abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40230645
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede

wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update. Je krijgt dus weer een brak softwarepakket op je PC die zwaar in het systeem geïntegreerd is. Ben benieuwd of hackers er nu echt in gaan slagen om het internet plat te gooien.

En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:40 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40230677
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:53 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40230679
Brak software pakket .

IE7 is een top browser die FF zal doen vergeten weer......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:43:00 #4
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40230683
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens:
Blank? Je post zo net zelf een roodhuid-smiley gek!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40230691
IE7 is niet eens zo heel slecht, behalve in vista beta met rabobank betalen .
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:45:06 #6
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40230727
P.s.: is deze niet wat voor je?

Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40230738
Je hoeft hem niet te gebruiken, achterlijke klootviool!

Ik zal het je sterker vertellen......je hoeft niet eens iets van Microsoft te gebruiken

Maargoed, jij zal wel zo'n lamlul zijn die te achterlijk is om ff verder te kijken dan je neus lang is

Altijd maar dat gekanker op MS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40230749
quote:

wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update. Je krijgt dus weer een brak softwarepakket op je PC die zwaar in het systeem geïntegreerd is. Ben benieuwd of hackers er nu echt in gaan slagen om het internet plat te gooien.
Ze updaten je IE6 naar IE7, omdat deze veilig zou moeten werken. Dat is dus gewoon een stukje service, vooral als je bedenkt dat de mensen met een illegale windows het ook krijgen.

Tevens als je het zo erg vind dat je IE7 krijgt met een brakke integratie dan raad ik je aan om over te stappen naar een alternatief.
quote:
Omdat er zo geen verschil is tussen groepen mensen....en anders kunnen we ook nog zeiken over het feit dat er te weinig met haren zijn, er maar twee dieren zijn enz...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2006 @ 10:48:21 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_40230799
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Herkauwer het volgende:
Niet zeiken maar lezen http://tweakers.net/nieuw(...)lokkeertool-uit.html
Maar waarom zou je verder lezen dan je neus lang is...
Dan heeft die niks meer om over te kunnen zeiken...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:51:28 #10
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_40230866
Deze was wel leuk:

FOK!fotograaf donderdag 27 juli 2006 @ 10:52:33 #11
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_40230888
quote:

het zijn gele hoor, kleurenblind!
pi_40230979
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40231304
kan aan mij liggen maar volgens mij zijn de smileys geel...
pi_40231536
alle smiley's zijn aziatisch, op een enkele indiaan na.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40231635
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
P.s.: is deze niet wat voor je? [afbeelding]

Hahahahaha
pi_40231689
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.

IE6 daarintegen is wel bagger, maar ik geef IE7 wel een kans. Firefox is namelijk ook niet alles.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40232115
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.
pi_40232236
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).

Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.

Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:40:10 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40232293
Dat is toch MS's schuld niet, tabbased browsing kan je prima installeren, zowel in IE6 of met Opera en FF.

Dat hun hoofdbrowser nou wat trager is komt gewoon door de totale integratie met het OS, dat duurt gewoon langer...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40232340
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:

Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.

Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?
Dat is het voordeel als je marktleider bent. Je doet gewoon waar je zelf zin in hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2006 @ 11:43:54 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_40232419
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat hun hoofdbrowser nou wat trager is komt gewoon door de totale integratie met het OS, dat duurt gewoon langer...
En daar kaart je meteen het hoofdprobleem aan.
De meeste weten dat niet en gaan er van uit dat het een los iets is, wat dus niet zo is...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_40232941
Als je wat verder leest bijvoorbeeld op webwereld dan zie je dat je IE7 kan weigeren als zijnde update.
pi_40233550
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).

Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?

Het word tijd dat MS met een nieuwe browser komt versie 6.0 stamt uit 2001.
Ik blijf lekker bij MS producten, zelfs als ontwikkelaar. ik vind firefox en zo maar een onlogisch product. en ja die heb ik ook op mijn systeem staan maar gebruik ze nooit voor het browsen op internet. waarom ? omdat IE gewoon goed werkt en 88% van de bevolking IE gebruikt.
pi_40238015
Ik wil groene smilies!

* Spacehamster is gelukkig windowsloos
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_40254077
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Bjorntje_V het volgende:

[..]

Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?

Het word tijd dat MS met een nieuwe browser komt versie 6.0 stamt uit 2001.
Ik blijf lekker bij MS producten, zelfs als ontwikkelaar. ik vind firefox en zo maar een onlogisch product. en ja die heb ik ook op mijn systeem staan maar gebruik ze nooit voor het browsen op internet. waarom ? omdat IE gewoon goed werkt en 88% van de bevolking IE gebruikt.
Kun jij uitleggen wat er dan goed werkt aan IE dat slechter werkt dan in bv. Opera/Firefox?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')