Ook deze moet even op herhaling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik grapjurk nietHet zijn allemaal stuk voor stuk moordwijven met een relaxte kijk op dingen, daar hou ik van
Kasta verwijt me dat ik mezelf in een slachtofferrol wentel en ik houd aan de hand van een metafoor met een alcoholist vol dat ik dat toch echt niet doe. Ik ben noch een onverbeterlijke kneus, noch een slachtoffer dat eeuwig en altijd met de afwijking te koop loopt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ook deze moet even op herhaling.
Wat is dat trouwens nu weer voor gedoe met quotes, alcoholisme en verschillende types? Heb er maar weer overheen gelezen
Nee hoor, je had het ook gewoon kunnen negeren; Ik kan me niemand herinneren die je een pistool op je hoofd zette...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Nee, niemand vroeg mij ernaar inderdaad, omdat niemand wist dat ik autisme had. Niemand had mij dus ook kunnen vragen of ik autisme uit wilde leggen. Wat je wel zag, is dat niemand begreep waarom ik zo obsessief deed. Het resultaat was een enorm gegil en gekrijs van jewelste dat ik jou zou willen neuken.
Nu heb ik net zoals jij de eigenschap dat ik iets recht wil zetten als mensen ongelijk hebben. Je zult dan vast ook wel de volgende gedachte herkennen: "nee jongens, jullie zitten er allemaal naast, ik ga eens haarfijn uitleggen wat wel juist is". Dat mondde uit op een uitleg die weer niemand begreep. Er werd nog steeds gejoeld dat ik jou zou willen neuken. Toen heb ik toch echt moeten zeggen dat de obsessie veroorzaakt werd door autisme.
Oftewel, weer een verwijt dat achteraf grotendeels onzin blijk te zijnquote:Dan ben je dus niet zo wanhopig als ik dacht. Maar de rest van het verwijt zie je wel terecht, met andere woorden, je kunt zeer slecht tegen kritiek?
Ik ben niet zo dol op die metaforen van jou en jij als autist zou toch moeten weten dat je het beter concreet kunt houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta verwijt me dat ik mezelf in een slachtofferrol wentel en ik houd aan de hand van een metafoor met een alcoholist vol dat ik dat toch echt niet doe. Ik ben noch een onverbeterlijke kneus, noch een slachtoffer dat eeuwig en altijd met de afwijking te koop loopt.
Voel je toch eens niet zo aangevallen. Je hoeft niet overal op in te gaan.quote:Ja, ik heb het er in deze thread uitgebreid over gehad, maar normaal geef ik geen kik over mijn autisme. Je kunt mijn postgeschiedenis erop nakijken: in 80% a 90% van mijn posts heb ik niet gezegd dat ik autisme heb (en eigenlijk geloof ik dat ik dat percentage onderschat). Ook zeg ik het irl vrijwel nooit en wordt me zelfs verweten dat ik het ook niet zeg wanneer het wel nodig is.
Ik kap er ook maar weermee nadat er weer tig andere types uit de hoed getrokken worden, "ze het weer anders bedoelde" en ik "haar verkeerd begrijp"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
Wat is dat trouwens nu weer voor gedoe met quotes, alcoholisme en verschillende types? Heb er maar weer overheen gelezen
Hé, surprise, in real life boeit het niemand ene reet... And guess what hier ook niet, hetgeen je notabene herhaaldelijk wordt verteld... En toch blijf je er maar over doorblaten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Ja, ik heb het er in deze thread uitgebreid over gehad, maar normaal geef ik geen kik over mijn autisme. Je kunt mijn postgeschiedenis erop nakijken: in 80% a 90% van mijn posts heb ik niet gezegd dat ik autisme heb (en eigenlijk geloof ik dat ik dat percentage onderschat). Ook zeg ik het irl vrijwel nooit en wordt me zelfs verweten dat ik het ook niet zeg wanneer het wel nodig is.
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het ook gewoon kunnen negeren; Ik kan me niemand herinneren die je een pistool op je hoofd zette...
Ik geef graag uitleg over iets wat niet vaak voorkomt en derhalve slecht begrepen wordt. Zo word ik zelf ook beter begrepen en leren mensen me beter kennen.quote:Maar ja, je praat nu eenmaal graag over je autisme...
Nee.quote:En dat wordt weer veroorzáákt door je autisme, etc. etc.
Ik doe liever alsof ik normaal ben ja. Maar als al is gebleken dat dat niet zo is, heeft het geen zin om nog langer me van de domme te houden en kan ik beter uitleg geven over mijn gedrag, anders word ik niet begrepen.quote:En maar blijven beweren dat je er eigenlijk helemaal niet graag over begint of praat.
Je overdrijft wederomquote:Oftewel, weer een verwijt dat achteraf grotendeels onzin blijk te zijn.
Ik zei dat je zeer slecht tegen kritiek kunt. Je kunt zelfs zodanig slecht tegen kritiek, dat het een kenmerk is van narcisme. Je bent dan ook een narcist. Weet je, jij bent zelfs erger dan het type 1 wat zegt "waarom niet?". Nummer 1 erkent namelijk wat hij doet, terwijl jij blijft vervallen in ontkenning. Maar helaas is ook dat een kenmerk van een narcist.quote:En hé, verrassing, iedereen kan slecht tegen kritiek... Maar ik ga er alleen op een dusdanige manier mee om als het nergens op gebaseerd is.
Kasta begrijpt metaforen vaak beter dan een concrete boodschap. Een succesvolle goede metafoor heeft meer succes dan een droge uitleg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef Xennia het volgende:
Ik ben niet zo dol op die metaforen van jou en jij als autist zou toch moeten weten dat je het beter concreet kunt houden.
Ik wil graag mijn gelijk krijgenquote:Voel je toch eens niet zo aangevallen. Je hoeft niet overal op in te gaan.
Je begrijpt me anders ook steeds verkeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kap er ook maar weermee nadat er weer tig andere types uit de hoed getrokken worden, "ze het weer anders bedoelde" en ik "haar verkeerd begrijp".
Dat is echt geen reden voor een slotje hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.
Nou nee, dan waren ze gestopt... Net zoals belletje trekken niet leuk is als er niemand naar de deur toekomt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.
Heeft iemand in het topic aangegeven je beter te willen leren kennen dan?quote:Ik geef graag uitleg over iets wat niet vaak voorkomt en derhalve slecht begrepen wordt. Zo word ik zelf ook beter begrepen en leren mensen me beter kennen.
Jij vond zélf als enige dat dat al gebleken was...quote:Ik doe liever alsof ik normaal ben ja. Maar als al is gebleken dat dat niet zo is, heeft het geen zin om nog langer me van de domme te houden en kan ik beter uitleg geven over mijn gedrag, anders word ik niet begrepen.
Nou nee, jij verwijt wederom dingen die je niet kunt onderbouwen of waar je op terugkomt zonder excuses.quote:Je overdrijft wederom
Ah tof, nieuwe verwijtenquote:Ik zei dat je zeer slecht tegen kritiek kunt. Je kunt zelfs zodanig slecht tegen kritiek, dat het een kenmerk is van narcisme. Je bent dan ook een narcist. Weet je, jij bent zelfs erger dan het type 1 wat zegt "waarom niet?". Nummer 1 erkent namelijk wat hij doet, terwijl jij blijft vervallen in ontkenning. Maar helaas is ook dat een kenmerk van een narcist.
Noem je nou alle vrouwen autisten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.
Dat is niet waar. Er zijn irl zeer veel mensen geweest die graag wilden weten waarom ik me toch zo merkwaardig gedroeg. Onder die mensen vielen vele leraren en docenten die ook echt moesten weten dat ik autisme had, anders konden zij me niet goed onderwijzen en me ook niet ondersteunen in de klas (ik had geen vrienden en daar maakten zij zich zorgen over).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé, surprise, in real life boeit het niemand ene reet...
Door jou ja. 1 andere heeft al aangegeven dat het hem juist wel boeit.quote:And guess what hier ook niet, hetgeen je notabene herhaaldelijk wordt verteld...
Laat daar nu net je probleem liggen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Een succesvolle goede metafoor heeft meer succes dan een droge uitleg.
Gaat lastig worden als je zelf notabene al aangeeft iets niet goed uit te kunnen leggen...quote:Ik wil graag mijn gelijk krijgen
Ik had inderdaad ook gewoon er niet op in kunnen gaan. Maar dat is dus onderdeel van het probleem, zo ben ik nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is echt geen reden voor een slotje hoor.
Er kraaide geen haan naar je autisme. En dat iedereen roept dat je hem wilde neuken, als je er niet op in was gegaan was het gewoon overgewaaid. ''Neuken'' is een beetje een standaardreactie op fok, net als ''bier''
Werkgerelateerd ja, niet uit interesse...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is niet waar. Er zijn irl zeer veel mensen geweest die graag wilden weten waarom ik me toch zo merkwaardig gedroeg.
Pas een aantal dagen nadat je er zelf over begon ja...quote:Door jou ja. 1 andere heeft al aangegeven dat het hem juist wel boeit.
Dus ik had moeten ráden dat er nog een 3e type bij zou komen? Aha, nee ok, dat verklaart alles...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef Black_Tulip het volgende:
Je begrijpt me anders ook steeds verkeerdWanneer ga je dat nou eens accepteren?
Zodra ik eenmaal geen andere optie zie dan maar gewoon te vertellen wat de oorzaak is van het probleem, verandert mijn aanpak en probeer ik juist zoveel mogelijk te vertellen opdat mensen me zo goed mogelijk begrijpen. Maar dat heb ik in feite ook al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef kastanova het volgende:
Trouwens nogal tegenstrijdig dat je constant beweert er niet graag over te praten, maar nu beweert dat je er juist graag ongevraagd uitleg over geeft...
Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoorquote:Jij vond zélf als enige dat dat al gebleken was...
Het zit hem in het woord 'grotendeels'. Dat is de overdrijving. "The Big Picture" is namelijk dat jij zeer slecht tegen kritiek kunt. En die heb jij niet weerlegd. Sterker nog, met iedere post bevestig je hem steeds opnieuw.quote:Nou nee, jij verwijt wederom dingen die je niet kunt onderbouwen of waar je op terugkomt zonder excuses.
En deze is terecht. Dus Kasta, ga je er wat mee doen of niet?quote:Ah tof, nieuwe verwijten.
Ik denk het wel, dan hadden we jou van de sofa af kunnen houden en kasta eropquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook gewoon er niet op in kunnen gaan. Maar dat is dus onderdeel van het probleem, zo ben ik nietMaar hee, weer wat geleerd: herhaaldelijke onjuiste prietpraat gewoon negeren en alleen ingaan op die posts die een beetje nuttig zijn.
Ik vraag me alleen wel af of dat de discussie had kunnen redden.
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef kastanova het volgende:
Werkgerelateerd ja, niet uit interesse...
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.quote:En hé het zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat je een merkwaardig mens bent...
Maar ach, het stickertje autisme is natuurlijk veel makkelijker hé...
Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?quote:Pas een aantal dagen nadat je er zelf over begon ja...
Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.quote:Zullen we anders gewoon even vingers gaan tellen?
Hé mensen? Wie wil nog meer weten waar alle eventuele tekortkomingen van BT aan te wijten zijn?
Dat zou beter zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dan hadden we jou van de sofa af kunnen houden en kasta erop
ow dit ziet er gezellie uit , jullie zouden moeten gaan datenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?
[..]
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
[..]
Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?
[..]
Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.
Jawel hoor, kasta belandt wel vaker in dergelijke oeverloze discussiesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoor.
Ach gos, omdat mensen over neuken begonnen op een forum als Fok, zag je al geen enkele andere uitweg meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef Black_Tulip het volgende:
Zodra ik eenmaal geen andere optie zie dan maar gewoon te vertellen wat de oorzaak is van het probleem, verandert mijn aanpak en probeer ik juist zoveel mogelijk te vertellen opdat mensen me zo goed mogelijk begrijpen. Maar dat heb ik in feite ook al eerder gezegd.
Ja, en óeh, dan moet het wel je autisme zijn hé!quote:Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoorSterker nog, velen hebben gezegd mij helemaal niet normaal te vinden.
Je oorspronkelijke verwijt, dat ik m'n exact verweet wat ik zelf deed heb ik toch echt wel weerlegd hoor...quote:Het zit hem in het woord 'grotendeels'. Dat is de overdrijving. "The Big Picture" is namelijk dat jij zeer slecht tegen kritiek kunt. En die heb jij niet weerlegd. Sterker nog, met iedere post bevestig je hem steeds opnieuw.
Daarmee insinueer je dus wel degelijk dat de eerdere verwijten niet terecht waren...quote:En deze is terecht. Dus Kasta, ga je er wat mee doen of niet?
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow dit ziet er gezellie uit , jullie zouden moeten gaan daten![]()
Maar we hadden het toch over of ik normaal was en niet over Kasta's gesteldheid?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, kasta belandt wel vaker in dergelijke oeverloze discussies
Welke lijst?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zwarte tulp kan van de maybe lijst
zo dan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.
Oe, ze is kwaad!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.
Naja, het is natuurlijk niet echt toevallig te noemen dat de mensen die jij aandraagt als "geintereseerd" nu net de mensen zijn die er hun geld mee verdienden héquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?
Ik vind je op z'n zachtst gezegd wel degelijk een merkwaardig mens, zou je het autisme-riedeltje dus bij mij niet meer willen gebruiken?quote:Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
Dat beweer ik toch ook nergens? Jij zei dat er mensen geinteresseerd waren, terwijl er al tig topics wordt geroepen dat het niemand ene reet interesseert... En dan ga je nu beweren dat je het al die tijd deed voor die toekomstige persoon die zich nog zou komen melden?quote:Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?
Jaja, blaat jij nog maar even door over je autisme (quote:Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.
Het is normaal om de discussie met kasta aan te willen gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar we hadden het toch over of ik normaal was en niet over Kasta's gesteldheid?Ik vat je even niet.
Snel, snel! Begin over je autisme! Ze begrijpen je immers niet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
ahh joh ieder zn eigen wereldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Snel, snel! Begin over je autisme! Ze begrijpen je immers niet!
Je gaat Pistolen Paultje toch niet opgraven hé?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat ik wel iemand voor je ken.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef kastanova het volgende:
Ach gos, omdat mensen over neuken begonnen op een forum als Fok, zag je al geen enkele andere uitweg meer.
Wacht, ik zal er ff een paar boemen de volgende keer:
- Handjes op je oren en "LALALALALA" schreeuwen
- Het kruisje rechtsboven in je scherm klikken
- De computer uitzetten
- Negeren
- Tegenin gaan zonder je autisme als een excuus te gebruiken
- Onder je bureau kruipen en je oogjes dicht doen
quote:Ja, en óeh, dan moet het wel je autisme zijn hé!.
"Hé, wat ben jij lelijk!"
- Ja man, m'n autisme, jeweettoch.
Dat wel inderdaad.quote:Je oorspronkelijke verwijt, dat ik m'n exact verweet wat ik zelf deed heb ik toch echt wel weerlegd hoor...
Ik heb niet over jouw ontkenning van het feit dat je een narcist bent heen gelezen nee.quote:Enneuh, heb er allang inhoudelijk op gereageerd hoor, maar daar schijn je weer eens overheen gelezen te hebben...
Zullen we afspreken dat als ik mijn excuses aanbied voor alle onterechte verwijten, jij niet ieder verwijt direct als onterecht gaat bestempelen en je, als het verwijt terecht is, er iets mee gaat doen? Alvast bedanktquote:Daarmee insinueer je dus wel degelijk dat de eerdere verwijten niet terecht waren...
Tof, dan ga ik er op in zodra je je excuses voor alle voorgaande verwijten aangeboden hebt.
nee, en lie ook niet. ik ken ook leuke vrouwen, iets wat jij wilt zeg maar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je gaat Pistolen Paultje toch niet opgraven hé?
waarom neuk jij eigenlijk niet meer met kasta?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef MUUS het volgende:
Zeg hé, ff tussendoor... als je nou heel goed in sudoku bent, maar dan ook echt turbogeweldigsupergoed, ben je dan ook een autist? Rayman was ook goed met cijfertjes enzo.
Ik ben echt goed in Sudoka. Noem je me nu een autist of wat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef MUUS het volgende:
Zeg hé, ff tussendoor... als je nou heel goed in sudoku bent, maar dan ook echt turbogeweldigsupergoed, ben je dan ook een autist? Rayman was ook goed met cijfertjes enzo.
Alle andere personen die oprecht geïnteresseerd waren zijn niet zo makkelijk in een hokje te stoppen als die mensen die eveneens geïnteresseerd waren omdat het werkgerelateerd is. Het is dus ook veel moeilijker om op te sommen wie dat allemaal geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef kastanova het volgende:
Naja, het is natuurlijk niet echt toevallig te noemen dat de mensen die jij aandraagt als "geintereseerd" nu net de mensen zijn die er hun geld mee verdienden hé.
Is goedquote:Ik vind je op z'n zachtst gezegd wel degelijk een merkwaardig mens, zou je het autisme-riedeltje dus bij mij niet meer willen gebruiken?
Maar er zijn dus wel mensen die het interesseert. Ik heb zo het idee dat er wederom iemand zich gemeld heeft.quote:Dat beweer ik toch ook nergens? Jij zei dat er mensen geinteresseerd waren, terwijl er al tig topics wordt geroepen dat het niemand ene reet interesseert...
Ik doe het niet alleen voor die mensen die zich interesseren, maar ook voor alle anderen die anders de grootste moeite zouden hebben om me te begrijpen. Onder andere jij dus.quote:En dan ga je nu beweren dat je het al die tijd deed voor die toekomstige persoon die zich nog zou komen melden?
Ik houd mijn mond al dicht.quote:Jaja, blaat jij nog maar even door over je autisme (. ) dan tel ik de vingers wel...
Oh for fucks sake... En ik maar denken dat het zo'n slecht voorbeeld wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:37 schreef Black_Tulip het volgende:Ik heb me herhaaldelijk afgevraagd of ik niet door mijn autisme er wat mannelijker uitzie
Starre gezichtsuitdrukking, mannelijke kaaklijn.. Dat soort dingen
Er zijn echt mensen geweest die me er uit vonden zien als een kerel..
Dat zal de gemiddelde stalker ook vast als smoes gebruiken...quote:En ja, autisme is een van de weinige dingen die obsessies veroorzaakt.
Kom maar met dat excuus danquote:Dat wel inderdaad.
Dit ging toch echt over het projectie verwijtje hoor...quote:Ik heb niet over jouw ontkenning van het feit dat je een narcist bent heen gelezen nee.
Of je beargumenteert je verwijten eens voor de verandering...quote:Zullen we afspreken dat als ik mijn excuses aanbied voor alle onterechte verwijten, jij niet ieder verwijt direct als onterecht gaat bestempelen en je, als het verwijt terecht is, er iets mee gaat doen? Alvast bedankt
Maar is het ook normaal om zo onvermoeibaar door te gaan als ik?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is normaal om de discussie met kasta aan te willen gaan
Wat moet het kosten per maand?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, en lie ook niet. ik ken ook leuke vrouwen, iets wat jij wil zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |