abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 17:08:30 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40326240
We zijn weer terug uit het stadion, na de prijsuitreiking.

Wat een geweldige sfeer en wat een wedstrijd.

Na 3 innings en 6-0 voor Cuba zeiden we tegen elkaar: "Als het zo doorgaat zijn we na 7 innings alweer thuis met de mercy-rule" en toen begon Nederland echt te honkballen met goede pitches van Michiel van Kampen en vooral Dave Drayer.

Pal achter ons zat een Cubaan en voor ons een Antilliaan, die elkaar konden verstaan en die elkaar de hele wedstrijd zaten te zieken. Me helemaal rotgelachen om dat stel.

Alle individeule prijzen kwamen ok bij Nederland terecht en de prijsuitreiking was 1 groot feest.

Jammer dat we nu weer 2 jaar moeten wachten op de HHW. Maar volgend jaar pakken we dus maar een paar wedstrijdjes mee bij het WPT in het wat meer sfeerloze Neptunusstadion.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40326275
Je was, denk ik, op tv .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40326367
Beeldmateriaal komt eraan
Het was zooooooo superleuk om weer mee te maken

Het moet gewoon elk jaar hier, ook het WPT

Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk

Cuba 2e

En wat filmpjes

Golfer op weg naar huis in zijn Oranje poncho
(rechts met rugzak bluezzekind, pitcher Frank, die alle wedstrijden heeft gezien)

[ Bericht 34% gewijzigd door Blues op 30-07-2006 17:23:07 ]
pi_40326849
Honkballers verdedigen titel met succes
quote:
HAARLEM - De Nederlandse honkballers hebben de titel op de Haarlemse Honkbalweek zondag met succes verdedigd. In de finale was Oranje, net als twee jaar geleden, te sterk voor Cuba: 9-6.

De overwinning kwam moeizaam tot stand. Na de eerste helft van de derde inning stond de ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn nog met 6-0 achter. Daarna kantelde de wedstrijd op wonderbaarlijke wijze.

Revanche

Met de zege nam Nederland revanche voor de verliespartij twee dagen eerder. In een spectaculair duel was Cuba vrijdag met 11-10 te sterk. Het was voor Nederland de enige nederlaag van het toernooi. Zondag maakten Nederland en Cuba er opnieuw een boeiend duel van, al haalden beide landen niet het niveau van de eerste wedstrijd.

Nederland kon in de finale niet beschikken over Ivanon Coffie. De binnenvelder ondervond tijdens het inslaan teveel last van zijn nek en schouder. Raily Legito verving Coffie op het derde honk, Michael Duursma startte als 'korte stop', waardoor Roel Koolen net als zaterdag tegen de Verenigde Staten weer als tweede honkman fungeerde.

Omslag

Zoals verwacht begon Rob Cordemans als werper. Zonder succes, na 2/3e inning kon hij alweer vertrekken. Cuba stond toen al met 4-0 voor. Bondscoach Robert Eenhoorn bracht de jonge Nick Stuifbergen als vervanger voor Cordemans. Pas in de gelijkmakende derde slagbeurt liet Oranje voor het eerst van zich horen. Bij een achterstand van 6-0 , noteerde Roel Koolen de eerste honkslag voor Nederland. Cuba had al acht honkslagen gerealiseerd.

De rake klap van Koolen betekende wel direct de omslag in de wedstrijd. Oranje verkleinde in de derde inning de achterstand tot 6-5 en nam in de vierde inning zelfs de leiding: 7-6. Bij Oranje lukte opeens alles, bij Cuba stokte de productie. Met twee punten in de zesde en zevende inning tilde Oranje de voorsprong naar 9-6.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:38:28 #205
127004 maril
Smeetsfan
pi_40327108
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Het was zooooooo superleuk om weer mee te maken

Het moet gewoon elk jaar hier, ook het WPT
In dat stadion word elk weekeinde wel gespeeld in competietie verband ,gaan jullie daar dan nooit naar toe. ik bedoel eigenlijk vreemd dat er dan maar 500 mensen zitten had ik vanochtend begrepen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 30 juli 2006 @ 17:40:36 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40327162
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef maril het volgende:

[..]

In dat stadion word elk weekeinde wel gespeeld in competietie verband ,gaan jullie daar dan nooit naar toe. ik bedoel eigenlijk vreemd dat er dan maar 500 mensen zitten had ik vanochtend begrepen.
Als we al naar competitiewedstrijden gaan kijken is het meestal naar de eigen competitie van Frank (Bluezz haar zoon) bij zijn club in Utrecht.
Wel iets ander niveau, maar altijd wel gezellig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40327209
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:34 schreef Ambrosius het volgende:

Dit is ook verschrikkelijk natuurlijk . En dan al die gasten die compleet los gaan op de tribune op dit soort muziek.
pi_40327262
quote:

Wij zijn een beetje teletoeter supporters
Gaan elke 2 jaar naar Haarlem, zien dan veel, maar in R'dam is het gewoon niet zo gezellig, niet zo leuk... kweeniet
We kijken daar wel 1 of 2 wedstrijden hoor, maar daar blijft het meestal bij.

We zitten wel regelmatig bij mijn zoons honkbal te kijken, dat weer wel
  zondag 30 juli 2006 @ 17:44:33 #209
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40327275
quote:

[..]

Volgens mij zitten de meeste mensen die tijdens de Honkbalweek in het stadion zitten, in de weekends op de tribune bij hun eigen cluppie of staan ze zelf te coachen/spelen/etc.
pi_40327439
Het was toppie joppie!! Waar zaten de mensen hier?
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 17:53:26 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_40327491
leuke foto's. Een beetje wind en Golfer was de lucht in gevlogen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 18:53:19 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_40329136
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 juli 2006 @ 18:55:29 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40329192
Mooie foto's!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:25:35 #215
127004 maril
Smeetsfan
pi_40330004
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:32 schreef pekel het volgende:
Dirkie wordt een beetje gek van het heen en weer lopen
Dirkie is er high van

[ Bericht 2% gewijzigd door maril op 30-07-2006 20:17:29 ]
pi_40331041
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wij zijn een beetje teletoeter supporters
Gaan elke 2 jaar naar Haarlem, zien dan veel, maar in R'dam is het gewoon niet zo gezellig, niet zo leuk... kweeniet
We kijken daar wel 1 of 2 wedstrijden hoor, maar daar blijft het meestal bij.

We zitten wel regelmatig bij mijn zoons honkbal te kijken, dat weer wel
Merkte ook al dat Golfer dat zei. Wat is dat toch? Het kijkveld is 'opener', wat erg leuk is, het publiek wordt meer 'entertained', er zitten voornamelijk Nederlanders (weer eens wat anders in Rotterdam denk je dan als Rotterdammer ), maar vooral het publiek en het geluid van de omroepsters is gewoon veel beter.

Daarnaast is het scorebord mooier en kijk je zo het park in en

Het publiek blijft alleen met zn reet aan de grond geplakt. Dat is het jammere. Maar hey, dat heeft ook te maken met het feit dat ook niemand er iets aan doet om het gezellig te maken. Toen ik dat vorig jaar voor het eerst deed was er een wave die 5 keer in de rondte ging, achter elkaar door, zonder hem opnieuw in te zetten.

Maargoed, misschien is dat 'knusse' van de HHW juist meer iets voor jullie. Ik vind het 'grootstere' van WPT juist altijd zo gezellig, het komt over alsof je echt naar iets 'groots' zit te kijken.

HHW
WPT

Overigens golfer: De sfeer ís ook wel top in HHW, maar ik wil echt dat 'campingvolk' op laten tyfen uit het stadion. Ik schrok best van het feit dat ik steeds meer 'afzettingen' zie in het stadion. Dat hoort er niet thuis. Als je je eigen plekkie wilt, neem je maar een passé partout, of ga je lekker vroeg in het stadion zitten. Dat doe ik ook, en met mij duizenden andere Nederlanders. Dat gedrag kun je maar beter meteen de kop in drukken, anders weet ik hoe het er over 10 jaar uit ziet bij het honkbal, en ik vrees het voetbalgedrag bij het honkbal.
Niet dat ik niet hou van het voetbal hoor, elke keer trouw aanwezig bij Feyenoord wedstrijden, maar 'afzetgedrag', het 'ZITUHHH"-roepen, het gooien met bier naar elkaar en het knokken, daar doen we niet aan. Niet bij het honkbal.

Net als die kutkinderen die op de dug-out gaan zitten. .

Maargoed, Nederland gewonnen!

Overigens heb ik het vandaag allemaal op mn werk gevolgd. Lekker een uur eerder gekomen op mn werk (07:00), TV ingeschakeld op Nederland 2, en de afstandsbediening verstopt Mn baas kon niets anders aanzetten en ik verbood hem het geluid uit te zetten.

Heerlijk genoten van het honkbal dus.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:31:26 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40333687
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef EdwardSeepers het volgende:

.... ik vrees het voetbalgedrag bij het honkbal.
Niet dat ik niet hou van het voetbal hoor, elke keer trouw aanwezig bij Feyenoord wedstrijden, maar 'afzetgedrag', het 'ZITUHHH"-roepen, het gooien met bier naar elkaar en het knokken, daar doen we niet aan. Niet bij het honkbal.
Strookt anders niet echt met je eerdere post:
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef EdwardSeepers het volgende:

Die komt om 5 voor 7 aangelopen 'ja kankerlijer dit dat', - tuurlijk - met een ajax-shirtje aan (doelend op het feit dat het een 15 jarige snotneus is die voetbalhooligan denkt te zijn ofzo)

Uiteindelijk maar even duidelijk gemaakt dat hij GAUW moest optyfen omdat ik zn kaak anders even wat anders zou vormen dan de vorm die hij nu had, en hij is opgerot.
Had je trouwens niet moeten proberen achter de thuisplaat bij onze vaste groep die daar ook wel wat stoeltjes bezet houdt voor elkaar. Ik denk dat je de wedstrijd dan verder op de EHBO-post had kunnen volgen.

Maar goed, gelukkig heb ik nog nooit echte incidenten gezien bij het honkbalpubliek en zitten, zoals vandaag, de fanatieke Cuba-aanhanger gewoon lekker tussen de fanatieke Nederland-aanhangers en wordt er alleen af-en-toe wat verbaal over-en-weer geplaagd en geef je elkaar na afloop van de wedstrijd weer een high-five.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40334023
Zeg, als je wat wedstrijden uit de USA zou willen zien, zijn hier dan (gratis) (satelliet-)zenders te ontvangen die dat uitzenden?

[edit]
Hmmm, ik zie al http://www.nasn.com
  zondag 30 juli 2006 @ 21:48:36 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40334235
Overigens had je in Haarlem dit jaar 2 soorten passe-partouts, de gewone, waarmee je dus net zoals de dagkaarthouders, zelf een plekje op de tribunes moest zien te verkrijgen en de passe-partout op vaste zitplaats, maar dan kom je dus in dat oersaaie bobo-vak (wat meestal de wave verpest) tussen thuis en 1 te zitten, waar bijvoorbeeld ook Mart Smeets en de rest van de genodigden de hele tijd op hun reet blasé voor zich blijven uitstaren zonder iets van emotie of enthousiasme te tonen.

Mart kwam vandaag als een koning 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd binnen, ging zitten en bleef zitten (ook op de momenten dat iedereen uit zijn dak ging) en was exact 1 minuut na de wedstrijd weer verdwenen, zonder de prijsuitreiking en het feest daarna mee te maken.
Viel me erg van hem tegen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40336083
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef golfer het volgende:
Overigens had je in Haarlem dit jaar 2 soorten passe-partouts, de gewone, waarmee je dus net zoals de dagkaarthouders, zelf een plekje op de tribunes moest zien te verkrijgen en de passe-partout op vaste zitplaats, maar dan kom je dus in dat oersaaie bobo-vak (wat meestal de wave verpest) tussen thuis en 1 te zitten, waar bijvoorbeeld ook Mart Smeets en de rest van de genodigden de hele tijd op hun reet blasé voor zich blijven uitstaren zonder iets van emotie of enthousiasme te tonen.

Mart kwam vandaag als een koning 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd binnen, ging zitten en bleef zitten (ook op de momenten dat iedereen uit zijn dak ging) en was exact 1 minuut na de wedstrijd weer verdwenen, zonder de prijsuitreiking en het feest daarna mee te maken.
Waar zat die gast dan precies? Op het bovengedeelte of het benedengedeelte? Ik zag 5 plaatsen van die plaatsen af (boven).
  zondag 30 juli 2006 @ 22:43:36 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40336298
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef dennisdotcom het volgende:

Waar zat die gast dan precies? Op het bovengedeelte of het benedengedeelte? Ik zag 5 plaatsen van die plaatsen af (boven).
Benedengedeelte was voor de VIPS en bobo's. Hij dat dus op de eerste rij vooraan beneden.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 juli 2006 @ 22:44:29 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_40336338
quote:

Mart zal niet snel uit zijn dak gaan hij houd helemaal niet van oranjegewoel en waves ect ect en zeker niet die muziek van Konijntje , sesamstraat ect ect, hij komt vw het honkbal en evt naar zijn zoon., trouwens he gezien dat hij bij regen zijn vrouw hielp met het plastic.
pi_40336400
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef maril het volgende:

Mart zal niet snel uit zijn dak gaan hij houd helemaal niet van oranjegewoel en waves ect ect en zeker niet die muziek van Konijntje , sesamstraat ect ect, hij komt vw het honkbal en evt naar zijn zoon., trouwens he gezien dat hij bij regen zijn vrouw hielp met het plastic.

Het lijkt wel een mens

Die konijnennummers en andre hazes en meer meedeiners hoeft voor mij ook niet zo, en er is echt een toename van dat soort liedjes helaas ...
  zondag 30 juli 2006 @ 22:47:48 #224
127004 maril
Smeetsfan
pi_40336474
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het lijkt wel een mens

Die konijnennummers en andre hazes en meer meedeiners hoeft voor mij ook niet zo, en er is echt een toename van dat soort liedjes helaas ...
hij werd zelf nat
  zondag 30 juli 2006 @ 22:59:04 #225
127004 maril
Smeetsfan
pi_40336871
Trouwens wat ik positief van de week vond was een vrouwelijke verslaggeefster bij Radio honkbalweek waar zou ze de rest van het jaar te bewonderen zijn Laura was haar naam
ze deed het goed.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:01:10 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40336943
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef maril het volgende:
Trouwens wat ik positief van de week vond was een vrouwelijke verslaggeefster bij Radio honkbalweek waar zou ze de rest van het jaar te bewonderen zijn Laura was haar naam
ze deed het goed.
Ja, zij en haar mannelijke collega waren tijdens de live-verslagen van de wedstrijden prima en deskundig genoeg om lekker naar te luisteren.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 juli 2006 @ 23:06:01 #227
127004 maril
Smeetsfan
pi_40337101
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, zij en haar mannelijke collega waren tijdens de live-verslagen van de wedstrijden prima en deskundig genoeg om lekker naar te luisteren.
T gaat mij erom dat er dus een kundige vrouw rondloopt die ergens verstopt in haarlem haar werk doet terwijl ik denk NOS, Talpa ect ect grijp jullie kans neem deze vrouw aan want erzijn toch al zo weinig vrouwlijkesportverslaggeefsters
  zondag 30 juli 2006 @ 23:30:20 #228
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40338010
quote:
Volgensmij is dat niet nieuw hoor. Twee jaar geleden kon je ook al passe-partouts met vaste zitplaats kopen en gewone dagkaarten ook.
Mij niet gezien trouwens, ze zijn veel duurder en je zit echt in het saaiste vak dat er maar is.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:44:37 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40338554
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Jojogirl het volgende:

Mij niet gezien trouwens, ze zijn veel duurder en je zit echt in het saaiste vak dat er maar is.
Idem hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40339522
Waren er dit jaar nog outfield plaatsen? Heb daar vroeger wel gestaan toen het bijna uitverkocht was, zelfs een keer achter de staanplaatsen toen het uitverkocht was
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 31 juli 2006 @ 01:34:50 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40341200
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:18 schreef raptorix het volgende:
Waren er dit jaar nog outfield plaatsen? Heb daar vroeger wel gestaan toen het bijna uitverkocht was, zelfs een keer achter de staanplaatsen toen het uitverkocht was
Als je met outfield de verlengde tribunes naast 1e en 3e honk bedoelt, ja.
Als je ermee bedoelt tussen 2 en 3, nee.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 juli 2006 @ 01:36:54 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40341256
Net nog even voor het eerst de TV-beelden van die laatste pitch bekeken.
Wat was die bal wijd, terwijl ie slag werd gegeven.

maar de hoofdscheids, die overigens prima was, was blijkbaar toch een beetje onder de indruk van ons gebrul met "strike" achter hem.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40341653
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je met outfield de verlengde tribunes naast 1e en 3e honk bedoelt, ja.
Als je ermee bedoelt tussen 2 en 3, nee.
Nee bedoel dus echt de staanplaatsen bij de outfield hekken
  maandag 31 juli 2006 @ 02:09:53 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40341689
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:05 schreef raptorix het volgende:

Nee bedoel dus echt de staanplaatsen bij de outfield hekken
Er staan al jaren geen hekken meer, het is een hoge blauwe plastic wand daar tegenwoordig.
Als je daarachter staat zie je dus niets.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40341695
Ah ok
  maandag 31 juli 2006 @ 13:24:09 #236
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_40350296
quote:

[..]

Ik ga bijna altijd naar Kinheim tegen de Pirates.
Valt altijd weer op dat het stadion slecht bezet is bij competitieduels.
Sportieve inbreng
  maandag 31 juli 2006 @ 14:26:58 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_40352279
Fantastische prestatie van het Nederlands team, en ongelofelijk dat deze sport nog steeds zo weinig aandacht krijgt in de nederlandse pers. Nederland is al jaren het beste honkballand van Europa, en staat ook op het wereldtoneel zijn mannetje. Weet er trouwens iemand of aan dit toernooi ook in de VS enige aandacht is besteed ? Of telt daar alleen de MLB maar ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40352799
Ben ik het mee eens Hathor, ik zit zelf ook op honkbal dus baal er natuurlijk ook van dat er bijna nooit wat te zien is.. er mag zeker meer aandacht aan worden besteed, jammergenoeg gebeurd dat nog steeds niet.
Zo niet.. dan toch!
  maandag 31 juli 2006 @ 15:18:56 #239
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_40353726
Iemand deze site al gezien?:

http://www.fotorondleidin(...)nedcubavolkslied.htm

Kan je jezelf zoeken op de tribune
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 31 juli 2006 @ 15:24:40 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40353891
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:18 schreef Againzender het volgende:
Iemand deze site al gezien?:

http://www.fotorondleidin(...)nedcubavolkslied.htm

Kan je jezelf zoeken op de tribune
Geinig!

Ik heb ons al gespot daar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40353992
Zeg eens aan welke kant jullie zaten Golfer

Staat Bluezz half achter een paal?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 31 juli 2006 @ 15:33:51 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40354170
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef dndiek het volgende:
Zeg eens aan welke kant jullie zaten Golfer

Staat Bluezz half achter een paal?
Achter thuis iets naar rechts en inderdaad staat Bluezz half achter een paal. Ik in oranje shirt met jiskefetlogo.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 juli 2006 @ 15:34:29 #243
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40354192
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef Hathor het volgende:
Fantastische prestatie van het Nederlands team, en ongelofelijk dat deze sport nog steeds zo weinig aandacht krijgt in de nederlandse pers. Nederland is al jaren het beste honkballand van Europa, en staat ook op het wereldtoneel zijn mannetje. Weet er trouwens iemand of aan dit toernooi ook in de VS enige aandacht is besteed ? Of telt daar alleen de MLB maar ?
In de US telt echt alleen maar de MLB. Aan het WK werd vorig jaar ook maar weinig aandacht besteed. Aan de World Baseball Classic werd juist wel weer aandacht besteed, maar dat werd dan ook weer georganiseerd door de MLB.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:35:52 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40354232
Ik zie jullie niet.
Oh jawel, iets verder naar rechts.
pi_40354241
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Achter thuis iets naar rechts en inderdaad staat Bluezz half achter een paal. Ik in oranje shirt met jiskefetlogo.
Ok dan hadden jullie mooie plaatsen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 31 juli 2006 @ 15:36:45 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40354253
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie jullie niet.
Oh jawel, iets verder naar rechts.
Boven Percy Insenia inzoomen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 juli 2006 @ 15:39:45 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_40354338
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef Eilanden het volgende:

[..]

In de US telt echt alleen maar de MLB. Aan het WK werd vorig jaar ook maar weinig aandacht besteed. Aan de World Baseball Classic werd juist wel weer aandacht besteed, maar dat werd dan ook weer georganiseerd door de MLB.
Dus dat het door hen afgevaardigde team door Nederland afgedroogd werd boeit helemaal niemand daar ? Het zijn toch de jongens van de toekomst, of zit ik er nu helemaal naast ?
pi_40354346
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:36 schreef golfer het volgende:

Percy Insenia
Aarghhh, wat is het toch een QTPI
  maandag 31 juli 2006 @ 15:40:22 #249
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_40354356
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Aha, gespot

Mijn collega kwam vanochtend met die site aanzetten, erg grappig
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_40354397
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:

Aha, gespot

Mijn collega kwam vanochtend met die site aanzetten, erg grappig
Hele leuke site
Erg duidelijk ook zeg, met inzoomen

Op 28 juli staan we er lachend op trouwens
Ong. zelfde plekje.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:42:52 #251
26251 Eilanden
pi_40354437
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus dat het door hen afgevaardigde team door Nederland afgedroogd werd boeit helemaal niemand daar ? Het zijn toch de jongens van de toekomst, of zit ik er nu helemaal naast ?
Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezien
pi_40354530
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:42 schreef Eilanden het volgende:

Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezien
Dan zie je een geheel andere wedstrijd ja
  maandag 31 juli 2006 @ 15:56:37 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_40354808
Toch wel jammer dat door die MLB veel landen nooit met hun sterkste team komen opzetten, geeft een beetje een scheef beeld van de werkelijke krachtverhoudingen. Aan de andere kant zouden de Amerikanen ook eens hun grote bek kunnen waarmaken, ze lopen altijd te roepen dat zij de beste honkballers ter wereld zijn, maar als ze het nooit komen bewijzen, kunnen ze roepen wat ze willen, das dan gewoon allemaal gelul. Als je in de NBA kampioen word, ben je automatisch wereldkampioen, maar de laatste paar grote toernooien, inclusief de olympische spelen, hebben aangetoond dat Amerika al lang niet meer zo dominant is dan ze vroeger waren. Met een team volledig uit NBA sterren opgebouwd, zijn ze nu al 2 keer op rij gigantisch door de mand gevallen, en dat zou natuurlijk ook met hun honkballers kunnen gebeuren.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:07:19 #254
26251 Eilanden
pi_40355071
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Hathor het volgende:
Toch wel jammer dat door die MLB veel landen nooit met hun sterkste team komen opzetten, geeft een beetje een scheef beeld van de werkelijke krachtverhoudingen. Aan de andere kant zouden de Amerikanen ook eens hun grote bek kunnen waarmaken, ze lopen altijd te roepen dat zij de beste honkballers ter wereld zijn, maar als ze het nooit komen bewijzen, kunnen ze roepen wat ze willen, das dan gewoon allemaal gelul. Als je in de NBA kampioen word, ben je automatisch wereldkampioen, maar de laatste paar grote toernooien, inclusief de olympische spelen, hebben aangetoond dat Amerika al lang niet meer zo dominant is dan ze vroeger waren. Met een team volledig uit NBA sterren opgebouwd, zijn ze nu al 2 keer op rij gigantisch door de mand gevallen, en dat zou natuurlijk ook met hun honkballers kunnen gebeuren.
Dat is al deels gebeurd, omdat Japan de WBC won. Cuba werd tweede, Korea derde en de Dominicaanse Republiek vierde. Geen USA dus.

Toch ben ik voorstander ervan om de beste spelers aan het werk te zien. Bij het WK voetbal zie je ook Zidane en Ronaldinho en niet de amateurs van FC Hup Vooruit.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:18:10 #255
117098 Hathor
Effe niet
pi_40355355
Ik heb daar helemaal niks van meegekregen van dat WBC, wie speelden er namens Amerika ?

Edit: laat maar, ik heb effe gegoogled. Echt niet de minste namen die ik daar tegen kwam.
pi_40364321
Mjah men moet gewoon accepteren dat in Amerika het beste honkbal gespeeld word, met name omdat alle grote vissen daar gaan spelen, toch ben ik zeer benieuwd als Cuba en Amerika hun sterkste team neerzetten wie er dan gaat winnen, en ook Japan, en Korea acht ik kansen toe om te winnen.
Ik ben in jaren 80 veel naar de honkbalweek geweest, en toen was ik met name onder indruk van teams als Chines Taipa, wat een techniek die pitchers!
  maandag 31 juli 2006 @ 21:15:20 #257
26251 Eilanden
pi_40364585
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef raptorix het volgende:
Mjah men moet gewoon accepteren dat in Amerika het beste honkbal gespeeld word, met name omdat alle grote vissen daar gaan spelen, toch ben ik zeer benieuwd als Cuba en Amerika hun sterkste team neerzetten wie er dan gaat winnen, en ook Japan, en Korea acht ik kansen toe om te winnen.
Ik ben in jaren 80 veel naar de honkbalweek geweest, en toen was ik met name onder indruk van teams als Chines Taipa, wat een techniek die pitchers!
Bij sommige teams, zoals USA, Dominicaanse Republiek en Puerto Rico maakt het echt een verschil of de MLB'ers erbij zitten. De Aziaten spelen inderdaad ook honkbal op een hoog niveau
pi_40368296
True zal voor mij echt een droom zijn als ik een keer alle toplanden tegen elkaar mag zien spelen op hun hoogste niveau, maar helaas ben ik bang dat dat een droom blijft. Mag mezelf trouwens gelukkig prijzen, dat ik kan zeggen dat ik destijds in een team zat met absolute talenten, ongeveer 5 jongens hebben de nederlandse top gehaald, en 1 zelfs het amerikaanse profesionele honkbal.
Heb nog 1 jaar training gehad van Craig Mc Guiness, die rooky of the year is geweest in america als ik me niet vergis, wat een uitstraling had die vent! Geen gelul met fairplay, op me eerste training leerde ik hoe je een honkman met een schaar onderuit kon sliden, zodat ie niet de double kon maken, in nederland zou je dat vuil spel noemen, maar in amerika noem je dat gewoon profesioneel.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:06:36 #259
26251 Eilanden
pi_40368984
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd met wie je in een team zat
pi_40381000
Onder andere bij Martin van der Weiden en Raymond Hofer, rest van namen kan ik zo gauw niet opkomen, maar was echt een goed team, helaas speel je met honkbal in de jeugd elk jaar tegen zelfde teams, en geen tegenstand is niet leuk, enige team wat leuk om tegen te spelen was de Petrols uit Purmerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')