als Landis daadwerkelijk betrapt wordt en de Contra ook positief is dan vind ik Oscar Pereiro volgend jaar gewoon of voor aanvang van tour gehuldigd moet worden of in Parijs nog voor de tour winnaar van 2007quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
Nou jippie, een tour winnen zonder gehuldigd te worden![]()
Bij de presentatie van het tourparkoers in de winter kunnen ze 'm ook huldigen. En dan volgend jaar voor de tourstart nog eens, dat heeft 'ie wel verdiend.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:04 schreef WEST het volgende:
[..]
als Landis daadwerkelijk betrapt wordt en de Contra ook positief is dan vind ik Oscar Pereiro volgend jaar gewoon of voor aanvang van tour gehuldigd moet worden of in Parijs nog voor de tour winnaar van 2007![]()
Dat doen ze dan denk ik voor de Tour 2007, net als met Menchov dit jaar in de Vuelta.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:04 schreef WEST het volgende:
[..]
als Landis daadwerkelijk betrapt wordt en de Contra ook positief is dan vind ik Oscar Pereiro volgend jaar gewoon of voor aanvang van tour gehuldigd moet worden of in Parijs nog voor de tour winnaar van 2007![]()
quote:Este sábado se conocerá si Óscar Pereiro es el nuevo ganador del Tour
El resultado del contraanálisis antidopaje del estadounidense Floyd Landis será conocido este sábado, a las 11 horas, según anunció un portavoz de la Unión Ciclista Internacional (UCI). El corredor americano del Phonak dio positivo por testosterona en la decimoséptima etapa del Tour de Francia y podría ser suspendido por dos años y perder la victoria en el Tour de confirmarse el primer resultado.
De confirmarse el positivo, Óscar Pereiro sería el nuevo campeón del Tour de Francia 2006, convirtiéndose en el quinto español en ganar la ronda gala. A su vez, Carlos Sastre pasaría del cuarto puesto al podio, donde ocuparía el tercer lugar.
Nou niet echt een boeiende winnaar. Krijgt een half uur terug, wint de tour niet, maar krijgt hem daarna alsnogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
Gefeliciteerd Oscar.
Je bent de meest onwaarschijnlijke Tour de France - winnaar uit de geschiedenis, maar zeker geen onverdiende.
Inderdaad, snap niet dat mensen hierom juichenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef maril het volgende:
Gefeliciteerd , weer een Menchovje
Nou ja, ze lieten hem op weg naar Montelimar zijn gang gaan, maar hij heeft er toch echt zelf voor moeten rijden. En vergeet niet dat hij sterk reed in de Alpen en de laatste tijdrit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou niet echt een boeiende winnaar. Krijgt een half uur terug, wint de tour niet, maar krijgt hem daarna alsnogsuf gedoe...
Het is ook niet zijn schuld, maar het zegt genoeg over de afgelopen tour...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
Hij is de winnaar als de valsspelers zijn geschrapt. Dus alleen maar respect voor. Dat hij een half uur gekregen heeft is niet zijn schuld.
Daarom. Een andere heeft gecheat, niet hij (althans, daar gaan we voorlopig van uit), dus is hij de terechte winnaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
Hij is de winnaar als de valsspelers zijn geschrapt. Dus alleen maar respect voor. Dat hij een half uur gekregen heeft is niet zijn schuld.
Vergelijking van lik me vestje... Dit is geen opvolger, meer een tussendoortje... 2 Kipnuggets zeg maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:23 schreef Leatherface het volgende:
[afbeelding]
El Rey kan tevreden zijn
[afbeelding]
Want zijn opvolger is daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |