quote:Door erm - donderdag 27 juli 2006 @ 12:54 - (0 - Normaal)
van mijn centen!!!
Echt van die ''normale'' mensen die geen leven hebben en alleen maar dom lopen te praten omdat ze nergens van af weten.quote:Door KlappernootatWork - donderdag 27 juli 2006 @ 13:16 - (0 - Normaal)
Okee Shell, deel al die winst eens met al die automobilisten die jullie de laatste jaren afgeknepen hebben
Beide, maar dat verandert niets aan de waarheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
TS werkt en/of heeft aandelen koninklijke shell ?
Weet jij uberhaupt wel waar die prijzen op zijn gebaseerd? ':')quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef PsyCha het volgende:
Die mensen denken zeker ook dat Shell de prijzen elke keer verhogen![]()
dat ga jij nu vertellenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wel waar die prijzen op zijn gebaseerd? ':')
jij bent dom.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef djexplo het volgende:
6,31 miljard winst per kwartaal is 25 miljard winst per jaar
3,5 miljoen vaten = 0,556 miljard liter per dag is 200 miljard liter per jaar
winst per liter: 25/200 is 0.12 euro/liter!
Wie is hier nu dom!!!
Jij maakte die opmerking, dus ga hem eerst maar eens onderbouwen voordat ik je het antwoord geeft.quote:
Vertel dan eens welk groot product shell meer oplevert, dan de olie ???quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef Dragunov het volgende:
[..]
jij bent dom.
Ik praat nu over benzine waar je 1.51 voor betaalt, niet de andere producten die meer geld opleveren.
Wat is nu precies je punt ??quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Dragunov het volgende:
Voor de duidelijkheid Shell maakt 1 bruto cent winst per liter.
en de rest gaat naar de staat toe die het weer verspilt aan vluchtelingen en domme goede doelen![]()
![]()
Simpel, Shell stations geven standard korting, in spijkenisse bijvoorbeeld 5 ct, ergens anders weer 6 of 4 cent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:27 schreef Inorbit het volgende:
maar hoe komt het dan dat shell bezine aan de pomp duurder is als bij andere tankstations. hoeveel invloed hebben pomphouders op de prijs, is dat vrij voor hun?
die pomphouders maken trouwens volgens mij wel echt goud geld
Zonder al die rommel die er aan kleeft accijns/belasting zou jij minder betalen en shell nog steeds de zelfde winst hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is nu precies je punt ??
Ze maken 6.31 miljard winst in een kwartaal....... das uhhh....(rekenen is moeilijk hoor... ) grofweg 24 miljard per jaar.........lijkt me dat ze met 1 miljard ook wel tevreden kunnen zijn.
wat zei je verder ook alweer...bruto 1 cent per liter ? ...dan kan dat dus mooi bruto 1 cent per 24 liter worden.....scheelt mij toch al gauw zo'n 60 cent per volle tank.
Oorlog.quote:Waar halen ze dan eigelijk zoveel winst uit?
Shell hoort ook in een kwaad daglicht....de regering ook; maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:31 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Zonder al die rommel die er aan kleeft accijns/belasting zou jij minder betalen en shell nog steeds de zelfde winst hebben.
Het gaat mij erom dat mensen die nergens vanaf weten gewoon onzin praten en shell in een kwaad daglicht steken.
Dolle pret!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
..scheelt mij toch al gauw zo'n 60 cent per volle tank.
Tank jij olie of benzine?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef djexplo het volgende:
[..]
Vertel dan eens welk groot product shell meer oplevert, dan de olie ???
zonder shop gaan ze rood draaien, dus niet echt nee.quote:die pomphouders maken trouwens volgens mij wel echt goud geld
werk jij bij dat shell station in spijkenisse?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Simpel, Shell stations geven standard korting, in spijkenisse bijvoorbeeld 5 ct, ergens anders weer 6 of 4 cent.
Shell stations worden beheerd door Tankstation exploitatie maatschappij (zus bedrijf shell) zij bepalen de korting, niet de prijs.
Een shell station draait puur op hun shop, niet op benzine, als een shop niet draait, zal station verlies lijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |