abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:03:48 #251
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40379161
Jah, weekend zit erop voor mij (daarom dus geen reactie he) Zou je willen de andere fotootjes ook weghalen aub? Je weet nu hoe ik eruit zie...
en in reactie op "mis je iemand" Ik mis hem nu ook... Daarvoor moet je geen relatie hebben toch...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:06:20 #252
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40379215
In reactie op of iemand van de situatie afweet? tja... Velen denken het te weten. De ene denkt dat ik verliefd ben op hem, de andere dat hij verliefd is op mij en sommigen denken dat het van twee kanten komt... Er ontstaan dan ook plagerijtjes rond dit thema...
Maar neen, bijna niemand weet het echt... slechts 1 vriendin weet hoe alles in elkaar zit.
pi_40379246
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef jewelsophie het volgende:
en in reactie op "mis je iemand" Ik mis hem nu ook... Daarvoor moet je geen relatie hebben toch...
Fair enough.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:14:41 #254
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40379410
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef jewelsophie het volgende:
In reactie op of iemand van de situatie afweet? tja... Velen denken het te weten. De ene denkt dat ik verliefd ben op hem, de andere dat hij verliefd is op mij en sommigen denken dat het van twee kanten komt... Er ontstaan dan ook plagerijtjes rond dit thema...
Maar neen, bijna niemand weet het echt... slechts 1 vriendin weet hoe alles in elkaar zit.
en zijn vrienden, hoe denken die erover?
pi_40379491
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef jewelsophie het volgende:
Jah, weekend zit erop voor mij (daarom dus geen reactie he) Zou je willen de andere fotootjes ook weghalen aub? Je weet nu hoe ik eruit zie...
Done
M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:54 #256
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40379826
Merci om de fotootjes weg te nemen... En zijn vrienden denken er net zo over als de mijne (zitten ook beetje in zelfde vriendenkring) Zelfs onze ouders denken er zo over... Maar niemand weet iets... kan ook niet, want wij weten zelfs niet hoe het zit van elkaar...
pi_40380133
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef jewelsophie het volgende:
Merci om de fotootjes weg te nemen... En zijn vrienden denken er net zo over als de mijne (zitten ook beetje in zelfde vriendenkring) Zelfs onze ouders denken er zo over... Maar niemand weet iets... kan ook niet, want wij weten zelfs niet hoe het zit van elkaar...
De kansloze love triangle

Iedereen weet het, niemand trekt z'n bek erover open, en als je niet oppast gebeurd er niks en hebben jullie straks allebij een andere relatie.
En mocht er nou iets gebeuren staat iedereen er als eerste bij, ja Ik had al het gevoel dat, ik dacht al dat, ik wist wel dat jullie elkaar leuk vonden vrienden
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:47:38 #258
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40380234
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:44 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

De kansloze love triangle

Iedereen weet het, niemand trekt z'n bek erover open, en als je niet oppast gebeurd er niks en hebben jullie straks allebij een andere relatie.
En mocht er nou iets gebeuren staat iedereen er als eerste bij, ja Ik had al het gevoel dat, ik dacht al dat, ik wist wel dat jullie elkaar leuk vonden vrienden
Ja, idd... heb al es zoiets meegemaakt... Hij heeft mij toen toch maar aangesproken en toen kregen we iets. Iedereen idd van " eindelijk... wist al lang dat jullie iets meer waren dan vrienden..." Tja, is ook niet echt hun taak om te zorgen dat ik een relatie heb he... Zal dat wel zelf doen.
En zoals ik zei (en dit meen ik ook), na de vakantie en voor het samenwonen moet er een klapke plaats vinden. En dan start ik een nieuwe topic om te zeggen hoe het allemaal is afgelopen.
pi_40381325
Je kan dan een mod mailen om te vragen of deze weer open kan, of een linkje naar dit topic
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:31:23 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40381556
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:23 schreef Viper_74 het volgende:
Je kan dan een mod mailen om te vragen of deze weer open kan, of een linkje naar dit topic
We zitten al op 258 259 posts, dus denk dat het handiger is als deze gewoon volloopt en Sophie tzt haar vakantieverhaal in een nieuw topic post .

Ik hoop dat ze eindelijk de koe eens bij de horens durft te grijpen, maar heb er een hard hoofd in ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40381627
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

We zitten al op 258 259 posts, dus denk dat het handiger is als deze gewoon volloopt en Sophie tzt haar vakantieverhaal in een nieuw topic post .

Ik hoop dat ze eindelijk de koe eens bij de horens durft te grijpen, maar heb er een hard hoofd in ...
Zal ik anders jou horens eens grijpen
pi_40381652
Of we starten een poll, help Sophie aan een non-gay vriend
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:24:00 #263
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40385043
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Viper_74 het volgende:
Of we starten een poll, help Sophie aan een non-gay vriend
Leuk hoor... Hoop dat jullie allemaal ongelijk hebben. Denk wel dat hij bi is maar zeker geen homo. Soit, ik laat nu idd dit deel vollopen en laat jullie iets weten na mijn reis met hem naar Sardinia. Ben terug de 25ste....
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:39:18 #264
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40385579
Wil je wel eens die foto's van het net halen zoals ik al vroeg aub? Dankuwel
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:33:44 #265
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40411322
Denk dat er een vervroegd einde zal komen aan't verhaaltje... Ewoud had een tweetal weken geleden een meisje leren kennen op een feestje... Hij vertelde dat hij wel ergens interesse had in haar, maar ik nam het niet serieus. Nu zitten we gisteren na 't werk nog samen iets te drinken en krijgt hij een smsje, van haar! En hij was wel blij ermee geloof ik... Dus, ik denk niet dat hij geïntreseerd is in mij... anders zou hij niet vertellen van wie dat smsje komt, toch? Damned... Wil niet dat hij iemand anders leuk vindt, en zeker al niet leuker dan hij mij vindt!!!!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:34:51 #266
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40411354
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef jewelsophie het volgende:
Wil je wel eens die foto's van het net halen zoals ik al vroeg aub? Dankuwel
F5 doet denk ik wonderen, aangezien ze bij mij al weg zijn
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:35:12 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40411361
Ai ... kans gemist, ben ik bang.
Als je tenminste al een kans maakte.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:36:17 #268
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40411386
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef jewelsophie het volgende:
Denk dat er een vervroegd einde zal komen aan't verhaaltje... Ewoud had een tweetal weken geleden een meisje leren kennen op een feestje... Hij vertelde dat hij wel ergens interesse had in haar, maar ik nam het niet serieus. Nu zitten we gisteren na 't werk nog samen iets te drinken en krijgt hij een smsje, van haar! En hij was wel blij ermee geloof ik... Dus, ik denk niet dat hij geïntreseerd is in mij... anders zou hij niet vertellen van wie dat smsje komt, toch? Damned... Wil niet dat hij iemand anders leuk vindt, en zeker al niet leuker dan hij mij vindt!!!!
aii...

als je nog iets wil overigens, kan je het beter nu dan nog proberen voordat die relatie echt wat wordt natuurlijk!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:38:13 #269
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40411435
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Grumpey het volgende:

[..]

aii...

als je nog iets wil overigens, kan je het beter nu dan nog proberen voordat die relatie echt wat wordt natuurlijk!
Denk toch niet dat ik een vriendschap wil op het spel zetten voor iets waar ik zeker van ben dat het niet zal lukken!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:41:57 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40411537
Wel weer een typisch voorbeeld van 'waar twee vechten om één been ... '
pi_40411546
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

Denk toch niet dat ik een vriendschap wil op het spel zetten voor iets waar ik zeker van ben dat het niet zal lukken!
Als je er dan klaarblijkelijk zeker van bent dat het niets kan worden met die gozer, moet dit topic worden omgegooid naar een 'Hoe kom ik over hem heen?'-topic. Oftewel: als jij zeker bent dat 'het niet zal lukken', dan moet je het allemaal nu ook echt afsluiten.

Klaar dus. Slotje.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:43:08 #272
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40411567
nee, moet je ook niet doen mijn inziens. Hoop alleen dat je niet het gevoel gaat krijgen "dat als je het wel duidelijk had laten weten dat het dan misschien wel wat geworden zou zijn" waar iedereen je voor gewaarschuwd had. Niet dat je dat nu nog kan verhelpen, aangezien er betere momenten zijn geweest dan nu om het duidelijk te maken, en als je het nu nog zegt zou het eerder inderdaad averechts werken.

grrr, je verpest ook gelijk mijn dag, had zo graag happy end willen lezen in 1 van je topics
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:54:39 #273
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40411860
Tja, vanavond moet ik met hem naar een huisje gaan kijken, zal eens vissen hoe zijn gevoelenes nu zitten voor dat meisje... morgen zie ik hem ook weer en volgende week vertrekken we voor 14 op reis samen... Ga zelfs geen tijd hebben om alles goed te beseffen... Geen tijd om eens goed te huilen, en helemaal al geen tijd om er over te geraken voor de reis
pi_40412043
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:54 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, vanavond moet ik met hem naar een huisje gaan kijken, zal eens vissen hoe zijn gevoelenes nu zitten voor dat meisje... morgen zie ik hem ook weer en volgende week vertrekken we voor 14 op reis samen... Ga zelfs geen tijd hebben om alles goed te beseffen... Geen tijd om eens goed te huilen, en helemaal al geen tijd om er over te geraken voor de reis
Je bent dus toch niet zo zeker dat 'het wel niet zal lukken'?
pi_40412047
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

tsja maar aan de andere kant: als de verliefdheid zo erg is (en dat is ie toch?) dan is het toch niet een "eerlijke vriendschap"? in een vriendschap moet je zoiets wel kunnen zeggen, je denkt toch zeker niet dat je met 1 zo'n zin je vriendschap verpest?!

zowel, dan is de vriendschap sowieso niet far...

ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, komt de story, en doe ermee wat je wil...

leerde een jongen kennen op mijn werk, vond hem gelijk aantrekkelijk en leuk, verder niets, was ook bezet en deed er niets mee. mijn relatie ging uit en ik en die collega groeiden ook wat naar elkaar toe. we gingen 2 keer uit, gewoon gezellig en als vrienden, er waren momenten dat ik dacht: "dat is een hint" en "hij ziet me zitten" en dan dacht ik weer, mwoah das nou weer géén hint....

na de derde date heb ik terug in de auto gevraagd hoe hij onze vriendschap zag... hij ging er gelijk op in, had er zelf ook wel aan gedacht of er wel of niet iets meer in zou zitten maar hij was er niet echt uit. het gesprek daarover was wel ok. 3 dagen later kreeg ik een kaartje van hem (over de post, jawel het bestaat nog) met een bedankje voor de leuke avond en dat hij het heel prettig vond dat we overal over konden praten, volgens hem getuigde dat van echte vriendschap.

we bleven contact houden (hij kreeg ander werk) en gingen nog regelmatig wat leuks doen... eigenlijk ging ik hem steeds meer zien als "alleen maar vriend" dan iets meer. Dus... nu zijn we vriendjes en zou ik me niet voor kunnen stellen ooit iets met hem te willen, ironisch genoeg ben ik tijdens een etentje met hem een leuke andere kerel tegen het lijf gelopen en daar heb ik nu een date mee!

denk er eens over zou ik zeggen.... good luck
Carpe diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')