Dat nooit!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of je wordt volledig gehyped, zoals Star Wars, en kan daardoor alleen nog maar tegenvallen als je na lange tijd weer terugkomt![]()
![]()
Ssst!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:55 schreef Ovidius het volgende:
En raad eens waar Bupa naar toe gaat? Naar België!![]()
Omg, de ironie!En zij allemaal: 'Fijne vakantie
'.
Dit is goud waard.![]()
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:57 schreef PeRi het volgende:
Niks mis met België.
Fuck yeah!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssst!![]()
!
Mijn lapo in dit of het volgende topic is van een nóg grotere klasse!
En Dizer ook niet meer, nu hij twee verschillende adressen heeft. Eén in België van jou en eentje van mij in Nederland!quote:
Ja!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Fuck yeah!Daar zit ik al twee dagen op te wachten, toch?
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Dizer ook niet meer, nu hij twee verschillende adressen heeft. Eén in België van jou en eentje van mij in Nederland!![]()
![]()
Ene MD bood ze aan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
!! Hoe kom jij eigenlijk aan die Belgische vrienden?
![]()
Dat heb ik altijd met van die verhalen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Hoge verwachtingen scheppen is níét tof!De afgang kan daardoor alleen maar groter worden!
Maar, hey. Ik zal niet falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Odysseuzzz op 27-07-2006 19:17:14 (even een PI toevoegen) ]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:PI's zijn oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'imagination au pouvoir!
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.quote:
Haha, Hoi Ovy/Ovi wil jij dat je leven net zo'n hel wordt als dat van Zhenar, of zo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Ovydeuzzz het volgende:
[..]
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Ovydeuzzz het volgende:
[..]
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.![]()
Nha, we kunnen we heel even baggeren speciaal voor Bupa?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik nou mijn LaPo in dít topic posten?
Ik had verwacht dat ik mijn LaPo zou kunnen posten als FiPo. Whehe.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Wie herkent de personen op deze foto?
Is dit niet van de laatste SHO-meet?
O, rellen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Met niveau, Ody. Met niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |