Nee, alleen mijn politiek was niet links, en ik draai (de) mijn muziek altijd met oordoppen (ik luisterde toen hardrock en klassiek. De hardrock is vervallen).quote:
Wat is daar in hemelsnaam gothic aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:03 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn politiek was niet links, en ik draai (de) mijn muziek altijd met oordoppen (ik luisterde toen hardrock en klassiek. De hardrock is vervallen).
Je vergeet er 1....Paul van Dyk- We're alivequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Bob-B het volgende:
b) trance hebben ze een hekel aan, hardcore kunnen sommigen zich nog mee conformeren omdat het donker en hard is. Maar vrolijke deuntjes...mag ik Armin van Buuren - Sail adviseren, of Bart Claessen - Playmo, of 4 strings - diving, of Tiesto - Forever today...om er maar eens een paar te noemen
daar zat ik vanmiddag ook al te denkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je vergeet er 1....Paul van Dyk- We're alive
niks is orgineel de derde wiel uitvinden gebeurd niet zo gauwquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:05 schreef ASroma het volgende:
tis idd weinig orgineel, maar goed wat kun je verwachten van friezen he![]()
Gooi er dan spul van leama & moor bij, te vrolijke deuntjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je vergeet er 1....Paul van Dyk- We're alive
quote:
jaag je daar mee ook spoken weg ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ehmm zet er een bouwlamp bij
Nee maar die zijn al dood,deze willen doodquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jaag je daar mee ook spoken weg ?
Ik probeer eerst boten anna , en dat een paar keer achterelkaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ga hendig hard hardstyle draaien ?
Je overgeven aan gothics of wat?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef misantropia het volgende:
nou nou wat een haat tegen een europese sub-cultuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |