Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus dat het door hen afgevaardigde team door Nederland afgedroogd werd boeit helemaal niemand daar ? Het zijn toch de jongens van de toekomst, of zit ik er nu helemaal naast ?
Dan zie je een geheel andere wedstrijd jaquote:Op maandag 31 juli 2006 15:42 schreef Eilanden het volgende:
Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezien
Dat is al deels gebeurd, omdat Japan de WBC won. Cuba werd tweede, Korea derde en de Dominicaanse Republiek vierde. Geen USA dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Hathor het volgende:
Toch wel jammer dat door die MLB veel landen nooit met hun sterkste team komen opzetten, geeft een beetje een scheef beeld van de werkelijke krachtverhoudingen. Aan de andere kant zouden de Amerikanen ook eens hun grote bek kunnen waarmaken, ze lopen altijd te roepen dat zij de beste honkballers ter wereld zijn, maar als ze het nooit komen bewijzen, kunnen ze roepen wat ze willen, das dan gewoon allemaal gelul. Als je in de NBA kampioen word, ben je automatisch wereldkampioen, maar de laatste paar grote toernooien, inclusief de olympische spelen, hebben aangetoond dat Amerika al lang niet meer zo dominant is dan ze vroeger waren. Met een team volledig uit NBA sterren opgebouwd, zijn ze nu al 2 keer op rij gigantisch door de mand gevallen, en dat zou natuurlijk ook met hun honkballers kunnen gebeuren.
Bij sommige teams, zoals USA, Dominicaanse Republiek en Puerto Rico maakt het echt een verschil of de MLB'ers erbij zitten. De Aziaten spelen inderdaad ook honkbal op een hoog niveauquote:Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef raptorix het volgende:
Mjah men moet gewoon accepteren dat in Amerika het beste honkbal gespeeld word, met name omdat alle grote vissen daar gaan spelen, toch ben ik zeer benieuwd als Cuba en Amerika hun sterkste team neerzetten wie er dan gaat winnen, en ook Japan, en Korea acht ik kansen toe om te winnen.
Ik ben in jaren 80 veel naar de honkbalweek geweest, en toen was ik met name onder indruk van teams als Chines Taipa, wat een techniek die pitchers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |