Volgensmij zit hij deze keer echt bij de selectie, hij staat nl.wel op de line-up. Ze hebben toch altijd 3 catchers bij zich die echt (eventueel) spelen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef okee6 het volgende:
Genante fout van USA weer
[..]
Dat zal Tjerk Smeets wel zijn.
Dat dacht ik ook. Maar is er niet iemand bij die eventueel ook als catcher kan spelen? In de bullpen staat trouwens ook wel eens een niet-catcher, weet niet of dat bij het nationale team ook zo is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij zit hij deze keer echt bij de selectie, hij staat nl.wel op de line-up. Ze hebben toch altijd 3 catchers bij zich die echt (eventueel) spelen?
De genade-regel. Na zeven innings een verschil van 10 punten hebben betekent einde van de wedstrijd. Dan wordt de tegenstander geacht het verschil niet meer te kunnen goedmaken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef C2000 het volgende:
Waarom eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee hoor, was een grote slag thuisren zelfs
Ik heb je gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan heb ik weer iets oranjes aan. Origineel he?
nee die broer van Duursma(Mark) die is afgevallen voor die italiaanse wedstrijden met het ned. team en Nederland, dat vind Eenhoorn altijd belangrijk, om iemand die er tegenaanzit in het team te behouden op deze manier voor de teamspirit. en wat belangrijker is het leerelement.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef okee6 het volgende:
Genante fout van USA weer
[..]
Dat zal Tjerk Smeets wel zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |