Lees effe je MSN Abelton..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef ableton het volgende:
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Kwa financiën het liefst natuurlijk: ervaring voor fotograaf = ervaring voor model ,en anders moet diegene het maar even hebben over vergoedingen enzo
Ik heb hier een paar foto's, en als ik als portret newb, het al een beetje kan moet er wel wat mooiers van te maken zijn![]()
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft een fotograaf aan haar op het gebied van ervaring? Niks toch? Of zoek je een beginnende fotograaf.quote:ervaring voor fotograaf = ervaring voor model
Tis gewoon voor fotografen hier, aangezien ik hier wel een aantal mensen weet die willen oefenen met modellen. Vandaar, je kan elkaar aardig helpen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:32 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Wat heeft een fotograaf aan haar op het gebied van ervaring? Niks toch? Of zoek je een beginnende fotograaf.
In Harlingen (toch redelijk in de buurt van Groningen) zit deze (en zoekt modellen): http://www.sipke-foto.nl/Home/NL_Home.html
ok, ik dacht dat je iets professioneels zocht waardoor ze ook werk kan vinden. Via deze fotograaf in Harlingen kan ze wel werk krijgen, maar het is natuurlijk nog niks vergeleken met de professionele fotografen in de randstad (maar misschien een idee om te gaan doen als het bevalt).quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef ableton het volgende:
Tis gewoon voor fotografen hier, aangezien ik hier wel een aantal mensen weet die willen oefenen met modellen. Vandaar, je kan elkaar aardig helpen.
*agreequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef thaleia het volgende:
Je zou niet zeggen dat de eerste foto en die kleurenfoto's hetzelfde meisje zijnIk geef veruit de voorkeur aan de eerste foto en ik zou aanraden in die richting verder te gaan als er nog meer foto's gemaakt gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |