Blank? Je post zo net zelf een roodhuid-smiley gek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens:
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Ze updaten je IE6 naar IE7, omdat deze veilig zou moeten werken. Dat is dus gewoon een stukje service, vooral als je bedenkt dat de mensen met een illegale windows het ook krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede
wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update. Je krijgt dus weer een brak softwarepakket op je PC die zwaar in het systeem geïntegreerd is. Ben benieuwd of hackers er nu echt in gaan slagen om het internet plat te gooien.
Omdat er zo geen verschil is tussen groepen mensen....en anders kunnen we ook nog zeiken over het feit dat er te weinig met haren zijn, er maar twee dieren zijn enz...quote:En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Maar waarom zou je verder lezen dan je neus lang is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Herkauwer het volgende:
Niet zeiken maar lezenhttp://tweakers.net/nieuw(...)lokkeertool-uit.html
het zijn gele hoor, kleurenblind!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
P.s.: is deze niet wat voor je? [afbeelding]
![]()
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
Dat is het voordeel als je marktleider bent. Je doet gewoon waar je zelf zin in hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
En daar kaart je meteen het hoofdprobleem aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat hun hoofdbrowser nou wat trager is komt gewoon door de totale integratie met het OS, dat duurt gewoon langer...
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
Kun jij uitleggen wat er dan goed werkt aan IE dat slechter werkt dan in bv. Opera/Firefox?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Bjorntje_V het volgende:
[..]
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?
Het word tijd dat MS met een nieuwe browser komt versie 6.0 stamt uit 2001.
Ik blijf lekker bij MS producten, zelfs als ontwikkelaar. ik vind firefox en zo maar een onlogisch product. en ja die heb ik ook op mijn systeem staan maar gebruik ze nooit voor het browsen op internet. waarom ? omdat IE gewoon goed werkt en 88% van de bevolking IE gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |