinkel, whatever, komt er ineens iemand net iets te dicht achter je rijden, waardoor je de hele tijd diegene in je ooghoek ziet bewegen. Echt irritant!
Ik ga dan meestal even op de rem staan, zodat de irritante fietsert me inhaalt en het weer heerlijk rustig wordt in mijn ooghoeken.
Dus.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Goofup het volgende:
je hebt geen auto zeker...
het zijn 9 van de 10 keer lease bakken die altijd bumper kleven
moet ik eens proberen in mijn leswagenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Goofup het volgende:
op de fiets heb ik het nooit, maar ik fiets ook meestal redelijk door.
Met de auto wil ik ook nog weleens op de rem trappen, als er iemand onnodig zit op te dringen
Dat had ik altijd met de brommerquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Serendips het volgende:
Dat zijn gewoon wielren-skills. Uit de wind blijven, weetjewel...
Idd, die langzaam fietsende mensen, kan je er net niet omheen want dan komt er weer zo'n auto aan, of van die breezers die drie of vier breed fietsen... strontirritant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Ame_thyst het volgende:
ontopic: Ik denk dat die mensen achter je het irritanter vinden. Vlak achter iemand rijden is irritant.
Tip: Ga harder fietsen![]()
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd altijd alle fietsers voorbij met me brommer
En als ze naast elkaar fietsen ga ik op 5cm afstand van hun achterband rijdenen dan toeteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |