abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40243982
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef Viper_74 het volgende:
Yup, echt Talpa niveau hè
Talpa
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:26:12 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40244014
Nu dan maar weer on topic en off Talpasoap .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40244027
goed plan.. de foto waren we, niet?

is naar huis.. laterr
pi_40244034
Mail nou foto JS !!!!

of is de spanning haar teveel geworden, en ligt ze nou boven in d'r bed met d'r teddyvib te spelen en denken aan d'rlekkere jongen
M'n signature, wat doe je :{
pi_40244064
Jewelsophie, je bent hopeloos!

Je vermogen om niet te zeggen wat zwaar op je hart ligt zal je nog vaak gaan opbreken in je verdere leven. Ik ben er weers til van, het zoveelste juweeltje van een topic.

MORGEN IS HET TE LAAT LIEVE SCHAT, KAP NOU MET DIE ONZINEXCUSES VAN JE.

Iets nieuws heb ik helaas niet toe te voegen aan het topic.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_40244065
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
Nu dan maar weer on topic en off Talpasoap .
Wees het dan ook niet eens met me, krijg je dat.

Maar TS kan hem toch gewoon iets afspreken vanavond ofzo
pi_40244082
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Roquefort het volgende:
Jewelsophie, je bent hopeloos!

Je vermogen om niet te zeggen wat zwaar op je hart ligt zal je nog vaak gaan opbreken in je verdere leven. Ik ben er weers til van, het zoveelste juweeltje van een topic.

MORGEN IS HET TE LAAT LIEVE SCHAT, KAP NOU MET DIE ONZINEXCUSES VAN JE.

Iets nieuws heb ik helaas niet toe te voegen aan het topic.
Ik vond het eerste toch erg opbeurend
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:28:53 #133
139757 I_dunno
Je ne sais pas
pi_40244101
Wees niet bang, die kerel valt niet op je, dus geniet van je vakantie.
Hij valt ook niet op je vriendin, dus ook daar hoef je je niet druk om te maken....
Wil wel een foto van jullie gezicht zien als hij zijn nieuwe vriend aan jullie komt voorstellen....
Ich weiß nicht
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:31:44 #134
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40244192
wat zitten jullie nu met ze alle die ileve meid jewelsophie te bashen
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_40244208
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef I_dunno het volgende:
Wees niet bang, die kerel valt niet op je, dus geniet van je vakantie.
Hij valt ook niet op je vriendin, dus ook daar hoef je je niet druk om te maken....
Wil wel een foto van jullie gezicht zien als hij zijn nieuwe vriend aan jullie komt voorstellen....

Zou wel een boost zijn voor onze soap serie

"Vrouw gaat samenwonen met een man die homo blijkt te zijn terwijl ze al jaren dik verliefd op hem is waar hij niks vanaf mag weten"

donderdag 27 juli 2006 @ 17:32:16 #136
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40244210
dat was ook al eens langsgekomen, de optie dat hij homo zou zijn.

Maar ik meen me te herinneren dat de TS al met hem gezoend had, meermalen? Toendertijd zag ik het wel positief in, is dat helemaal verdwenen nu? geen zoenspelletjes meer gespeeld?
En hoe is het verlopen nadat hij terugkwam van vakantie?

Volgens mij vind hij je in ieder geval wel bijzonder, dus als je eerlijk bent denk ik dat de relatie die jullie nu hebben niet verstoort zal worden juist omdat jullie al zoveel samen doen en hij ook veel met jou optrekt en volgens mij niet allemaal alleen op jouw iniatief.
pi_40244236
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef mymoodfentje het volgende:
wat zitten jullie nu met ze alle die ileve meid jewelsophie te bashen
1. Ze komt hier zelf voor advies

2. We geven advies maar ze lult er overheen of bednkt zelf nutteloze excuusjes

3. Ze reageert niet meer

4. Jij hebt ook totaal geen structurele bijdrage toegevoegd tot op heden
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:35:03 #138
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40244292
Ik heb het afgelopen jaar samengewoond met 2 vriendinnen en 1 jongen die dan weer een vriend was van 1 van die vriendinnen.

Om heel eerlijk te zijn; dit is een grandioze, hopeloos gefaalde, leerschool geweest. Één van de andere dames, heeft inmiddels issue's met de overige 3 leden van het huis; kortgezegd, van "speaking terms" is niet echt meer sprake...

Met de rest gaat het onderling redelijk, behalve dat er zeker wat spanningen zijn die je vriendschap te verduren krijgt wanneer je samenwoont, wat zonder de samenwoon-terms niet aan bod komt. Dit lijkt logisch, dat weet je vantevoren ook wel en bla bla bla. (Zo dácht ik ook) Maar het is zeker NIET te verwaarlozen..(Wat ik dus ook dacht )

Hoe dan ook, had ik dit van tevoren geweten,dan had ik het nooit gedaan. Het is het niet waard om je vrienschappen zo op het spel te zetten. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe ontzettend gemakkelijk het is om te denken dat je als goede vrienden toch wel zonder "gezeur" samen moet kunnen wonen.
Natuurlijk is het mogelijk, en dat het bij ons gefaald heeft wil niet zeggen dat dat het bij iedereen doet, maar als je ook de optie hebt om niet met vrienden te wonen, maar gewoon huisgenoot-relaties binnen je huis te hebben, dan lijkt me dat echt stukken beter.
Niet alleen om je vriendschap, wat toch iets bijzonders schijnt te zijn , niet onnodig onder druk te zetten, maar ook, omdat het gewoon stukken leuker is om bij elkaar langs te kunnen gaan; wat meer privacy te hebben etc.
Samenwonen na een tijdje een relatie gehad te hebben en elkaar gewoon echt leuk vinden als vriend en vriendin (of een andere combi; whatever makes your boat float ). Is gewoon echt iets heel anders, omdat je, als het goed is, vaak echt in deze combi verder wilt etc. etc.
Voor mij dan ook alleen nog maar samenwonen met de man met wie ik een relatie heb.

Om nog ff in te gaan op jouw specifieke geval Als je gevoelens voor hem hebt, dan zou ik het al HELEMAAL niet doen. Twee opties:
A) de gevoelens zijn wederzijds.
Leuk, maar dan woon je wel in een nogal absurd vroeg stadium van je relatie samen, wat mij heeel gezellig maar relastisch en op de langere termijn gezien ook echt niet ideaal.
B) de gevoelens zijn niet wederzijds.
Lijkt me duidelijk. Ten eerste lekker genant om na zo'n bekenning van jouw kant waar negatief op is gereageerd samen in 1 huis te wonen. Worden de verhoudingen toch ook niet echt lekker van. Zelfs als je het niet bekent; lekker als hij op een gegeven moment met een andere vlam aan komt zetten en jij in hetzelfde huis zit...

Dus.. mijn idee dr over lijkt me duidelijk.
Maak het hem op de 1 of andere manier duidelijk, als 't optie a is; nou ga ervoor maar ga gewoon apart wonen.. En als het b is, ga alsnog apart wonen, hoef je hem nooit meer te zien / niet geconfronteerd te worden met zijn liefdesleven.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:35:36 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40244312
dat ze niet meer reageert kan komen omdat ze offline is, niet zo heel raar.
pi_40244368
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Grumpey het volgende:
dat ze niet meer reageert kan komen omdat ze offline is, niet zo heel raar.
Regular Einstein

misschien is ze ingelogd onder een ander account
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:49:49 #141
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40244772
Ik was er effe niet, kwam een klant in de winkel... ben nu wat aant bij lezen
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:00:13 #142
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40245114
Probeerde net de fotootjes door te sturen (al snap ik niet goed wat ons uiterlijk hiermee te maken heeft, maar goed) Ik kreeg een failure mail terug...
pi_40245128
Oh, weer een nieuwe variant op het jewelsophie probleem. Een nieuw kapstokje waar weer drie topics vol met Belgische onzinsmoesjes in kunnen komen te staan, en dat allemaal voor een lieve kerel die gewoon homo is.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_40245152
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef jewelsophie het volgende:
Probeerde net de fotootjes door te sturen (al snap ik niet goed wat ons uiterlijk hiermee te maken heeft, maar goed) Ik kreeg een failure mail terug...
Jemig, als je straks belachelijk gemaakt wil worden op heel fok, moet je dat inderdaad doen. Zullen die twee anderen ook leuk vinden, hun foto op het internet en afgezeken.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:05:08 #145
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40245259
tja, is toch niet verstuurd. Maar ivm belachelijk maken zit ik daar niet echt mee in. Trouwens dit is niet een variant op "mijn probleem"
Was niet de bedoeling om het over hem te hebben. Gewoon een vraagje, die weeral verkeerd wordt beantwoord
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:25:00 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40245865
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef jewelsophie het volgende:

Was niet de bedoeling om het over hem te hebben. Gewoon een vraagje, die weeral verkeerd wordt beantwoord
Ach kom op. Denk je dat we met zijn allen 1 hersencel delen? Natuurlijk wordt de connectie met je andere topics binnen no-time én terecht gelegd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40245873
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ach kom op. Denk je dat we met zijn allen 1 hersencel delen? Natuurlijk wordt de connectie met je andere topics binnen no-time én terecht gelegd.
misschien een grote hersencel
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:28:41 #148
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40245952
Ik verhuur ook een kamer aan gewoon een vriendin van me, gaat hardstikke goed hoor. 14.gif
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40246038
Als je niet ongelofelijk lelijk bent zal er een moment gaan zijn dat hij je wel een keertje in zijn kamertje wil laten overnachten!

En ja; ik snap het wel als een dergelijke woonsituatie een eventuele relatie bemoeilijkt. Daarnaast moet je je ook afvragen of je een relatie met iemand wil die het op zoiets banaals al stuk zou laten lopen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:35:26 #150
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40246128
Ik denk dat het niet slim is, al zou ik zelf ook in de verleiding komen als ik in jou situatie zat.
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')