Anders snappen de Amerikanen het niet. Qua honkbal moeten ze nog het één en ander leren, zoals wel blijktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef popolon het volgende:
Zie je okee6, er staat 1 out , geen 1 uit.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Anders snappen de Amerikanen het niet. Qua honkbal moeten ze nog het één en ander leren, zoals wel blijkt
Gister 2 uit 4, 2 RBIquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:13 schreef dennisdotcom het volgende:
Wel fijn trouwens dat Engelhardt vandaag een beetje goed slaat (incl. grand slam) want gisteren was het 3x niks.
Aan slag was hij gister de beste Nederlander, alleen De Jong sloeg meer punten binnen. Dat ie vandaag zo'n thuisren slaat ligt meer aan de tegenstander. Cuba is heel veel beter dan dit USA.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef dennisdotcom het volgende:
Dus klopt het toch wat ik zeg? Dat het gisteren niets was? OF niet?.
Nee eenmaal. Even opgezochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Okay. Hij had als ik het me goed herinner wel 2x 3slag.
Dat zal Tjerk Smeets wel zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
Weet iemand hier toevallig wie bull-penn catcher is bij NL dit jaar? Die staat nl. niet op de line-up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |