Ja hallo, dit is een bij elkaar geraapt kluitje van studenten uit een of andere onbekende league.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef okee6 het volgende:
Was niet veel dit USADirk van 't Klooster is man van de wedstrijd de gedopeerde
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:59 schreef okee6 het volgende:
Golfer was in beeld, even zwaaienoranje??
Tjerk lijkt erg op zijn pa ja, Mart is wel wat dikker, alleen zijn stem totaal niet heb hem weleens gehoord op de radioquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:06 schreef golfer het volgende:
En Tjerk Smeets heeft hetzelde figuur als zijn Pa, die uiteraard ook weer op de tribune zat.
Morgenmiddag dus nog even naar de finale Nederland-USA.
Wordt geloof ik dan wel live uitgezonden op de TV.
Wedstrijd begint al om 13:00 uur.
Tja dat was te zien ze waren niet erg gemotiveerd voor een ploeg die bij winst in de finale zou staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is een bij elkaar geraapt kluitje van studenten uit een of andere onbekende league.
Eerste innings speelden ze best goed en gemotiveerd, maar vooral na de granslam-homerun van Nederland zag je dat ze er absoluut niet meer in geloofden en lieten ze het verder op z'n beloop.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:18 schreef maril het volgende:
Tja dat was te zien ze waren niet erg gemotiveerd voor een ploeg die bij winst in de finale zou staan.
Ja dat zou best kunnen want toen ik beeld had op mijn comp was het al 3-1 , wat ik dus heb gezien is dus een vertekenend beeld dus, reeds pollens ach ja , we zitten in de finalequote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste innings speelden ze best goed en gemotiveerd, maar vooral na de granslam-homerun van Nederland zag je dat ze er absoluut niet meer in geloofden en lieten ze het verder op z'n beloop.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er klaar voor om tien uur en morgen om één uur
Staan die dan niet vast, op nummer (geen idee hoor)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zit morgen weer in het publiek. Denk dat ik er wel al om 10 uur ben, want de mooiste plaatsen zullen wel vroeg bezet zijn.
Zoals de NOS zei: hopelijk net zo'n mooie wedstrijd als vrijdag, met 5 homeruns!
Neenee, nooit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Staan die dan niet vast, op nummer (geen idee hoor)
Ik merk dat men er flexibel mee omgaatquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Neenee, nooit.
Afgelopen donderdag hadden ik en mn vriendin daar ook gezeik mee. Een gozer had met touwen 3 stoelen 'afgezet'. Iets wat ik in 10 jaar WPT/HH nog nooit gezien heb.
Uiteindeliijk die kabeltjes weggerukt en daar lekker gaan zitten, al is het alleen maar om die gozer te sarren.
Die komt om 5 voor 7 aangelopen 'ja kankerlijer dit dat', - tuurlijk - met een ajax-shirtje aan (doelend op het feit dat het een 15 jarige snotneus is die voetbalhooligan denkt te zijn ofzo)
Uiteindelijk maar even duidelijk gemaakt dat hij GAUW moest optyfen omdat ik zn kaak anders even wat anders zou vormen dan de vorm die hij nu had, en hij is opgerot.
Oppleuren zeg, ik zit al jarenlang 2 uur voor aanvang te wachten op mijn stoeltjes, zodat ik mijn plekkie gereserveerd hou.
Wij gaan om 11 uur er naartoe in de hoop dat we weer onze vaste plekkies achter thuis kunnen krijgen, zo niet, dan verhuizen we naar achter 1.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zit morgen weer in het publiek. Denk dat ik er wel al om 10 uur ben, want de mooiste plaatsen zullen wel vroeg bezet zijn.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
Neenee, nooit.
Afgelopen donderdag hadden ik en mn vriendin daar ook gezeik mee. Een gozer had met touwen 3 stoelen 'afgezet'. Iets wat ik in 10 jaar WPT/HH nog nooit gezien heb.
Uiteindeliijk die kabeltjes weggerukt en daar lekker gaan zitten, al is het alleen maar om die gozer te sarren.
Die komt om 5 voor 7 aangelopen 'ja kankerlijer dit dat', - tuurlijk - met een ajax-shirtje aan (doelend op het feit dat het een 15 jarige snotneus is die voetbalhooligan denkt te zijn ofzo)
Uiteindelijk maar even duidelijk gemaakt dat hij GAUW moest optyfen omdat ik zn kaak anders even wat anders zou vormen dan de vorm die hij nu had, en hij is opgerot.
Oppleuren zeg, ik zit al jarenlang 2 uur voor aanvang te wachten op mijn stoeltjes, zodat ik mijn plekkie gereserveerd hou.
Ik zal wel weer iets oranjes aan hebben. Waarschijnlijk weer mijn jiskefet-shirt.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
Golfer hoe kunne we jullie herkennen buiten de grote borsten van Bluezz >
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
ben je soms die vent die na afloop nog even met een softbal een balletje slaat en dan een rondje over de honken loopt?![]()
Tegen Cuba tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:06 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag dus nog even naar de finale Nederland-USA.
Wordt geloof ik dan wel live uitgezonden op de TV.
Wedstrijd begint al om 13:00 uur.
Oeps, ja natuurlijk.quote:
Misschien zijn het na het volgende toernooi wel allemaal amerikanenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |