abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40412059
Maar hoe lijkt het je nu nog om samen te wonen met die vriend dan? Ik denk dat het idee dat hij straks een relatie heeft je toch wel voldoende afschrikt?
pi_40412121
en verder ronduit kut dat je je nu hartbroken voelt... hou je haaks
Carpe diem
pi_40412138
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Mordreth het volgende:
Maar hoe lijkt het je nu nog om samen te wonen met die vriend dan? Ik denk dat het idee dat hij straks een relatie heeft je toch wel voldoende afschrikt?
Volgens mij is de TS een beetje masochistisch. Straks wonen ze samen, krijgt die vriend een vriendin en wordt de TS iedere dag met haar neus op de feiten gedrukt.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:12:01 #279
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40412412
luister, hij heeft nog geen relatie, en dat huis is ook nog niet aangekocht... eerst gaan we op vakantie en dan gaan we praten zoals ik al eerder zei. Misschien zal ik niet praten over een toekomstige relatie met hem, maar eerder over hoe hij dat samenwonen ziet als niet-koppel. Zal hem ronduit vragen waarom hij met mij zou willen samenwonen. Ik zal nog superveel moeten nadenken. Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar als het niet zo hoort te zijn, dan raak ik er wel over op een dag. Wil echt dat hij gelukkig is, liever met mij maar met iemand anders, maar ja... zijn geluk is voor mij heel belangrijk, dus zal ik hem steunen in welk pad hij dan ook kiest.
Heb onlangs nog een smsje gehad van hem om mij te bedanken voor alles wat ik voor hem doe, hij zei me dat ik enorm veel voor hem beteken enzo... maar dat zal allemaal dus wel vriendschappelijk geweest zijn
pi_40412805
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef jewelsophie het volgende:
maar dat zal allemaal dus wel vriendschappelijk geweest zijn
Trouwens, die foto's zijn al offline en mijn opmerking over dat gay zijn was ironisch bedoeld, ik vond de wijze waarop je reageerde ietswat kattig en niet geheel toepasselijk maar ok.

Mannen geven geen hints maar ik krijg toch echt wel de indruk dat hij je ziet als goede vriendin. Je zit al dik en dwars in de friends-zone. En da's vrij balen als je hem echt leuk vindt, aangezien je nu wel gezellig dingen met hem doet, maar niet de vriendin dingen, dus geen innig geknuffel, sex of echt intieme dingen, bummer
M'n signature, wat doe je :{
pi_40412867
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef jewelsophie het volgende:
luister, hij heeft nog geen relatie, en dat huis is ook nog niet aangekocht... eerst gaan we op vakantie en dan gaan we praten zoals ik al eerder zei. Misschien zal ik niet praten over een toekomstige relatie met hem, maar eerder over hoe hij dat samenwonen ziet als niet-koppel. Zal hem ronduit vragen waarom hij met mij zou willen samenwonen. Ik zal nog superveel moeten nadenken. Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar als het niet zo hoort te zijn, dan raak ik er wel over op een dag. Wil echt dat hij gelukkig is, liever met mij maar met iemand anders, maar ja... zijn geluk is voor mij heel belangrijk, dus zal ik hem steunen in welk pad hij dan ook kiest.
Heb onlangs nog een smsje gehad van hem om mij te bedanken voor alles wat ik voor hem doe, hij zei me dat ik enorm veel voor hem beteken enzo... maar dat zal allemaal dus wel vriendschappelijk geweest zijn
Maar als je het daar niet meer over gaat hebben.. waarom wacht je dan tot na de vakantie? Nu laat je hem naar een huis zoeken terwijl het over een aantal weken misschien helemaal niet meer door gaat? Ik vind wel dat je eerlijk tegenover hem moet zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:34:04 #282
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40413081
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:24 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Trouwens, die foto's zijn al offline en mijn opmerking over dat gay zijn was ironisch bedoeld, ik vond de wijze waarop je reageerde ietswat kattig en niet geheel toepasselijk maar ok.

Mannen geven geen hints maar ik krijg toch echt wel de indruk dat hij je ziet als goede vriendin. Je zit al dik en dwars in de friends-zone. En da's vrij balen als je hem echt leuk vindt, aangezien je nu wel gezellig dingen met hem doet, maar niet de vriendin dingen, dus geen innig geknuffel, sex of echt intieme dingen, bummer
Was echt niet mijn bedoeling om kattig tegen je te doen... Misschien had ik mijn vraag idd anders kunnen formuleren. Sorry daarvoor. Over dat homo zijn... ben ik gewoon beu!! Mocht het zo zijn ben ik waarschijnlijk toch de eerste om het te weten. (of toch 1 van de eerste)
Weet dat hij mij ziet als een goeie vriendin maar had gehoopt dat er ook meer was. Zoals hij mij soms vastpakt en knuffelt... Op zo'n moment zou er heel gemakkelijk een kus kunnen volgen, maar ik laat het aan hem over. Ik durf niet degene zijn die hem gaat kussen. Vroeger (bij andere mannen) had ik daar geen probleem mee, maar nu zit het anders. 't Is nog maar de tweede keer dat ik verliefd ben. Ik wil geen flirt met hem, ik wil iets echts.
Vorig weekend vierde ik mijn verjaardag en door een stom spelletje zou hij mijn zus moeten gekust hebben. Dat wou hij niet, omdat het mijn zus was. Toen klonk in de groep: Ja, je kust toch je schoonzuster niet he... Waarop hij naar me keek en knipoogde... Ik aanzag dat als hint en was blij. Hoe kan ik nu al die dingen zo mislezen? Snap ik dan zo weinig van mannen? Waarschijnlijk wel zeker?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:36:53 #283
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40413162
Mens! Die vent vind je écht wel leuk hoor! Na zo'n opmerking naar jou knipogen... Zeg nou gewoon eens tegen 'm wat je wil!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:37:09 #284
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40413170
En leer quoten.
pi_40413212
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef Kindervriend het volgende:
Mens! Die vent vind je écht wel leuk hoor! Na zo'n opmerking naar jou knipogen... Zeg nou gewoon eens tegen 'm wat je wil!
Of het is een eikel en wil de TS aan het lijntje houden. Hij geilt gewoon op de aandacht.
pi_40413344
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:34 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

Geeft niet lief.

Tja hoe meer je er op gaat letten hoe meer je simpele handelingen als hint gaat zien. Hoe hij lachte naar me, hij vindt me leuk. Oe hij zwaaide, hij houdt van me. Dingen die je niet opgevallen zouden zijn bij een andere jongen of iemand waar je vrienden mee bent.
Dat over dat homo zijn, tuurlijk ben jij iemand die dat snel zou horen, maar vaak is het volgens mij zo dat ze het zelf nog niet echt weten. Het is nog steeds een grote stap om dit aan je vrienden te vertellen, ook als je het voor jezelf ontkent natuurlijk, of nog niet geaccepteerd hebt.
De verhalen tot nu toe lijken af te geven dat hij je gewoon als goede vriendin ziet, dat hij dan knipoogt tijdens zo'n spel, ach ik zou er niet teveel waarde aan hechten.

Dat je nu problemen hebt hem te kussen is omdat je om iemand geeft. Het is moeilijker benadering te zoeken met iemand die je echt leuk vindt dan iemand waar je gewoon wel een keer sex mee zou willen.
pi_40413426
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:24 schreef Viper_74 het volgende:

Ik denk niet dat mannen, tenzij homo, een friendszone kennen. Ik denk eerder dat Ewoud ( ) denkt dat Sophie niets met hem wil, omdat zij al te lang gewacht heeft, en nog steeds doet.
pi_40413578
Zoals ik zie ben je gewoon bang dat hij jou niet leuk vind, en praat je er daarom niet met hem over. Want als het echt zo'n goede vriend is dan zal dat jullie vriendschap echt niet kapot maken.
Straks heb je een huisje met hem en hij een relatie. En dan krijg je gedonder.
pi_40413591
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mannen, tenzij homo, een friendszone kennen. Ik denk eerder dat Ewoud ( ) denkt dat Sophie niets met hem wil, omdat zij al te lang gewacht heeft, en nog steeds doet.
ga's terug naar SC dawg

Mannen hebben geen friendszone, mannen hebben alleen een 'zou best een keer willen sexen' zone, en een 'heb ik al gehad met sexen' zone
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:50:17 #290
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40413600
Moest hij duidelijker zijn zou ik wel iets ondernemen. Maar nu twijfel ik aan alles dat ik ooit voor hint nam. volgens mij heeft Viper gelijk en ziet mij als gewone vriendin
pi_40413643
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:50 schreef jewelsophie het volgende:
Moest hij duidelijker zijn zou ik wel iets ondernemen. Maar nu twijfel ik aan alles dat ik ooit voor hint nam. volgens mij heeft Viper gelijk en ziet mij als gewone vriendin
volgens mij volgens mij volgens mij. Je denkt teveel. Echt.. lees je eigen topic eens terug. Zie je dit goed gaan?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:58:21 #292
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40413853
Tuurlijk denk ik te veel na, heb ik altijd gedaan... Wat ik hier doe is dan ook luidop denken he
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 12:04:32 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40414081
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef jewelsophie het volgende:
Tuurlijk denk ik te veel na, heb ik altijd gedaan... Wat ik hier doe is dan ook luidop denken he
En dit gaat nog steeds over dezelfde gast als waar je al ettelijke topics over geopend hebt. Ik snap je niet zo goed. Ik vind je bijna op die andere dramaqueen, Vivi gaan lijken Het enige wat je kunt doen is het zeggen tegen hem, of niet. Jij doet dat niet en begint hier vervolgens topics te openen over advies, en alle advies dat je krijgt daar doe je niets mee. Open dan ook geen topic
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:06:57 #294
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40414146
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En dit gaat nog steeds over dezelfde gast als waar je al ettelijke topics over geopend hebt. Ik snap je niet zo goed. Ik vind je bijna op die andere dramaqueen, Vivi gaan lijken Het enige wat je kunt doen is het zeggen tegen hem, of niet. Jij doet dat niet en begint hier vervolgens topics te openen over advies, en alle advies dat je krijgt daar doe je niets mee. Open dan ook geen topic
ik opende een topic over samenwonen... Die jongen speelt idd een rol in het verhaal... Als je het echt zo irritant vindt om nog een topic hierover te lezen... Lees het dan niet, en het zaakje is opgelost voor jou
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 12:13:01 #295
16180 crew  CoolGuy
pi_40414318
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ik opende een topic over samenwonen... Die jongen speelt idd een rol in het verhaal... Als je het echt zo irritant vindt om nog een topic hierover te lezen... Lees het dan niet, en het zaakje is opgelost voor jou
Dat had ik wel door dat het over samenwonen ging. Maar iemand heeft al direct in het begin opgemerkt dat dit topic dezelfde kant uit zou gaan als de rest van je topics, en voila, dat doet het ook. Het gaat dus eigenlijk gewoon over die jongen, alleen dan vermomd als samenwoontopic.

Jouw vraag is nu of je met hem moet gaan samenwonen. Volgens mij zeggen de meeste mensen dat je gewoon met em moet gaan praten voor je met hem gaat samenwonen. Dan woon je met hem samen, en dan weet hij het niet. Komt ie straks thuis met een andere meid, voel jij je kut. Zeg je het hem pas ALS jullie al samenwonen, en hij reageert afwijzend, dan zal de sfeer anders worden, en dan lijkt me dat hele samenwonen ook niet meer zo tof.

En je hebt al ik weet niet hoeveel mensen gehad die zeggen dat je het hem moet zeggen, maar daar doe je niets mee. Het enige wat jij doet is topics openen, die allemaal 1 ding gemeen hebben, hem. En nu wil jij doen alsof het puur om het samenwonen gaat en dat dat dan 'toevallig' met die gozer is waar je het in al je andere topics ook over hebt.

Het is toch niet zo gek dat mensen dan tegen je gaan zeggen dat je nu eindelijk eens een keer een knoop moet gaan doorhakken?
pi_40414328
Ik zou gewoon anders een keer je pc aan laten staan met dit topic open, of openen op zijn pc.

Blijkbaar is het lastig het erover te hebben, dit hele topic bevat alle informatie die nodig is
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:19:31 #297
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40414521
Jezus... Voor de zoveelste keer ... ik praat met hem na de reis. Ik wil die reis echt niet verpesten hoor, niet voor mij , niet voor hem en ook niet voor die vriendin. Ik zie wel hoe het loopt op reis en dan weet ik wel welke onderwerpen ik moet aansnijden en welke niet. Wat moet ik zeggen... Ik doe het heus wel hoor... en ja, weet dat jullie allemaal vinden dat ik erover moet praten, dat is dan ook waarom ik dat zal doen! Ik zou dat anders nooit doen, goed? en zoals ik al zei: Niemand verplicht je dit te lezen, toch?
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 12:21:26 #298
16180 crew  CoolGuy
pi_40414578
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef jewelsophie het volgende:
Jezus... Voor de zoveelste keer ... ik praat met hem na de reis. Ik wil die reis echt niet verpesten hoor, niet voor mij , niet voor hem en ook niet voor die vriendin. Ik zie wel hoe het loopt op reis en dan weet ik wel welke onderwerpen ik moet aansnijden en welke niet. Wat moet ik zeggen... Ik doe het heus wel hoor... en ja, weet dat jullie allemaal vinden dat ik erover moet praten, dat is dan ook waarom ik dat zal doen! Ik zou dat anders nooit doen, goed? en zoals ik al zei: Niemand verplicht je dit te lezen, toch?
Nou, als je echt met hem praat, dan lijkt me dat goed. Maar ik heb ergens het vermoeden dat er na die vakantie wel weer wat is waarom je het uitstelt, en daarna weer....Ik lees, omdat ik benieuwd ben of je het nou eindelijk gaat doen, maar alles wat ik al topics lang tegen kom is hetzelfde oude gedraai. Er zijn mensen die dit al lang eerder tegen je gezegd hebben hoor, ik vertel je dus echt niets nieuws toch
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:23:53 #299
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40414654
voordat topic dicht is:

sterkte en veel plezier op reis in ieder geval. Het beste gewenst
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:33:30 #300
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40414911
Dankjewel, ik vetrek binnen een weekske... lekker 2 volle weken met hem in de zon gaan liggen... en dan in September vertel ik jullie wel over het gesprek dat we gehad hebben na Sardinia... Hopelijk kan ik jullie een happy end brengen, of toch in ieder geval een end...
Dikke kus aan allemaal... en tot in den draai he... xxx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')