sorry, ik las het niet goed, ze gaan dus samen met een paar anderen, stel mijn mening bij dan tot: laatste dag van de vakantie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef spinnertje het volgende:
[..]
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja dat risico is groter als ze naar Salou of Lloret zouden gaan
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef jewelsophie het volgende:
Als ik het vertel voor de reis en hij voelt niet hetzelfde heb ik eigenlijk al geen zin meer om op vakantie te vertrekken. En moest hij wel gevoelens hebben, zou hij dat dan niet laten blijken op vakantie?
ja? zijn vrouwen écht zo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd isquote:
voila!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
laat dan eens wat hints vallen en desnoods betrek je die derde vriendin erbij en vraag je eens of zij hem kan uithoren? En je kan toch ook gewoon een gezellig gesprek hebben en wat aanhankelijker worden. Probeer hem anders gewoon te versieren dan weet je het zo.
Als hij hapt kun je altijd nog zeggen dat je meer gevoelens hebt gekregen.
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als dat andere meisje die jij als jouw concurrent ziet mee is
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, zij is het die mee gaat. We gaan naar het huisje van mijn ouders, dus moet ik wel zeggen dat ik daar thuis ben. naar't schijnt gemakkelijker om een thuismatch te winnen he
als...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel meer dat ze geen moment alleen zullen zijn wanneer je met zijn 3-en op vakantie gaat en daarnaast inderdaad dat de gezamenlijke vriendin hun niet alleen zal laten als zij ook in hem geinteresseerd is
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaar
of wil jij alleen bepaalde dingen horen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
des te leuker wordt het dan straks als ze in jouw huis aan het krikken zijn met elkaarEn dan wel in de kamer naast je...
Ik denk eerder omdat het ook een optie is om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef jewelsophie het volgende:
Zeg je dat nu omdat je weet dat het niet leuk is om te horen?
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Waarom heb je het zowiezo toegelaten dat die bimbo meegaat?
mwoa.. het kan best een goede vriendin zijn.. moet op zich best kunnen.. maar ik vraag me dus (nogmaals) af.. wat voor soort vriendin het is van hem?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
het is toch dan godver jouw huis. laat ze dan maar lekker ergens anders heen gaan.
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo is die andere vrouw nu weer een bimbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |