abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 15:42:52 #251
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40354437
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus dat het door hen afgevaardigde team door Nederland afgedroogd werd boeit helemaal niemand daar ? Het zijn toch de jongens van de toekomst, of zit ik er nu helemaal naast ?
Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezien
pi_40354530
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:42 schreef Eilanden het volgende:

Het US-team bestaat uit spelers die uit de lagere divisies komen. Daar zitten echt geen MLB-talenten bij. En met of zonder die spelers maakt echt wel uit hebben we op de World Baseball Classic gezien
Dan zie je een geheel andere wedstrijd ja
  maandag 31 juli 2006 @ 15:56:37 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_40354808
Toch wel jammer dat door die MLB veel landen nooit met hun sterkste team komen opzetten, geeft een beetje een scheef beeld van de werkelijke krachtverhoudingen. Aan de andere kant zouden de Amerikanen ook eens hun grote bek kunnen waarmaken, ze lopen altijd te roepen dat zij de beste honkballers ter wereld zijn, maar als ze het nooit komen bewijzen, kunnen ze roepen wat ze willen, das dan gewoon allemaal gelul. Als je in de NBA kampioen word, ben je automatisch wereldkampioen, maar de laatste paar grote toernooien, inclusief de olympische spelen, hebben aangetoond dat Amerika al lang niet meer zo dominant is dan ze vroeger waren. Met een team volledig uit NBA sterren opgebouwd, zijn ze nu al 2 keer op rij gigantisch door de mand gevallen, en dat zou natuurlijk ook met hun honkballers kunnen gebeuren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:07:19 #254
26251 Eilanden
pi_40355071
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Hathor het volgende:
Toch wel jammer dat door die MLB veel landen nooit met hun sterkste team komen opzetten, geeft een beetje een scheef beeld van de werkelijke krachtverhoudingen. Aan de andere kant zouden de Amerikanen ook eens hun grote bek kunnen waarmaken, ze lopen altijd te roepen dat zij de beste honkballers ter wereld zijn, maar als ze het nooit komen bewijzen, kunnen ze roepen wat ze willen, das dan gewoon allemaal gelul. Als je in de NBA kampioen word, ben je automatisch wereldkampioen, maar de laatste paar grote toernooien, inclusief de olympische spelen, hebben aangetoond dat Amerika al lang niet meer zo dominant is dan ze vroeger waren. Met een team volledig uit NBA sterren opgebouwd, zijn ze nu al 2 keer op rij gigantisch door de mand gevallen, en dat zou natuurlijk ook met hun honkballers kunnen gebeuren.
Dat is al deels gebeurd, omdat Japan de WBC won. Cuba werd tweede, Korea derde en de Dominicaanse Republiek vierde. Geen USA dus.

Toch ben ik voorstander ervan om de beste spelers aan het werk te zien. Bij het WK voetbal zie je ook Zidane en Ronaldinho en niet de amateurs van FC Hup Vooruit.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:18:10 #255
117098 Hathor
Effe niet
pi_40355355
Ik heb daar helemaal niks van meegekregen van dat WBC, wie speelden er namens Amerika ?

Edit: laat maar, ik heb effe gegoogled. Echt niet de minste namen die ik daar tegen kwam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40364321
Mjah men moet gewoon accepteren dat in Amerika het beste honkbal gespeeld word, met name omdat alle grote vissen daar gaan spelen, toch ben ik zeer benieuwd als Cuba en Amerika hun sterkste team neerzetten wie er dan gaat winnen, en ook Japan, en Korea acht ik kansen toe om te winnen.
Ik ben in jaren 80 veel naar de honkbalweek geweest, en toen was ik met name onder indruk van teams als Chines Taipa, wat een techniek die pitchers!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 31 juli 2006 @ 21:15:20 #257
26251 Eilanden
pi_40364585
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef raptorix het volgende:
Mjah men moet gewoon accepteren dat in Amerika het beste honkbal gespeeld word, met name omdat alle grote vissen daar gaan spelen, toch ben ik zeer benieuwd als Cuba en Amerika hun sterkste team neerzetten wie er dan gaat winnen, en ook Japan, en Korea acht ik kansen toe om te winnen.
Ik ben in jaren 80 veel naar de honkbalweek geweest, en toen was ik met name onder indruk van teams als Chines Taipa, wat een techniek die pitchers!
Bij sommige teams, zoals USA, Dominicaanse Republiek en Puerto Rico maakt het echt een verschil of de MLB'ers erbij zitten. De Aziaten spelen inderdaad ook honkbal op een hoog niveau
pi_40368296
True zal voor mij echt een droom zijn als ik een keer alle toplanden tegen elkaar mag zien spelen op hun hoogste niveau, maar helaas ben ik bang dat dat een droom blijft. Mag mezelf trouwens gelukkig prijzen, dat ik kan zeggen dat ik destijds in een team zat met absolute talenten, ongeveer 5 jongens hebben de nederlandse top gehaald, en 1 zelfs het amerikaanse profesionele honkbal.
Heb nog 1 jaar training gehad van Craig Mc Guiness, die rooky of the year is geweest in america als ik me niet vergis, wat een uitstraling had die vent! Geen gelul met fairplay, op me eerste training leerde ik hoe je een honkman met een schaar onderuit kon sliden, zodat ie niet de double kon maken, in nederland zou je dat vuil spel noemen, maar in amerika noem je dat gewoon profesioneel.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:06:36 #259
26251 Eilanden
pi_40368984
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd met wie je in een team zat
pi_40381000
Onder andere bij Martin van der Weiden en Raymond Hofer, rest van namen kan ik zo gauw niet opkomen, maar was echt een goed team, helaas speel je met honkbal in de jeugd elk jaar tegen zelfde teams, en geen tegenstand is niet leuk, enige team wat leuk om tegen te spelen was de Petrols uit Purmerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')