Domme mensen jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Mijn vervolg opleiding telt niet?
En waarom wordt je persoonlijk je bent uitgelult?
Wat is het verband tussen dyslexie en een laag intelligentie niveau?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Domme mensen ja.
Heb je last van het; iedereen-is-gek-behalve-ik-syndroom?
verband tussen gek en dom?quote:Heb je last van het; iedereen-is-gek-behalve-ik-syndroom?
jij bent al helemaal zo tering dom, hier ga ik niet eens op in, lees jezelf eerst maar eens in.quote:o shell wordt niet rijk van die olie.. maar van de twixen die ze verkopen in de winkeltjes?
Verbruik van een straaljager?quote:Shell pompt o.a. olie uit de grond in Nigeria waar de mensen bijna niks verdienen en er ook geen milieuregels zijn. Daar worden ook de winsten gehaald. Op de benzine verdienen ze echt geen cent per liter want dan kunnen ze dus echt niet draaien. Hoe verklaar je dan dat pompen die door Franchise door kleine ondernemers beheerd worden ook zo'n 10 tot 20 cent op een liter pakken? Dan doen ze het beter dan Shell
dan is hij gewoon tering dom.quote:Shell wordt rijk over de rug van de auto mobilist
Ja, als je dt schrijft waar het niet hoort heb je idd dizlekzie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen dyslexie en een laag intelligentie niveau?
Shell doet niet alsof ze zielig zijn, ze zeggen slechts waar het op staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
Shell NEDERLAND maakt 1 cent winst. Maar Shell is ook de gene die het oppompt, rafineert, distribueert... daar maken ze óók winst op, alleen heet het dan geen "Shell Nederland". Plus dat vaak de "winst van de pomhouder" ook van Shell is. Shell is enorm goed in het doen alsóf ze zielig zijn.![]()
Zolang de winst van Shell stijgt bij een stijgende olieprijs, hebben ze er dús baat bij.
Dat jij direct gelooft wat een commercieël bedrijf -dat het doorgaans niet zo nauw neemt met de waarheid- verkondigd is niet zo verstandig. Helemaal vreemd is het om mensen die het niet met je eens zijn dan direct te bestempelen als "dom".![]()
Enige algemene kennis en je weet hoe het echt zit, het is de staat die de auto mobilist plukt en niet shell.quote:Helemaal vreemd is het om mensen die het niet met je eens zijn dan direct te bestempelen als "dom".![]()
Ik zeg nergens dat het niet fout is, maar jou reactie was eigenlijk best wel grappig voor iemand die probeerde te dissen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, als je dt schrijft waar het niet hoort heb je idd dizlekzie.
Het is gewoon fout, moeilijk joh toegeven,
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet fout is, maar jou reactie was eigenlijk best wel grappig voor iemand die probeerde te dissen.
Mischien omdat je hersenen niet genoeg capaciteit hebben om de juiste waarnemingen te constateren en te verwerken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef NanKing het volgende:
[..].
Misschien is een cursus anger mangement iets voor je?
Je komt zo heethoofdig over.
Ik denk persoonlijk dat het meer aan het feit ligt, dat je andere mensen dom vindt maar zelf als een koe overkomtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Mischien omdat je hersenen niet genoeg capaciteit hebben om de juiste waarnemingen te constateren en te verwerken.
if you can't beat them.. join em....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nooit kunnen denken
I love them
ach ja ... soort zoekt soort ....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nooit kunnen denken
I love them
Zegt iemand die verzuimt zijn commentaar te onderbouwen met argumentenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:03 schreef koudhier het volgende:
ts is echt dom
Ik noemde slechts een voorbeeld, als het aan mij lag ging er geen geld naar derde wereld landen en dergelijke.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef staticdata het volgende:
maar jij denkt wel dat de staat het geld alleen gebruikt voor vluchtelingen en goede doelen?
gebruik dit topic maar als argumentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Zegt iemand die verzuimt zijn commentaar te onderbouwen met argumenten![]()
moet je niet bij de staat wezen maar bij de eu. daar is ook afgesproken dat zoveel % van het BNP naar goede doelen/derde wereld landen gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Ik noemde slechts een voorbeeld, als het aan mij lag ging er geen geld naar derde wereld landen en dergelijke.
of aan 1 van die andere ''vele'' geld verspillingen waar de staat aan meedoet.
Je klaagt steeds over mensen die hun mening niet onderbouwen in dit topic. Onderbouw jij je mening omtrent deze uitspraak dan eens? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Ik noemde slechts een voorbeeld, als het aan mij lag ging er geen geld naar derde wereld landen en dergelijke.
of aan 1 van die andere ''vele'' geld verspillingen waar de staat aan meedoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |