maarruuuh je hebt er last van?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Razor21 het volgende:
Geef ze een nekschot![]()
![]()
Weet niet wie er mee gekomen is hier, maar er lopen dagelijks met het mooie weer enkele mensen (vrouwen / mannen) op blote voeten rond![]()
![]()
Doe normaal smerige VOETJOSTI![]()
![]()
Zal me baas anders even inlichten....dan maar de NSBér maakt mij niets uit.
Je begeeft namelijk gewoon op je werk, daar dien je normaal te doen. Met je stinkende kenker zweetpoten![]()
![]()
Ik hoop dat er een Hummer H2 op je blote poten valt smerig mens![]()
Ja ik erger me er aan...ik vind (teen)slippers al erg genoeg op je werk...quote:
De secretaresse zit een de baas z`n tenen te zuigen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
En ik hoop dat je baas ook met blote voeten zit...
Wat zit jij je aan te stellen? enne.. ik heb gewoon mijn schoenen aan..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Weet niet wie er mee gekomen is hier, maar er lopen dagelijks met het mooie weer enkele mensen (vrouwen / mannen) op blote voeten rond![]()
![]()
![]()
Je begeeft namelijk gewoon op je werk, daar dien je normaal te doen. Met je stinkende kenker zweetpoten![]()
![]()
Maar waarom erger je je eraan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ik erger me er aan...ik vind (teen)slippers al erg genoeg op je werk...![]()
+2 Scherp hoor Alicey...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
Als je zou werken, waar je ook voor betaald wordt, zou het je niet eens opvallen.
Ik dacht ook meteen aan al die voet fetisjhten Enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef frankium het volgende:
[..]
De secretaresse zit een de baas z`n tenen te zuigen.
Ik stoor me er gewoon aan je zit niet thuis..Lijkt wel of jullie het heel normaal vinden....quote:
Ja maar waarom stoor je je eraan, er moet toch een reden voor zijn..gewoon je eraan storen is geen argument..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gewoon aan je zit niet thuis..Lijkt wel of jullie het heel normaal vinden....![]()
Sommige mensen hebben een voetenfobie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef denka het volgende:
[..]
Ja maar waarom stoor je je eraan, er moet toch een reden voor zijn..gewoon je eraan storen is geen argument..
Ga er geen eens op in...je bent op je werk en dan kun je best fatsoenelijk voor de dag komen....ben ik nu weer de enige op Fok die dit vind?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef denka het volgende:
[..]
Ja maar waarom stoor je je eraan, er moet toch een reden voor zijn..gewoon je eraan storen is geen argument..
Helpdesk is iets anders dan een mediamarktquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga er geen eens op in...je bent op je werk en dan kun je best fatsoenelijk voor de dag komen....ben ik nu weer de enige op Fok die dit vind?
Weet je wat pas gaat stinken: Sokken en schoenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je weet eigenlijk niet waarom het je stoort..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga er geen eens op in...je bent op je werk en dan kun je best fatsoenelijk voor de dag komen....ben ik nu weer de enige op Fok die dit vind?
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
-knip-....ben ik nu weer de enige op Fok die dit vind?
Ik heb het niet warm hier regent het in Amsterdam en is denk een graad of 5 afgekoeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef AntiSh0x het volgende:
Blote voeten ownen, jij krijgt lekker zweetvoeten en hebt het warm TS... Ik heb tenminste Geox schoenen waar ik niet voor hoef te betalenEn bovendien, wie kijkt er nou naar je voeten?
Maarruhh je hebt niet veel te doen op je werk?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef Razor21 het volgende:
We mogen ons wel aan een BURGA storen op Fok, maar aan blote voeten op je werk is een taboe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |